quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:07 schreef SomePerson het volgende:
WOII is ook echt te vergelijken met Atari
Mischien niet het beste voorbeeld maar ik erger me aan die personen die denken dat er niks anders is geweest dan de PSP enzo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:07 schreef SomePerson het volgende:
WOII is ook echt te vergelijken met Atari
Waarom zou je dat ooit moeten weten?quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:10 schreef Postalz het volgende:
niet weten hoe de pyramides gebouwd zijn
Niet weten hoe het heelal ontstaan is. Elementaire geschiedenis wat ik je brom!quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:10 schreef Postalz het volgende:
niet weten hoe de pyramides gebouwd zijn
Ik ben 15 en ik weet wie Stalin was (leuke snor) tweede wereldoorlog '40-'45, Thunderbirds is dat programma met die poppenquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:06 schreef Mr.117 het volgende:
Jullie denken nu allemaal: "TS is een ouwe lul van 50." Maar nee ik ben 19.
Niet dat ik alles weet maar ik erger me er aan als mensen van ongeveer mijn leeftijd de simpelste dingen van vroeger niet weten.
Enkele voorbeelden:
-Niet weten wie Stalin was.
-Niet weten hoe lang de 2e wereld oorlog duurde.
-Niet weten wat de Thunderbirds is.
-Niet weten wat de NES, SNES, sega gennisis, atari 2600 etc. zijn.
En zo zijn er nog zat gebeurtenissen, personen en voorwerpen van vroeger die bij menig leeftijdsgenoot niet bekend zijn.
Jij komt er welquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:20 schreef ThijsAppelFlap het volgende:
[..]
Ik ben 15 en ik weet wie Stalin was (leuke snor) tweede wereldoorlog '40-'45, Thunderbirds is dat programma met die poppenen ik heb zelf nog een SNES geërfd van mijn broer (Mario Island/Bomberman
)
Ja. Want wie weet dat Stalin een snor had en de namen van een paar oude computerspellletjes kent, zal het maken in z'n leven.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:20 schreef ThijsAppelFlap het volgende:
[..]
tweede wereldoorlog '40-'45
Mja... het is je vergeven, maar het klopt toch niet helemaal...quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:20 schreef ThijsAppelFlap het volgende:
tweede wereldoorlog '40-'45,
39 - 45 oetlulquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:20 schreef ThijsAppelFlap het volgende:
[..]
Ik ben 15 en ik weet wie Stalin was (leuke snor) tweede wereldoorlog '40-'45, Thunderbirds is dat programma met die poppenen ik heb zelf nog een SNES geërfd van mijn broer (Mario Island/Bomberman
)
dat zijn toch die vliegtuigen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:25 schreef VladimirPoetin het volgende:
Wat is Thunderbirds? Ik weet wel wie Stalin is, wat de (S)NES is. En hoelang de tweede wereldoorlog duurde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |