dan kan je beter district 13 gaan kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:14 schreef Jahr00n het volgende:
Freerunner (2011)
Wat een bagger. Gaat helemaal nergens over en de tricks die ze doen zou ik zelf ook wel kunnen dus daar hoef je het ook niet voor te kijken.
2/10.
http://www.imdb.com/title/tt1579232/
Nicolas Cage heeft de laatste tijd alleen maar baggerfilms gemaakt. Had ie tot 10 jaar geleden nog actieknallers als The Rock, Con Air, Face/off, nu is zijn carriére tot een dieptepunt gedaald..quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:57 schreef Karstman het volgende:
Drive Angry
[ afbeelding ]
Redelijk in beeld gebrachte prut die het moet hebben van overdreven bloederig geweld en een snelle auto of 2. Het verhaal is onlogisch en heeft niks om het lijf net als het acteerwerk van Nicolas Cage. Amber Heard heeft dan weer teveel om het lijf. Alleen kijken als je niks te doen hebt of behoeft hebt aan bewegend behang.
4,5
Bad Lieutenantquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:48 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nicolas Cage heeft de laatste tijd alleen maar baggerfilms gemaakt. Had ie tot 10 jaar geleden nog actieknallers als The Rock, Con Air, Face/off, nu is zijn carriére tot een dieptepunt gedaald..
Ik keek hem alleen omdat pinguïns tof zijn, maar wat een draak van een film jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:27 schreef Roces18 het volgende:
Mr Popper's Penquins
[ afbeelding ]
Na de plotse dood van zijn vader erft Jim Carrey enkele penquins die zijn leven op stelten zetten. Het is gebaseerd op een bekend Amerikaans kinderboek maar daarmee houdt het ook op. De Special effects zijn dik in orde, maar de rest is zo cliché als de pest, en ik begrijp niet waarom ik hem wou kijken. Gare familiefilm die je beter kan laten liggen.
4
Ik ken het origineel niet, maar deze nieuwe versie vond ik niet zo heel goed eigenlijk.quote:Nadat er vele mensen in zijn omgeving mysterieus verdwijnen, denkt tiener Charlie Brewster (Yelchin) dat zijn nieuwe buurman Jerry Dandrige (Farrell) een vampier is. Zijn angsten worden bevestigd wanneer zijn leven in gevaar komt. Charlie zal samen met Peter Vincent (Tennant), een magiër uit Las Vegas, moeten samenwerken om Jerry te stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik : 8
Imdb: 7.7:All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
De vorige van Lars von Trier bedoel je?quote:Het begin deed met denken aan die film waar die baby uit het raam pleurde terwijl Sgt Ellias een wijf aan het palen was in zwart wit, maar dan beter.
Johquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:09 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
De vorige van Lars von Trier bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik geef deze een 7,6Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ik kender dit verhaal uit de Amerikaanse geschiedenis niet, en deze film is dan misschien ook wel meer een drama/biopic dan een film film, maar toch hadden ze die beelden in het begin wel mogen schrappen (de beelden over datgene waarmee de film afsluit). Nu was ik gewoon aan het wachten op dat. Jammer.quote:De film vertelt het verhaal van Harvey Milk (Sean Penn). Harvey Milk was het eerste homoseksuele gemeenteraadslid van San Francicso en was één van de allereerste activisten voor gelijke rechten. Milk leert in deze periode onder andere de activisten Cleve Jones (Emile Hirsch) en Scott Smith (James Franco) kennen waarmee hij verschillende mooie, maar ook dramatische momenten beleeft.
Volgens mij houdt ie hem niet vast, maar loopt dat ding achter hem langs.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:17 schreef Iemand91 het volgende:
Milk (2008)
[ afbeelding ]
[..]
Ik kender dit verhaal uit de Amerikaanse geschiedenis niet, en deze film is dan misschien ook wel meer een drama/biopic dan een film film, maar toch hadden ze die beelden in het begin wel mogen schrappen (de beelden over datgene waarmee de film afsluit). Nu was ik gewoon aan het wachten op dat. Jammer.
Voor de rest wel een geslaagde film, leer je ook weer eens wat en goed gespeeld. Leuk ook dat ze veel originele locaties gebruikten (de échte fotozaak, gemeentehuis) en mensen die zichzelf of een andere rol speelden (waaronder diegene in het kantoor op het laatst). Was interessant.
Oh, and slightly off-topic: wie weet wat de naam is van dit ding wat Gus van Sant hier vasthoudt?:
[ afbeelding ]
Misschien een camera telescoop?/ (ik zeg ook maar wat)quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:17 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, and slightly off-topic: wie weet wat de naam is van dit ding wat Gus van Sant hier vasthoudt?:
[ afbeelding ]
Als het een Amerikaanse film was had je hem een ander cijfer gegeven?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn cijfer 8.0 voor een Europese film.
Dan had ik de film wellicht een 7 gegeven omdat ik wel beter gewend ben van Amerikaanse films. Maar omdat het een Europese film is vind ik het wel wat meer waard. Omdat het geen slechte poging is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:13 schreef arucard het volgende:
[..]
Als het een Amerikaanse film was had je hem een ander cijfer gegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |