wat zei die allemaal?quote:Op zondag 19 september 2010 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga er ook echt dingen bij zien.. Laatst Chucky gezien
Van 30 sec?quote:Op zondag 19 september 2010 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie heel beknopt een horrorfilm beschreven, maak er werk van
Wel iets langer natuurlijk, de ontwaker zal zich urenlang in deze staat begevenquote:
Maak er werk vanquote:Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel iets langer natuurlijk, de ontwaker zal zich urenlang in deze staat begeven
Trouwens, recept is opgestuurd naar HaJee.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 20:18 schreef ElmoFan het volgende:
Ik zou alles doen behalve naar een priester gaan, waarschijnlijk kan je je daarna nog minder bewegen
je leeft in je droom, dat snap ik niet.quote:Op zondag 19 september 2010 20:34 schreef TheFamousMan het volgende:
slaapverlamming, ik heb er wel eens iets over gehoord op National Geographic.
De meeste mensen die aangifte doen van ontvoering door Aliens, hebben last van slaapverlamming, want je leeft nog in je droom ofzow...
vage shit
lijkt me ook best scary, maar wel een bijzondere ervaring.quote:Op zondag 19 september 2010 20:37 schreef antidood1 het volgende:
[..]
![]()
ontopic: lijkt me gaaf, maar ik lees dat als je het een keer hebt meegemaakt, je het nooit meer wil![]()
dus ik heb er zin in
Ik een Mexicaan maar dan zonder sombreroquote:Op zondag 19 september 2010 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga er ook echt dingen bij zien.. Laatst Chucky gezien
wannabequote:Op zondag 19 september 2010 21:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik een Mexicaan maar dan zonder sombrero
Ik zal het doorgeven.quote:
En ben je dan wakker maar voelt het niet 'echt'? Dat noem je derealisatie.quote:Op zondag 19 september 2010 20:23 schreef deepart het volgende:
Soms heb ik ook iets vreemd, als ik dan ga slapen dan word ik een soort van wakker en dan is het net of ik iets aan het beleven ben. Een soort van interactieve film.
Wat zou dat kunnen zijn?
Acid flashback?quote:Op zondag 19 september 2010 20:23 schreef deepart het volgende:
Soms heb ik ook iets vreemd, als ik dan ga slapen dan word ik een soort van wakker en dan is het net of ik iets aan het beleven ben. Een soort van interactieve film.
Wat zou dat kunnen zijn?
Heb ik ook een tijd lang heel erg gehad. Echt geen pretjequote:Op zondag 19 september 2010 21:24 schreef dotKoen het volgende:
[..]
En ben je dan wakker maar voelt het niet 'echt'? Dat noem je derealisatie.
werdtquote:Op zondag 19 september 2010 20:14 schreef Dalando het volgende:
Mij ook ooit gebeurd: gelukkig lag mijn vriendin naast me die hoorde me raar adem halen, ze schudde mij en ik werdt toen 'wakker'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |