HOE ?:'(quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk.
Zet aan.
jaja we weten het nu..quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog steeds niet mogelijk om te reageren.
Goede technieken heb jij voor FOK!. Ik wil les van jou.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
JA WANT ANDERS MOET IK ALLES NOG EEN KEER ZEGGEN
Romana heet eigenlijk Deborah hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:34 schreef utopie het volgende:
JAJAJAJAJJAAJA COBAN
[ afbeelding ]
WAT ZEG JEIs het romana haar dochter? rinus en romana woont in mijn dorp.... romana en ramona lijken sprekent op elkaar
_____!
ik ben een eigenwijze feministequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
omdat ik de waarheid spreek maar jij hem niet tot je wil nemen.
Waarom zou een baas zoals jou/jij/iets les van mij moeten hebben?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Goede technieken heb jij voor FOK!. Ik wil les van jou.
horriblequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:34 schreef utopie het volgende:
JAJAJAJAJJAAJA COBAN
[ afbeelding ]
WAT ZEG JEIs het romana haar dochter? rinus en romana woont in mijn dorp.... romana en ramona lijken sprekent op elkaar
_____!
jammer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ik ben een eigenwijze feministe
Feministen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ik ben een eigenwijze feministe
Post linkje naar fb dan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:35 schreef speedking het volgende:
oke update jullie kunnen reageren op mijj fb
Niet hier plaatsen dan riskeer je banquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:32 schreef utopie het volgende:
[..]
ja wat denk jijze heet trouwens ramona van der wijk, niet romana... straks is het nog echt een dochter van dat gedrocht. Ze lijkt er echt precies op. ook zo'n lelijke harses
![]()
Zal eens kijken of ze facebook heeft ofzo!
Ik wacht, ragboer.quote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarom zou een baas zoals jou/jij/iets les van mij moeten hebben?
Wat?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:36 schreef xSummergirlx het volgende:
mensen die haten mogen haten
mensen die praten mogen praten
mijn hart ligt bij het feminisme
(L) love (L)
nee serieus. zou het een dochter van romana zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:35 schreef coban het volgende:
[..]
Niet hier plaatsen dan riskeer je ban
Stoere ketting hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:34 schreef utopie het volgende:
JAJAJAJAJJAAJA COBAN
[ afbeelding ]
_____!
ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:36 schreef Kaskade het volgende:
Gereageerd in fotoboek van speedking
Maar ik zou niet weten wat ik de leermeester zou aan moeten lerenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Jeetje.Ik vind jou baas.
Ik in de schoolbanken, jij voor de klas. Les over FOK! ditdat.
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
jij hebt alleen oog voor summergirl
en mijquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
jij hebt alleen oog voor summergirl
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef speedking het volgende:
ov waar is die chick xd ik zie er niet?
quote:
Forum Opties | |
---|---|