De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die andere verdiend een slotje, want die is niet gekoppeld.quote:
Hij heeft hem na jou geopend dacht ikquote:Op zondag 25 september 2011 14:15 schreef Ragboer het volgende:
Huh, er was geen topic hoor? Was echt 5 minuten aan het wachten? En kon gewoon nieuw topic maken...
UDOWU deel 292: te laat opstaanquote:Op zondag 25 september 2011 14:15 schreef Ragboer het volgende:
Huh, er was geen topic hoor? Was echt 5 minuten aan het wachten? En kon gewoon nieuw topic maken...
Oh, die is niet gekoppeld. Ik wacht altijd hier: Topicreeks: UDOWU En zag niks komen...quote:Op zondag 25 september 2011 14:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
UDOWU deel 292: te laat opstaan
Maar die was niet opgenomen in de reeks.
ik vond het onterechtquote:Op zondag 25 september 2011 14:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik sta er mee op en ik ga er mee naar bed, AZ AZ AZ
Nee lekker op TV kijkenquote:
Die geel was uiteindelijk niet voor Bakkal maar el ahmadiquote:Op zondag 25 september 2011 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dit dus!
[..]
Rood voor Leerdam, geel voor Bakkal vond ik ook behoorlijk onterecht.
Ohquote:Op zondag 25 september 2011 14:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die geel was uiteindelijk niet voor Bakkal maar el ahmadimaar rood was veeels te zwaar gestraft
Ik heb er in gekotstquote:Op zondag 25 september 2011 14:25 schreef Monopoly het volgende:
Wie heeft er zeepsop in de pruimenpap gedaan ?
There is an app for that.quote:Op zondag 25 september 2011 14:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik had iets soort van leuks vandaag en nu gaat het niet doordus ik ga maar ergens op een terassje zitten met mn e-reader...
FOREVER ALONE
Ik ook alleen perongeluk naar SD verplaatst, en nu wil ik hem terugplaatsen staat er niet genoeg ruimte.quote:
Skklquote:Op zondag 25 september 2011 14:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ook alleen perongeluk naar SD verplaatst, en nu wil ik hem terugplaatsen staat er niet genoeg ruimte.
Nooit. FCE periodekampioenquote:Op zondag 25 september 2011 14:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zwolle pakt ze vandaag en rollen ze op.
Sms widget, veranderd als je een sms hebt.quote:Op zondag 25 september 2011 14:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Een icoontje om in je myact te komen. Handy
Een remix ervan wel.quote:Op zondag 25 september 2011 14:42 schreef coban het volgende:
grapje zo ging het liedje niet wat een faal
Everyday I'm husselin' is ouder dan partyrockanthem hoorquote:
Ik bedoel deze.quote:Op zondag 25 september 2011 14:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Everyday I'm husselin' is ouder dan partyrockanthem hoor
quote:Op zondag 25 september 2011 14:45 schreef coban het volgende:
ha adubbelfaal het is met een u
omg aight ik las je dronken posts
ik ookquote:Op zondag 25 september 2011 14:45 schreef coban het volgende:
ha adubbelfaal het is met een u
omg aight ik las je dronken posts
via mobiel?quote:Op zondag 25 september 2011 14:50 schreef coban het volgende:
ik ga ook dronken zijn en ook op fok posten
quote:Op zondag 25 september 2011 14:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Samenvatting vd dronken posts svp
quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 05:09 schreef aight1 het volgende:
Wow allemaal getallen en eurotekens hahaha
quote:Op zondag 25 september 2011 05:14 schreef aight1 het volgende:
Saaiende slaap mensen alsof eurodisney
quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 05:15 schreef aight1 het volgende:
Teneergrlsahen ofzo ja door jullie ok OKEE
quote:Op zondag 25 september 2011 05:19 schreef aight1 het volgende:
Gwn ijsje eten beste oplossing voor wereldproblematiek
quote:
Gewoon normaal te lezen hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 14:52 schreef Rezania het volgende:
(,: ˙uǝzǝl ǝʇ ʇıp ɯo pɟooɥ ǝɾ ǝpıɐɐɹp ǝıllnɾ 'ɐɥɐɥ
Mensen die niet op z´n kop kunnen lezenquote:Op zondag 25 september 2011 14:52 schreef Rezania het volgende:
(,: ˙uǝzǝl ǝʇ ʇıp ɯo pɟooɥ ǝɾ ǝpıɐɐɹp ǝıllnɾ 'ɐɥɐɥ
ik lich hier nu dood te lachenquote:
Je hebt toch wel door dat hij je dik noemt?quote:Op zondag 25 september 2011 14:54 schreef coban het volgende:
ahahahhahhaha zo drooog
"hallo walvissen"
oomgg
welk spytool ?quote:Op zondag 25 september 2011 14:55 schreef Flippiee het volgende:
Die spytool. Wat mensen over mij posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mensen die de spytool niet kennenquote:
Was in nb dus niet uduwduwowo dus coban was er nietquote:Op zondag 25 september 2011 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat hij je dik noemt?
Is dat een probleem dan?quote:Op zondag 25 september 2011 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat hij je dik noemt?
Naja zeg, walvissen zijn gewoon gezond hoor. Kunnen zij niks aan doen.quote:
Uhm, oké.quote:Op zondag 25 september 2011 14:57 schreef coban het volgende:
[..]
Naja zeg, walvissen zijn gewoon gezond hoor. Kunnen zij niks aan doen.
Wie?quote:Op zondag 25 september 2011 14:58 schreef TWP het volgende:
Iemand noemde mij kneus en zei dat ik een trolluser was.
Kneus.
Iemand noemde mij ook eeen kutnewbquote:Op zondag 25 september 2011 14:58 schreef TWP het volgende:
Iemand noemde mij kneus en zei dat ik een trolluser was.
Kneus.
Weet niet wat de username was. Maar ik zei dat ik een post ging rapporteren aan yvonnen en toen ging 'ie huilen in FB.quote:
ahhahyaquote:Op zondag 25 september 2011 15:00 schreef coban het volgende:
hahahahahahha ikk faal kapotharddd
ik denk zo wtff wrm doet geluid het niet bij pcc dus ik alles checken geluid staan aan bij die schuifbalkjes alles fijn dus ik denk wat is deze dit dat fuu
blijken mijn oordopjes aangesloten te zijn_!!!!
Ja, hoe toch?quote:Op zondag 25 september 2011 15:00 schreef coban het volgende:
mij noemen ze een trollturk en een snorremans en een aandachtshoer en een kutuser.
Hoe komen ze erbij?
Wat voor snelheidquote:Op zondag 25 september 2011 15:00 schreef FreezePop het volgende:
Echt realtek maak nieuwe servers dan. 40 minuten om audiodrivers van 90mb te downloaden.
quote:Op zondag 25 september 2011 15:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Servers alleen in hongkong en US.
Ik dacht dat we een eiland waren in de stille zuidzee.quote:Op zondag 25 september 2011 15:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nederland is een top locatie voor servers, het ligt midden tussen Scandinavië, Groot Britannië, Duitsland, Frankrijk, etc...
en de halve?quote:Op zondag 25 september 2011 15:07 schreef coban het volgende:
ik denk dat ik mijn onzijdige kind later coban noem
Enquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom heb ik Dalando vandaag niet gezien.
fixedquote:Op zondag 25 september 2011 15:14 schreef Monopoly het volgende:
mensen die haten op Ragboer![]()
Een van de minst toffe gasten op heel FOK!
quote:Op zondag 25 september 2011 15:16 schreef Patje1987 het volgende:
Radio 49, ik kwam even hallo zeggen daar in de TC, ik werd meteen gebanned.
stil kehbaquote:Op zondag 25 september 2011 15:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga mijn posts niet veranderenzemmel
Ik werd beticht van het overnemen van de Radio SC, waddefok, ik kom daar nooit.quote:Op zondag 25 september 2011 15:16 schreef Patje1987 het volgende:
Radio 49, ik kwam even hallo zeggen daar in de TC, ik werd meteen gebanned.
zegt me niksquote:Op zondag 25 september 2011 15:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik luister al een uur naar Lupe Fiasco, iemand die een artiest kent die soortgelijke muziek maakt? Ik wil wat anders horen, maar Lupe
Lupe is uniekquote:Op zondag 25 september 2011 15:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik luister al een uur naar Lupe Fiasco, iemand die een artiest kent die soortgelijke muziek maakt? Ik wil wat anders horen, maar Lupe
verdiendquote:Op zondag 25 september 2011 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaKoploper weer sinds 29 augustus 2009
liefdequote:Op zondag 25 september 2011 15:19 schreef coban het volgende:
als ik op coban zoek dan zijn er allemaal posts als:
ik hou niet van coban
ik wil coban NIET zijn
zonder coban fok T'ZELFDE
coban is HELEMAAL NIET perfect
waarom ben ik nou coban
omg coban wat een bazin(not)
tsja
oh weet ik niet ik kijk eigenlijk geen voetbal meer, soms nog 19.00 zondagavondquote:
Waarom kijk je niet meer?quote:Op zondag 25 september 2011 15:22 schreef Beach het volgende:
[..]
oh weet ik niet ik kijk eigenlijk geen voetbal meer, soms nog 19.00 zondagavond
hallon in het marokkaansquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 02:17 schreef Dalando het volgende:
Ik verwacht zo een berichtje van Ragboer of SV van
"Jeah, Ragboer en SV hier... SV is nu een meisje van 19 aan het hosselen, tot straks, xxx je boi"
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
Hee waarom doet ragboer zo vervelend via DM?
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom is Ragboer vandaag niet geweest?
quote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef speedking het volgende:
[..]
haha als ragboer dit leest gaat hij huilen relallochtoon ga terug naar je eigen land
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar ragboer woont in utreg dus we kunnen altijd chillen in keiland jwz
hey die bovenste post is van mijquote:Op zondag 25 september 2011 15:30 schreef Ragboer het volgende:
Als ik in de spytool mijn naam zoek:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
learn it mequote:Op zondag 25 september 2011 15:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
spytool?quote:Op zondag 25 september 2011 15:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork gaat maar eens naar bed, ik ga er van uit dat Gouverneur-Generaal Coban de boel een beetje in toom houdt.
Groetjens aan jullie moeders!
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tja, sinds Dictator Rezania weg is
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:28 schreef coban het volgende:
[..]
YES SIR OF COURSE SIR I WONT LET YOU DOWN SIR GOODBYE SIR
Gouverneur-generaal coban.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
VANAF NU GAAN JULLIE NAAR MIJ LUISTEREN ONDERDANEN IK WIL GEEN GEMAAR HOREN WANT DAN STROOMSCHOCK DOOR JE LICHAAM
whehequote:Op zondag 25 september 2011 15:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gouverneur-generaal coban.![]()
nee heb radioverslag, het klinkt alsof ze gelijkwaardig aan elkaar zijn op dit moment iigquote:Op zondag 25 september 2011 15:40 schreef Monopoly het volgende:
aight ben je de game aan het kijken? Hoe speelt zwolle dan?
hard. ik hoop dat zwolle wat terug gaat doen.quote:Op zondag 25 september 2011 15:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee heb radioverslag, het klinkt alsof ze gelijkwaardig aan elkaar zijn op dit moment iig
nog kermis geweest?quote:
Zwolle op de latquote:Op zondag 25 september 2011 15:42 schreef Monopoly het volgende:
binnenkort weer naar het stadion toe!
Dit is niet de kelder mangquote:Op zondag 25 september 2011 15:42 schreef Beach het volgende:
is de kelder van het betaald voetbal eigenlijk leuk?
Ja, gisteren heel even maar, ik vond er niet veel aan.quote:
1-1 nuquote:Op zondag 25 september 2011 15:43 schreef Monopoly het volgende:
Zwolle scoort nog wel! Rond 80e minuut ofzo. Denk gelijkspelletje.
ja, de kermis opzich was saai. Maarja, met eeng roep vrienden in de botauto's is altijd tofquote:Op zondag 25 september 2011 15:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gisteren heel even maar, ik vond er niet veel aan.
Ik ben niet eens naar de biertent geweest dit jaar.quote:Op zondag 25 september 2011 15:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja, de kermis opzich was saai. Maarja, met eeng roep vrienden in de botauto's is altijd tof![]()
En de biertent was ook hard, 3 dagen lang
En Spakenburg en de Vogels ook. Daarnaast Argon op de zondag.quote:
stond gister zelf nog achter de bar.quote:Op zondag 25 september 2011 15:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben niet eens naar de biertent geweest dit jaar.Had er geen zin in.
Ik zie dat nog niet snel gebeurenquote:Op zondag 25 september 2011 15:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En Spakenburg en de Vogels ook. Daarnaast Argon op de zondag.
Provincie Utreg zit er wel in, zou wat zijn zeg, een 2e betaald voetbalclub uit de provincie.
Laat maar zo'n cluppie uit Brabant degraderen, die hebben er toch al genoeg.
Misschien heb je me broer nog geholpen, die is gisteren wel naar de biertent geweest.quote:Op zondag 25 september 2011 15:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
stond gister zelf nog achter de bar.
Allemaal niet, gewoon FC Eindhovenquote:Op zondag 25 september 2011 15:49 schreef Ragboer het volgende:
Maar serieus, je kijkt toch liever naar een wedstrijd van de IJsselmeervogels, Spakenburg, Rijnsburgse Boys of Gemert dan naar een wedstrijd van Almere City, Veendam of Telstar?
Naar allebei nietquote:Op zondag 25 september 2011 15:49 schreef Ragboer het volgende:
Maar serieus, je kijkt toch liever naar een wedstrijd van de IJsselmeervogels, Spakenburg, Rijnsburgse Boys of Gemert dan naar een wedstrijd van Almere City, Veendam of Telstar?
Hoelaat ongeveeR? Ik moest van half 6 tot 9, was echt rustigquote:Op zondag 25 september 2011 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien heb je me broer nog geholpen, die is gisteren wel naar de biertent geweest.
O ja, en GVVV nog (uit Veenendaal). Argon komt uit Mijdrecht. Maar de roden en de blauwen (Spakenburg en Vogels) willen niet promoveren omdat gereformeerden.quote:
Hij ging pas rond 10 uur of zo.quote:Op zondag 25 september 2011 15:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hoelaat ongeveeR? Ik moest van half 6 tot 9, was echt rustig
Sowiesoquote:Op zondag 25 september 2011 15:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Allemaal niet, gewoon FC Eindhoven
heeeeeeeeeey!quote:Op zondag 25 september 2011 15:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gouverneur-generaal coban.![]()
snel ga haar ontvoeren ga haar hosselen ga trouwen met haar snelquote:Op zondag 25 september 2011 15:58 schreef Ragboer het volgende:
OMG, wat loopt er een snoepie buiten zeg![]()
![]()
zo een mooi meisje met blonde haren
![]()
![]()
Teveel is nooit goed.quote:Op zondag 25 september 2011 16:09 schreef aight1 het volgende:
nee eigenlijk niet, is niet lekker als teveel
Geen zin, kan stadion wel bijna zien vanuit mijn huisquote:Op zondag 25 september 2011 16:04 schreef Ragboer het volgende:
Patje, waarom ben je niet in het stadion? Als in Waalwijk zou wonen zou ik waarschijnlijk uit verveling gewoon het stadion ingaan.![]()
Goedkoopste adres dat ik ken verkoopt een broodje kebab voor ¤2,-quote:Op zondag 25 september 2011 16:11 schreef coban het volgende:
zo lelijkin turkije heb ik maar 1 of 2 keer echte turkse kebab lahmacun enzo gegeten terwijl daar het beste is
en vet goedkoop, broodje kebab ofzo is 50 eurocent ofzo
ik ook in noodlesss maar ze zijn opquote:
Dan word je net zo dik als al die andere turken met zo een mediterraans dieet. Hoera!quote:Op zondag 25 september 2011 16:14 schreef Ragboer het volgende:
Geef mij maar de Kanaalstraat. Niks boven Orkide.
In Turkije zou ik Efes drinken en ontbijten met menemen en als avondeten adana kebab of iskender kebab of sis kebab ipv doner kebab.
Wat een onzin zeg, zeker nog nooit in Turkije geweest. Jij denkt dat ze zeker overal een laag saus op gooien?quote:Op zondag 25 september 2011 16:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan word je net zo dik als al die andere turken met zo een mediterraans dieet. Hoera!
Nee mang, maar altijd als ik bij favo döner zaak kom zit er een turk die 3 broodjes wegwerktquote:Op zondag 25 september 2011 16:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, zeker nog nooit in Turkije geweest. Jij denkt dat ze zeker overal een laag saus op gooien?
Die shit in Nederland is aan Nederlandse wensen aangepast.
Neen man, adana kebabquote:Op zondag 25 september 2011 16:21 schreef Ragboer het volgende:
Maar FreezePop kent waarschijnlijk alleen de Döner Kebab en niet andere soorten kebab. Hij denkt alleen in broodjes en durums.
hihaho trouwen met intronicquote:Op zondag 25 september 2011 16:22 schreef Flippiee het volgende:
Iemand dacht dat ik serieus een relatie had, toen ik mijn facebookstatus op getrouwd had gezet
Iskender Kebabquote:Op zondag 25 september 2011 16:20 schreef coban het volgende:
naja die sauzen idd in nederland in tr doen ze soms heel soms saus maar eigenlijk niet. Gaat puur om vlees
Jij zei toch laatst dat je durum maar matig vond?quote:
Dat was door mijn moeder klaargemaakt, van de Turk vind ik het wel lekker.quote:Op zondag 25 september 2011 16:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jij zei toch laatst dat je durum maar matig vond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |