Wat ?quote:
Het is ook topic #1978quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ?
Bij de TT moet ik aan het WL-78 denken
PSV - Rodaquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ?
Bij de TT moet ik aan het WK-78 denken
Ajax - Twente!quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ?
Bij de TT moet ik aan het WK-78 denken
Mooi interview net met Mariannequote:
Nu al sportvrouw van het jaar vind ikquote:
Dankje!quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:16 schreef borisz het volgende:
Nu al sportvrouw van het jaar vind ik
Wist ik niet eens zet teletekst aan en zie een tussenstand.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga nu al naar het stadion. Maar PSV begint ook 2 uur eerder dan Ajax.
Na een kwartier was Roda al gereduceerd tot 10.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist ik niet eens zet teletekst aan en zie een tussenstand.
Het wordt steeds gekker.
Ik ben geen kenner maar misschien weer een mooie generatie. Zijn niet de minste landen waar ze van winnen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:39 schreef borisz het volgende:
.
Volleybaldames hebben weer gewonnen.
Talent is er, moet nu nog leiden tot prestaties. En de overwinningen op Spanje en Bulgarije moesten gewoon verplichte nummertjes zijn. Morgen tegen wereldkampioen Rusland. Bij winst zit je direct in de kwartfinale, anders moet het team naar de tussenronde. Gaat erg lastig worden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner maar misschien weer een mooie generatie. Zijn niet de minste landen waar ze van winnen.
mijn moeder had het vanavond al druk genoeg met mijn Italiaanse collega, ik beperk mij gewoon tot mijn vrouw.quote:
Bedoelde jou niet heh...quote:Op zondag 25 september 2011 00:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn moeder had het vanavond al druk genoeg met mijn Italiaanse collega, ik beperk mij gewoon tot mijn vrouw.
ik ben ook niet zo helder meer..... geeft niet. ik ga maar naar bed, morgen, kut, vandaagal om 8:45 in Sloterparkbad zijn voor zwemles voor Axel. Op naar B!quote:
Wat vroegquote:Op zondag 25 september 2011 00:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben ook niet zo helder meer..... geeft niet. ik ga maar naar bed, morgen, kut, vandaagal om 8:45 in Sloterparkbad zijn voor zwemles voor Axel. Op naar B!
ja, ga meestal later naar bed. Maar hele week ziek geweest, genoeg hersteld om naar Ajax-Twente te gaan, ff op tijd er in nu.quote:
Ach dat zwemles is met een klein jaartje weer klaarquote:
ja, dit gaat nog wel ff doorquote:Op zondag 25 september 2011 00:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach dat zwemles is met een klein jaartje weer klaar.
Al volgen ooit nog AZ junior II en III.
Gewoon negeren.quote:Op zondag 25 september 2011 00:24 schreef Againzender het volgende:
kut, vaatwasser moet nog ingeruimd worden....
damn right, tanden poetsen en bed. Trustenquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 00:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
damn right, tanden poetsen en bed. Trusten
jeujjjjquote:Op zondag 25 september 2011 13:20 schreef borisz het volgende:
Mag Ole zo opnieuw pagina 819 uitprinten?
De tuinkaboutersquote:Op zondag 25 september 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Wie zou de vaatwasser hebben ingeruimd
Ik hoorde het bij Langs de lijn. Echt leuk.quote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens bij mijn broer gekeken naar het voetbal. HIj heeft Eredivisie live.
Wat een ontknoping bij De Graafschap - Groningen'![]()
![]()
Echt leuk voor de neutrale mens.
Voor de net iets minder neutrale mens was het ook aardig leukquote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens bij mijn broer gekeken naar het voetbal. HIj heeft Eredivisie live.
Wat een ontknoping bij De Graafschap - Groningen'![]()
![]()
Echt leuk voor de neutrale mens.
Ik moest naar de tandartsquote:
klopt, op zich goed dat ik mij daar dan zo over kan opwindenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:08 schreef borisz het volgende:
Voetbal is de belangrijkste bijzaak op deze aardkloot.
Daar hebben er meer last van. Kijk maar naar Opaquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt, op zich goed dat ik mij daar dan zo over kan opwinden
Hé Joos.quote:
Gequote vanuit de tuin.quote:
Voetbal je ? Ik haatte dat. Partijtjequote:
En afwerken op goalquote:Op woensdag 28 september 2011 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voetbal je ? Ik haatte dat. Partijtje
Of dat iddquote:Op woensdag 28 september 2011 18:37 schreef daftme het volgende:
Doe mij maar voorzetjes op goal en afwerken. Win-win-win situatie als het om trainen gaat
ben blij dat.ik weer normaal.kan fietsen. Lopen is nog.steeds.matigquote:
Heb je nog Fysiotherapie?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:41 schreef Ole het volgende:
[..]
ben blij dat.ik weer normaal.kan fietsen. Lopen is nog.steeds.matig
2 tegen 2 lijkt leuk maar is dodelijk vermoeiend.quote:
Barca is idd nog veel erger ondertussen, die idiote verafgoding van de Nederlandse media van die club kan ik dan ook nog veel minder hebbenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
AZ, Real is echt niet meer die koopzieke club van een paar jaar geleden. Dat is, hoewel niemand dat natuurlijk wil erkennen omdat ze zo leuk voetballen, gewoon Barcelona geworden. Of Manchester City. Ik vind Real nog steeds een prachtige club. Zal ik altijd blijven vinden. Eigenlijk is Real meer het Ajax van Spanje dan dat Barcelona dat is.
gewoon vrijwel onhaalbare wegquote:Op woensdag 28 september 2011 23:00 schreef borisz het volgende:
![]()
Voor de volleybaldames gaat het een lange weg worden naar Londen. Italie won met 3-1 in de QF.
Waarom ? Goeie coach. Dat er maar een paar europese landen aan de spelen mag meedoen ligt niet aan hem.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:29 schreef borisz het volgende:
Als het mislukt is het ook eens tijd om afscheid te nemen van Avital Selinger.
Geen resultaten op eindtoernooien de laatste jaren... Spelers lijken ook niet beter te worden..quote:Op donderdag 29 september 2011 09:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ? Goeie coach. Dat er maar een paar europese landen aan de spelen mag meedoen ligt niet aan hem.
Goeiemorgen.
De Nederlandse clubs hebben het prima gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
Wat was dat een kutwedstrijd van PSV zeg, met name de tweede helft. Maar goed, de drie punten zijn er en dat is ook een mentale opsteker.
aan het eind nog 3 punten binnen slepen in een Europeese wedstrijd: niks verkeerds aan. Dat het er niet uitziet: boeien, Nederland kan het zich niet veroorloven voor de schoonheidsprijs te gaan.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
Wat was dat een kutwedstrijd van PSV zeg, met name de tweede helft. Maar goed, de drie punten zijn er en dat is ook een mentale opsteker.
Dat bedoel ik min of meer ookquote:Op donderdag 29 september 2011 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
aan het eind nog 3 punten binnen slepen in een Europeese wedstrijd: niks verkeerds aan. Dat het er niet uitziet: boeien, Nederland kan het zich niet veroorloven voor de schoonheidsprijs te gaan.
stiekem zijn we het eens!quote:
Zo kwam het zeker niet over.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
stiekem zijn we het eens!
(als mij toon naar over komt,sorry, loopt hier thuis even niet lekker, en we zitten nu even los van elkaar even iets voor onszelf aan het doen)
mn vrouw is een beetje ingestort, even met rust laten, en dan naar bed.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo kwam het zeker niet over.
Sterkte
Er doen ook een aantal Fokkers mee met die wereldrecord poging.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:36 schreef Againzender het volgende:
Op Ned3 net een beeld van Fort Alfa, weet nu zeker dat onze ouwe barman Marco daar in speelde, vol in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |