De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb bewijs ^^quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:41 schreef Rezania het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds geen bewijs gezien.
Voor?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:41 schreef Rezania het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds geen bewijs gezien.
3raft ana nerdquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:41 schreef speedking het volgende:
[..]
pff haushwierk is veur noerds
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:41 schreef speedking het volgende:
[..]
pff haushwierk is veur noerds
of 5 plaatjes van 10mb elkquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
Als de OP maar niet verneukt wordt met ellendig lange kutlijstjes, doe die anders in een spoiler.
k welquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:42 schreef Ragboer het volgende:
Dalando, jij was toch van mening dat homoseksualiteit een zonde is?
Weetje het zeker? Ik heb niks ontvangenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:42 schreef utopie het volgende:
[..]
ja jij. ik heb je al een DM gestuurd. Je hoeft 'm alleen nog maar te lezen
Harde oordelen swa.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
Als de OP maar niet verneukt wordt met ellendig lange kutlijstjes, doe die anders in een spoiler.
oh oeps. DM van jou aan utopie.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:42 schreef coban het volgende:
[..]
Weetje het zeker? Ik heb niks ontvangen
Welken?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:43 schreef Patje1987 het volgende:
Mag dat ding in een spoiler Dalando?
Ik ben een shemale die graag aan necrofiele doet, nu blij?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:43 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn mannen altijd zo geinteresseerd in elkaars seksuele voorkeur?
Witte ding met die afschuwelijke rode letters.quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:43 schreef coban het volgende:
OKE OPRUIMPOST
ER GAAN NU 7 USERS VRIJWILLIG OPROTTEN UIT HET TOPIC EXCLUSIEF IK
KUSJENS
Prima, als jij dat fijn vindt ga ik je daar niet mee lastig vallen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben een shemale die graag aan necrofiele doet, nu blij?
prima verbeterd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Prima, als jij dat fijn vindt ga ik je daar niet mee lastig vallen.
Ik kan kiezen uit 5 lettertypesquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Witte ding met die afschuwelijke rode letters.
Het zijn de top 30 usersquote:
ja maar ik zeg nooit wat zinnigs, wen er maar aanquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:45 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Dat vind ik maar een slap excuus.
Wat een vrouw.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Prima, als jij dat fijn vindt ga ik je daar niet mee lastig vallen.
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:45 schreef Beach het volgende:
[..]
ja maar ik zeg nooit wat zinnigs, wen er maar aan
precies, hij met zijn beloftenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Daland die update niet automatisch?
om de 24uurquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Daland die update niet automatisch?
Cronjob, is dat een soort internet blowjob?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
De lijst update trouwens niet uit zichzelf. Om het aantal uur wordt er een cronjob gedraait die de cijfers berekend. Als er een nieuwe cronjob is gedraait wordt het plaatje ook automatisch aangepast.
Nee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Cronjob, is dat een soort internet blowjob?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:20 schreef ThijsAppelFlap het volgende:
[..]
Ik ben 15 en ik weet wie Stalin was (leuke snor) tweede wereldoorlog '40-'45, Thunderbirds is dat programma met die poppenen ik heb zelf nog een SNES geërfd van mijn broer (Mario Island/Bomberman
)
Had ik moeten wetenquote:
Ik vind je ook lief, maar niet meer van die vieze plaatjes posten alstublieft.quote:
Geen probleem meer heb ik toch niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:49 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Ik vind je ook lief, maar niet meer van die vieze plaatjes posten alstublieft.
Ik sta klaar.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
Ik hou van jullie allemaal.
KOM GROEPSKNUFFEL.
Ik las turkendoosquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Okeedan maar de trukendroos opentrekken.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:49 schreef TWP het volgende:
HAHAHA wat een leuke woordgrap TWP![]()
ja ha nou dank je
NEE ECHT GENIAAL!!1!
hihi dank je wel man
Probleem als ik apart knuffel met zomer?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
KOM GROEPSKNUFFEL.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
KOM GROEPSKNUFFEL.
?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
KOM GROEPSKNUFFEL.
*coban knuffelt TWP tot hij geen adem krijgt en doodgaat, deze post moet je in het rood zien btwquote:
sv die dronken isquote:
Nope is primaaquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Probleem als ik apart knuffel met zomer?
Is altijd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
sv die dronken is
zijn gezicht lijkt dan op die van deze smilie:
Niet altijd, ik heb hem ooit met open ogen gezienquote:
Het dikgedrukte deel vind ik lief. Het schuine een beetje vervelend. En het onderstreepte zeer jammer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:51 schreef coban het volgende:
[..]
*coban knuffelt TWP tot hij geen adem krijgt en doodgaat, deze post moet je in het rood zien btw
Omdat moe, heel erg moequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ewa 3lash zo vroeg slapen
Of zijn uit de buidelzak gesnedenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
De meeste mensen komen uit een doos.
Hmm. Denk dat dikgedrukte maar weg dan. Dan klopt het.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Het dikgedrukte deel vind ik lief. Het schuine een beetje vervelend. En het onderstreepte zeer jammer.
Gemeen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm. Denk dat dikgedrukte maar weg dan. Dan klopt het.
Vis een optie staat nogsteeds in die zwarte barquote:
Niet verkeerd opvatten zei ikquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
De meeste mensen komen uit een doos.
Amien.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
aaawh wagha
tasbah 3la ghier
En hoeveel van die uren heb je gezoend?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:55 schreef speedking het volgende:
[..]
baby ik heb 12 uur gejobbert xd
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En hoeveel van die uren heb je gezoend?
0,03quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En hoeveel van die uren heb je gezoend?
hahahahaha omg dat geluidquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:55 schreef TWP het volgende:
[..]
Oke.hmlhmlhmlhml dat is een knuffelgeluid.
Als ik ja zeg dan diss je me. Als ik nee zeg dan ga je zeggen: wat zeur je dan. Bijdehand kind.quote:
Hoezo moeten mensen nou overal voor knuffelen, wat is er mis met handen schudden?quote:
Geen keuze dus.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:56 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik ja zeg dan diss je me. Als ik nee zeg dan ga je zeggen: wat zeur je dan. Bijdehand kind.
Of neusje drukken zoals de eskimo's doenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo moeten mensen nou overal voor knuffelen, wat is er mis met handen schudden?
Ik ken dat gevoel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:56 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben ook echt moe gewoon. Heb niets gedaan vandaag
Dat staat gelijk aan zoenen toch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Of neusje drukken zoals de eskimo's doen
Bij mij gaat het heel anders, vet raar. Meestal zo:quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:55 schreef TWP het volgende:
[..]
Oke.hmlhmlhmlhml dat is een knuffelgeluid.
Goedmaakvuistinjegezicht?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo moeten mensen nou overal voor knuffelen, wat is er mis met handen schudden?
Coban en de Knuffel des Doods.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:57 schreef coban het volgende:
[..]
Bij mij gaat het heel anders, vet raar. Meestal zo:
Hmlmhmlhouopomghmlllkrijggeenademmmhmlhmllleurrghhhdeaddd
Vreemd.
De schrik van iedere ouder met een tienerdochter!quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De schrik van iedere ouder met een tienerdochter!
Welterusten alvast.quote:Op zondag 25 september 2011 00:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga lekker op bed TV kijken en waarschijnlijk in slaap vallen
Veel plezier nog mensen
Welterusten.quote:Op zondag 25 september 2011 00:00 schreef TWP het volgende:
Middernacht en moe. Dus ik ga lekker slapen.
Fijne nacht mensen.![]()
Slaap lekker en doodsknuffelquote:Op zondag 25 september 2011 00:00 schreef TWP het volgende:
Middernacht en moe. Dus ik ga lekker slapen.
Fijne nacht mensen.![]()
quote:
quote:De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Typ Nederlands.
- TC is toegestaan.
Vrolijk Verder!
[/quote]quote:Op zondag 25 september 2011 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Typ Nederlands.
- TC is toegestaan.
Vrolijk Verder!
Oh nee, veel te rebels allemaal. Dat durf ik niet hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 00:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op mijn wang, op mijn mond of ergens anders?
Maar waar dan?quote:Op zondag 25 september 2011 00:03 schreef coban het volgende:
[..]
Oh nee, veel te rebels allemaal. Dat durf ik niet hoor.
Ik kon geen normaal plekje bedenken waar jij geen goed tegenantwoord op zou kunnen hebbenquote:
Tjonge zeg, gewoon een kusje en ik vraag waar het moet komen.quote:Op zondag 25 september 2011 00:06 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kon geen normaal plekje bedenken waar jij geen goed tegenantwoord op zou kunnen hebben. Ik trek mijn aanbod terug.
Dankje.quote:Op zondag 25 september 2011 00:06 schreef speedking het volgende:
[..]
ah oke mooi mooi auto/rijbewijs?
gefeliciteerd![]()
Ja maar jij bent onvoorspelbaar met je dissreacties.quote:Op zondag 25 september 2011 00:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tjonge zeg, gewoon een kusje en ik vraag waar het moet komen.
ah oke als t november is ga ik er meteen voor,quote:Op zondag 25 september 2011 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dankje.
Ik ben nog bezig met het regelen van rijlessen, maar er is geen haast bij.
Je mag nu toch al beginnen met rijlessen? Volgens Rinus (quote:Op zondag 25 september 2011 00:08 schreef speedking het volgende:
[..]
ah oke als t november is ga ik er meteen voor,
Ik vind het wel lief van je.quote:Op zondag 25 september 2011 00:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar jij bent onvoorspelbaar met je dissreacties.
Doe maar op je hoofd dan, zoals een moeder bij zoontje doet die een tekening heeft gemaakt.
quote:Op zondag 25 september 2011 00:11 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb alleen motorrijbewijsgeen auto
Inderdaad, die zijnquote:Op zondag 25 september 2011 00:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mensen met rijbewijs maar zonder auto
dat gaat dus in november inquote:Op zondag 25 september 2011 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je mag nu toch al beginnen met rijlessen? Volgens Rinus () mag je al beginnen als je 16 bent.
popjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:
tantoeharde smiliequote:
Welterusten.quote:Op zondag 25 september 2011 00:17 schreef coban het volgende:
Hier zelfde verhaal ga slapen doei kusjens enzo baibai
HOI ZOU IK DAN HEEL DRUK KOMEN DOEN?quote:Op zondag 25 september 2011 00:24 schreef Rezania het volgende:
Het is hier nog nooit zó rustig geweest op een zaterdagavond/zondagnacht.
gelukkig ga ik net wegquote:Op zondag 25 september 2011 00:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HOI ZOU IK DAN HEEL DRUK KOMEN DOEN?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 00:25 schreef utopie het volgende:
[..]
gelukkig ga ik net weg![]()
weltrusten allemaalOke ik schrok alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey hoi ik sta in de lijst van udowu, wauw heb echt geen leven!Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Doe maar niet.quote:Op zondag 25 september 2011 00:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HOI ZOU IK DAN HEEL DRUK KOMEN DOEN?
quote:Op zondag 25 september 2011 00:25 schreef utopie het volgende:
[..]
gelukkig ga ik net weg![]()
weltrusten allemaalWelterusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ah homootjequote:Op zondag 25 september 2011 00:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doen alsof je dronken op FOK! zit.
HAHAHAH GEWELDIG DITquote:
Wat een viezerikken joh, bah!quote:Op zondag 25 september 2011 00:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
in kan niet slapenheb het idee dat mijn buren liggen te jeweetwellen
Bel ze op om het te vragen.quote:Op zondag 25 september 2011 00:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
in kan niet slapenheb het idee dat mijn buren liggen te jeweetwellen
mijn reine geest is nu verziektquote:
Misschien kun je meedoen?quote:Op zondag 25 september 2011 00:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
mijn reine geest is nu verziekt
mensen die doen alsof ze dronken zijnquote:
Regel zelf iemand om dat mee te doen, hoef je ook niet meer jaloers te zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 00:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
mehdat vind ik niks
Waar baseer je dat op?quote:
Verveling.quote:Op zondag 25 september 2011 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo stuurde je dat filmpje naar mij?
Oké, maar waar gaat het filmpje nou eigenlijk over?quote:
Over een klas in Moldavië.quote:Op zondag 25 september 2011 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, maar waar gaat het filmpje nou eigenlijk over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |