Ik ben er klaar mee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe dat!
Leg ik een paar mensen bij mijn volgende bezoek in China uit dat wij in NL mensen hebben die het heel erg vinden dat een gehandicapte een paar procent minder krijgt per maand.
Ze zullen vast met hem meeleven. En zich tegelijkertijd afvragen waarom die gehandicapte niet gewoon wordt onderhouden met de overblijfselen van het eten van de rest van het dorp, want dat is toch normaal?
Een rolstoel is daar overigens gewoon een stel afgesneden takken uit het bos.
Vertel dat even aan die hippie. Die vind dat wij allemaal nog veel meer moeten betalen, want al die arme mensen hier in NL leven in crisis!quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:24 schreef Homey het volgende:
[..]
De belastingdruk is hier ook veel hoger, dat wordt er nooit bij verteld.
Wow, jij bent echt een sterke debater! Goede argumenten, je had me bijna overtuigd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:25 schreef Blandigan het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee.
Je behoort wat mij betreft tot het uitschot van Nederland, waarvan akte.
Volgende discussie.
Ik verdoe mijn tijd niet meer met asociale internet hooligans zoals jij denken dat ze op hun 20e de wijsheid in pacht hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wow, jij bent echt een sterke debater! Goede argumenten, je had me bijna overtuigd.
Volgende discussie gaat over kraken. Ik vermoed dat je daar ook een voorstander van bent. AMIRITE!?
En nog steeds moeten ze van geluk spreken dat ze in Nederland zijn geboren en niet in 90% van de andere landen op deze wereldquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:54 schreef Blandigan het volgende:
Het is wel degelijk een crisis hoor.
Voor die kostganger van 50 die werkeloos is en geen baan kan vinden.
Voor die gehandicapte die zijn pb gaat verliezen en nu al weet dat er geen vervangende baan/budget aankomt.
Voor de mensen die afhankelijk zijn van de voedselbank.
Voor die mensen die failliet zijn verklaard en in de schuldsanering zitten.
Je kunt het uitzonderingen noemen. Het zal wel.
Voor hen is het een keiharde realiteit en vertellen dat het in Nederland allemaal zo "geweldig" gaat, is aan hen niet besteed.
Ze zijn de hele dag bezig met zichzelf te vertellen hoe gelukkig ze wel niet zijn, kan ik je uit goede bron vermelden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En nog steeds moeten ze van geluk spreken dat ze in Nederland zijn geboren en niet in 90% van de andere landen op deze wereld
Je bent klem gelul en gaat nu stampvoetend naar je moederquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:25 schreef Blandigan het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee.
Je behoort wat mij betreft tot het uitschot van Nederland, waarvan akte.
Volgende discussie.
Da's dus precies wat ik zei, maar dan ben je een:quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En nog steeds moeten ze van geluk spreken dat ze in Nederland zijn geboren en niet in 90% van de andere landen op deze wereld
Dussuh, Boris de asociale, 20-jarige internethooligan, ga je eens gauw rot schamen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:33 schreef Blandigan het volgende:
asociale internet hooligans [...] op hun 20e [...]zou je rot moeten schamen
Hij zou eens een tijdje moeten gaan reizen en daar eens moeten gaan praten met de locals. Die verklaren ons voor totale idioten dat we iedereen zomaar geld geven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's dus precies wat ik zei, maar dan ben je een:
[..]
Dussuh, Boris de asociale, 20-jarige internethooligan, ga je eens gauw rot schamen!
@ Blandigan: Ga eens gauw bij je mama uithuilen en om een koekje vragen.
Ik had ook niet de illusie op deze site genuanceerde, niet egocentrische, zeg maar 2011 geluiden te horen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:36 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik vind het wel fijn dat Blandigan zich zo druk over mijn familie maakt, hoor, al 35 jaar in crisis!
Ik geloof dat ze er zelf wat positiever en constructiever mee omgaan, maar goed, het is de gedachte die telt.
Nee hoor Boris.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je bent klem gelul en gaat nu stampvoetend naar je moeder
Ik heb ook niet de illusie dat we deze site hippie en geitenwollen sokken type vrij kunnen houden. Helaas.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:39 schreef Blandigan het volgende:
[..]
Ik had ook niet de illusie op deze site genuanceerde, niet egocentrische, zeg maar 2011 geluiden te horen.
Maar je kunt het altijd proberen he.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:41 schreef Blandigan het volgende:
[..]
Nee hoor Boris.
Misschien moet je eerst eens droog achter je oren worden voordat je zo egocentrisch l*lt over je medemens.
Sterkte ermee.
Tuurlijk wel. Kappen met domme linkse subsidies. Dan moeten ook mensen als Blandigan een baan gaan zoeken en hebben ze geen tijd meer om hier op fok hun hippie-crap te spuienquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de illusie dat we deze site hippie en geitenwollen sokken type vrij kunnen houden. Helaas.
.
Waar ben ik precies egocentrisch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:41 schreef Blandigan het volgende:
[..]
Nee hoor Boris.
Misschien moet je eerst eens droog achter je oren worden voordat je zo egocentrisch l*lt over je medemens.
Sterkte ermee.
Waar ben ik precies een geite wollen sokken type?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waar ben ik precies egocentrisch?
en dan zijn we weer terug bij Griekenland....quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk wel. Kappen met domme linkse subsidies. Dan moeten ook mensen als Blandigan een baan gaan zoeken en hebben ze geen tijd meer om hier op fok hun hippie-crap te spuien
Mmm.... ik heb niks met Griekenland, ik haat de zon, zee en fetakaas vind ik ook niet om te vreten. Wat mij betreft mogen ze het afzinken naast Atlantisquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
en dan zijn we weer terug bij Griekenland....
Afkappen dat land, of investeren om het overeind te houden?
Door je naieve kijk op de wereld. De wereld is een heel harde plaats en de onderkant van de Nederlandse samenleving mag nog steeds dankbaar zijn dat ze in Nederland wonen en niet 1 of ander klote land. Ik denk dat jij nogal een rare kijk hebt op armoede.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:43 schreef Blandigan het volgende:
[..]
Waar ben ik precies een geite wollen sokken type?
1) Accepteren dat we een domme fout hebben gemaakt door ze ooit bij de euro te latenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
en dan zijn we weer terug bij Griekenland....
Afkappen dat land, of investeren om het overeind te houden?
Vriend Blandigan heeft bijna zijn schaapjes op het droge. En stopt een deel van zijn welvaart in mensen die jij uitkotst. Ik weet het, tranentrekkend, maar ja zo ben ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk wel. Kappen met domme linkse subsidies. Dan moeten ook mensen als Blandigan een baan gaan zoeken en hebben ze geen tijd meer om hier op fok hun hippie-crap te spuien
Waarom stellen we niet een strafrechtelijk onderzoek in naar GS die de Grieken hebben geholpen bij hun boekhoudkundige fraude. Kunnen we niet een deel van de schade op hun verhalen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
1) Accepteren dat we een domme fout hebben gemaakt door ze ooit bij de euro te laten
2) Land laten defaulten, verlies nemen en wonden likken
3) Grieken de keus geven: of onder volledige financiele curatele in de euro blijven óf het fijn zelf uitzoeken.
Ik denk dat jij totaal, maar dan ook totaal, niet weet waar je over praat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Door je naieve kijk op de wereld. De wereld is een heel harde plaats en de onderkant van de Nederlandse samenleving mag nog steeds dankbaar zijn dat ze in Nederland wonen en niet 1 of ander klote land. Ik denk dat jij nogal een rare kijk hebt op armoede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |