Heb hem toevallig net gevondenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:30 schreef Nick1983 het volgende:
Ik zoek een nummer van een zanger band waarvan ik serieus dacht dat het van the Kings of Leon was.
Ik hoor het nu de afgelopen 2 maanden zo nu en dan voorbij komen, maar kan gewoon niet achterhalen van wie het is en hoe het nummer heet...
Ik vind het wat weg hebben van het nummer Sex is on Fire van The Kings of Leon. In de clip gebruikt hij een gewone microfoon en zo een jaren 50 microfoon. Weet iemand hoe dit nummer heet of van wie het is? Het is een beetje een schreeuwerig nummer in ieder geval.
Ja! Ja! Dat is hem! Die zit al daaaaaagen in m'n hoofd!quote:
Geen dank.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:06 schreef Hitori het volgende:
[..]
Ja! Ja! Dat is hem! Die zit al daaaaaagen in m'n hoofd!
Dankjewel!
Peter Fox - Haus am See ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:55 schreef Coelho het volgende:
In de top 40 staat nu Gotye - Somebody I used to know erg hoog. Het deuntje doet me denken aan een duitstalig nummer dat recent (een jaar terug of zo) veel gedraaid werd.
Uiteraard kan ik er niet opkomen hoe het nummer heet. Iemand die wel weet op welk nummer ik doel?
Thanks, dat is 'm inderdaad. Nu ik 'm weer hoor is de gelijkenis niet heel groot op het loopje na, toch linkte ik ze in gedachten aan elkaar. Typisch...quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:00 schreef Coelho het volgende:
[..]
Thanks, dat is 'm inderdaad. Nu ik 'm weer hoor is de gelijkenis niet heel groot op het loopje na, toch linkte ik ze in gedachten aan elkaar. Typisch...
Jeej ik heb hem via Shazem voor de Android gevonden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:37 schreef Wiehoe het volgende:
Ik had al een tijdje een bepaald stuk muziek in mijn hoofd dat ik eigenlijk wou opzoeken, en nu kwam ik hem toevallig van de week tijdens het zappen op tv tegen. Weet iemand wat de titel van het stuk vanaf 34 seconden is:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1112310
1 uur 24, zat er zelf ook naast.Maar bedoelt ie het liedje wat de dame zingt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:51 schreef broer het volgende:
Ik zie bij 1.24 geen donkere dame opkomen. Heb je wel de juiste link?
vermoed het trompetstukje of wat het ook voor instrument isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:55 schreef penny-wise het volgende:
[..]
1 uur 24, zat er zelf ook naast.Maar bedoelt ie het liedje wat de dame zingt?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het nummer vanaf 1:24, bij de opkomst van de donkere dame! Wie zegt het?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/7acadc92-2966-3f4b-b361-cd6189419c44/
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:51 schreef broer het volgende:
Ik zie bij 1.24 geen donkere dame opkomen. Heb je wel de juiste link?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:55 schreef penny-wise het volgende:
[..]
1 uur 24, zat er zelf ook naast.Maar bedoelt ie het liedje wat de dame zingt?
Inderdaad op 1 uur en 24 minuten jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:55 schreef kvd het volgende:
ik had ook al gekeken, moet volgens mij 1 uur en 24 minuten zijn
Dat stukje zoek ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:57 schreef kvd het volgende:
[..]
vermoed het trompetstukje of wat het ook voor instrument is
Die is het helaas dus nietquote:
?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:08 schreef EL_Presidente het volgende:
van welk liedje was dit ook al weer?
http://www.mediafire.com/?4qzqpsq84d3j15u
je hoort het maar een seconde op 0:01
Held, dit is em...quote:
Mooi, graag gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Held, dit is em...Thanks Paul.. die beat zat maar in mijn hoofd te knagen..
Anders hier even zoeken op wat telefoon merken ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef EL_Presidente het volgende:
tot slot zoek ik nog een nummer, ik hoorde het de hele tijd op het strand in Spanje.. het melodietje kwam mij bekend voor.. Het is ook gebruikt in een commercial van een mobiele telefoon dacht ik. ik denk LG of misschien Samsung van vorig jaar of 2 jaar geleden.. Wat ik me van die commercial kan herinneren is een man die 's avonds buiten loopt. Het is zonder zang (vocals), en het is hetzelfde melodietje wat je in een loop hoort..
had ik al gekeken, thanks, maar helaas zit er niet bij..quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Anders hier even zoeken op wat telefoon merken ?
http://www.muziekindereclame.nl/
Nina simone - sinnerman (felix da housecat remix) ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
had ik al gekeken, thanks, maar helaas zit er niet bij..
Hahahaha super H1N1.. dit is em...quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:53 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Nina simone - sinnerman (felix da housecat remix) ?
Probeer die eens?
Reclame van htc als ik me niet vergis
Mooi, ywquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:02 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Hahahaha super H1N1.. dit is em...![]()
This is the best day of my life...
Felix Da Housecat
Het was dus een HTC reclame waarschijnlijk..![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:20 schreef -Dice- het volgende:
Ik had weer een liedje in mijn hoofd zitten, maar ik weet niet meer hoe hij heet.
In de videoclip zie je verschillende vrouwen achter de computer met verschillende t-shirts aan. Het is een dancenummer.Hij is rond de 6, 7 jaar oud. Wie o wie kan mij helpen?
Geen dank.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:38 schreef -Dice- het volgende:
[..]
Yes! Dit is m, tnx voor de snelle reactie!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:09 schreef Zweefkaak het volgende:
Wat was dat zwaar ontspannende spacende nummertje bij SYTYCD van Karen en Christiaan?
Weet je nog hoe laat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:24 schreef tdrone het volgende:
ik ben op zoek naar een remix van het nummer i like the way you move van de bodyrockers,
deze versie heeft een nederlands, humoristisch eerste couplet en werd gisterenavond op 3fm gedraaid.. iemand enig idee?
Dat is een versie die de desbetreffende dj zelf heeft verzonnen/ingezongen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:24 schreef tdrone het volgende:
ik ben op zoek naar een remix van het nummer i like the way you move van de bodyrockers,
deze versie heeft een nederlands, humoristisch eerste couplet en werd gisterenavond op 3fm gedraaid.. iemand enig idee?
quote:
AAAAAAAAAAAAAAHH die weet ik!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand een nummer ik denk dat het van Metallica is, althans zo klonk het maar het is wel een rustig nummer..
iets met: '..... before'
Nop, ik ben hem nou zelfs alweer kwijt uit mn hoofdquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef Modus het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAHH die weet ik!
Ohnee toch niet, ms iets meer info?.
Anders even fluiten, neurien, zingen op vocaroo.com ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:36 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik zoek een nummer (durr), een beetje een House achtig nummer waar ik helaas geen lyrics van weet omdat ze er nauwelijks tot niet zijn
Toen ik het volgende nummer hoorde dacht ik er meteen aan, de baslijn + de toontjes van die baslijn zijn bijna hetzelfde (alleen gaat het nummer wat ik zoek wat sneller):
Het begint met die lage tonen, daarna wordt de maat volgemaakt met dat drie hoge tonen (steeds hoger), waarbij de laatste lang is. Misschien is het wel een stem van een vrouw, dat weet ik niet eens meer
Het is echt een bekend nummer. Dit is helaas alle info die ik hebIk heb zelfs geprobeerd het voor Soundhound etc te fluiten, maar die vonden niks
Gevonden:quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand een nummer ik denk dat het van Metallica is, althans zo klonk het maar het is wel een rustig nummer..
iets met: '..... before'
Het deed me een beetje hier aan denken... (gokje dus):quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:36 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik zoek een nummer (durr), een beetje een House achtig nummer waar ik helaas geen lyrics van weet omdat ze er nauwelijks tot niet zijn
Toen ik het volgende nummer hoorde dacht ik er meteen aan, de baslijn + de toontjes van die baslijn zijn bijna hetzelfde (alleen gaat het nummer wat ik zoek wat sneller):
Het begint met die lage tonen, daarna wordt de maat volgemaakt met dat drie hoge tonen (steeds hoger), waarbij de laatste lang is. Misschien is het wel een stem van een vrouw, dat weet ik niet eens meer
Het is echt een bekend nummer. Dit is helaas alle info die ik hebIk heb zelfs geprobeerd het voor Soundhound etc te fluiten, maar die vonden niks
Zal wel aan mij liggen, maar ik hoor niemand dat stukje zingenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:48 schreef Tchock het volgende:
Ik zoek een nummer, redelijk akoestisch volgens mij. Ik gok dat het maximaal 20 jaar oud is, maar veel nieuwer kan ook wel. Dit nummer doet me er erg aan denken in de coupletten:
En coldplay heeft bijna alles gejat, dus dat kan wel kloppen. Er zit een heel herkenbaar stukje in (brug? Refrein?) waarin een mannenstem zingt paaa pa, padapa, padapaaa. Dat stukje wordt later ook nog een paar keer hoger herhaald.
Ik weet dat dat raar klinkt maar het staat er nu zoals ik het in m'n hoofd heb
Iemand die weet wat ik bedoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |