De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die andere verdiend een slotje, want die is niet gekoppeld.quote:
Hij heeft hem na jou geopend dacht ikquote:Op zondag 25 september 2011 14:15 schreef Ragboer het volgende:
Huh, er was geen topic hoor? Was echt 5 minuten aan het wachten? En kon gewoon nieuw topic maken...
UDOWU deel 292: te laat opstaanquote:Op zondag 25 september 2011 14:15 schreef Ragboer het volgende:
Huh, er was geen topic hoor? Was echt 5 minuten aan het wachten? En kon gewoon nieuw topic maken...
Oh, die is niet gekoppeld. Ik wacht altijd hier: Topicreeks: UDOWU En zag niks komen...quote:Op zondag 25 september 2011 14:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
UDOWU deel 292: te laat opstaan
Maar die was niet opgenomen in de reeks.
ik vond het onterechtquote:Op zondag 25 september 2011 14:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik sta er mee op en ik ga er mee naar bed, AZ AZ AZ
Nee lekker op TV kijkenquote:
Die geel was uiteindelijk niet voor Bakkal maar el ahmadiquote:Op zondag 25 september 2011 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dit dus!
[..]
Rood voor Leerdam, geel voor Bakkal vond ik ook behoorlijk onterecht.
Ohquote:Op zondag 25 september 2011 14:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die geel was uiteindelijk niet voor Bakkal maar el ahmadimaar rood was veeels te zwaar gestraft
Ik heb er in gekotstquote:Op zondag 25 september 2011 14:25 schreef Monopoly het volgende:
Wie heeft er zeepsop in de pruimenpap gedaan ?
There is an app for that.quote:Op zondag 25 september 2011 14:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik had iets soort van leuks vandaag en nu gaat het niet doordus ik ga maar ergens op een terassje zitten met mn e-reader...
FOREVER ALONE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |