Een bambi is ook lekkerquote:
Ik geloof jou.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:26 schreef Ancest het volgende:
[..]
Dit.
Bami is niet altijd lekker, geloof me.
Ik geloof dit niet, simpelweg omdat het niet waar is.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:26 schreef Ancest het volgende:
[..]
Dit.
Bami is niet altijd lekker, geloof me.
Bami van de Chineesquote:
nazi?quote:Op zondag 25 september 2011 17:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
3 x raden wat ik vanavond ga eten!
quote:
Wacht.. je bent een pinda?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:08 schreef Angel-Joy het volgende:
mijn vader is indo, en zijn bami is heilig
Hawt.quote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn moeder is Chinees, mijn vader is half indo&half nederlands
en ik ben er trots op
Jezus.. interessante stamboom.quote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn moeder is Chinees, mijn vader is half indo&half nederlands
en ik ben er trots op
quote:Op zondag 25 september 2011 19:54 schreef Daaps het volgende:
[..]
Jezus.. interessante stamboom.
Dus je hebt spleetoogjes?
Wat zijn Asian Parties?quote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
zou ik meteen 't hele lijstje opnoemen?: ik ben niet plat, ik heb geen bril, ik ben geen nerd, ik eet niet elke dag rijst, bami of nasi, ik ga niet naar asian party's, en ik heb geen Aziatische vrienden
Klinkt goed. Ik ben al het bovenstaande. Daten?quote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
zou ik meteen 't hele lijstje opnoemen?: ik ben niet plat, ik heb geen bril, ik ben geen nerd, ik eet niet elke dag rijst, bami of nasi, ik ga niet naar asian party's, en ik heb geen Aziatische vrienden
Uh: neequote:Op zondag 25 september 2011 20:04 schreef Daaps het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik ben al het bovenstaande. Daten?
Sushi owns all. Tis alleen verschrikkelijk duur, God bless the AHquote:Op zondag 25 september 2011 20:12 schreef Daaps het volgende:
Ff OT, anders worden de modjes boos.
Bamimaar sushi is beter.
Ik zal ook zeer veel moeite moeten doen om jou een nee te verkopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |