Je ziet niks, je kan niks bewegen, je hoort scheeuwen, geruis, pieptonen, je voelt getinteling, aanrakingen en steken, je voelt alsof je van je bed valt, wat je eigenlijk niet doet, jah. Dat is behoorlijk eng.quote:Op zondag 19 september 2010 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lijkt me echt eng als je dat meemaakt
Iddquote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef Jojoortje het volgende:
En oh btw, ik heb slaapparalyse.. Komt me bekend voor.
Nee, dat wil je niet.quote:Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef truedestiny het volgende:
dit wil ik ook een keer mee maken. hoe stimuleer ik dit?
Ga weg man.quote:Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef truedestiny het volgende:
dit wil ik ook een keer mee maken. hoe stimuleer ik dit?
Hehequote:Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddVet, ik wist niet eens dat er een officiële term voor was
Ik zie heel beknopt een horrorfilm beschreven, maak er werk vanquote:Op zondag 19 september 2010 20:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je ziet niks, je kan niks bewegen, je hoort scheeuwen, geruis, pieptonen, je voelt getinteling, aanrakingen en steken, je voelt alsof je van je bed valt, wat je eigenlijk niet doet, jah. Dat is behoorlijk eng.
en dan heeft hij pijn aan zen poep en plasserquote:Op zondag 19 september 2010 20:18 schreef ElmoFan het volgende:
Ik zou alles doen behalve naar een priester gaan, waarschijnlijk kan je je daarna nog minder bewegen
wat zei die allemaal?quote:Op zondag 19 september 2010 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga er ook echt dingen bij zien.. Laatst Chucky gezien
Van 30 sec?quote:Op zondag 19 september 2010 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie heel beknopt een horrorfilm beschreven, maak er werk van
Wel iets langer natuurlijk, de ontwaker zal zich urenlang in deze staat begevenquote:
Maak er werk vanquote:Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel iets langer natuurlijk, de ontwaker zal zich urenlang in deze staat begeven
Trouwens, recept is opgestuurd naar HaJee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |