Oeeh, een KILL SCREEN, the horrorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:07 schreef picodealion het volgende:
The King of Kong (2007, Seth Gordon)
[ afbeelding ]
Geweldige docu over de recordhouders van originele Arcade games, en dan met name King Kong. De nieuwkomer Steve Wiebe probeert het wereldrecord van ultracreep (denk Tom Cruise in Magnolia) Billy Mitchell te verslaan, maar merkt langzamerhand hoe raar het wereldje wordt als je er zo diep in komt.
[ afbeelding ]
Grappig, interessant, soms zelfs treurig, en wat een maffe gasten zeg. Heerlijk zitten genieten. 8/10
Gewoon briljante docu. Leuk om te zien hoe die mensen hun leven leiden...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Oeeh, een KILL SCREEN, the horror!!! Maar misschien dat een paar Donkey Kong-fanaten daar wel in geïnteresseerd zijn
.
Idd briljante en hilarische docu.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Gewoon briljante docu. Leuk om te zien hoe die mensen hun leven leiden...
Je hebt 'm niet gezien? Kill Screen is geen horror maar een wereldprestatie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Oeeh, een KILL SCREEN, the horror!!! Maar misschien dat een paar Donkey Kong-fanaten daar wel in geïnteresseerd zijn
.
Tip: Kijk ook La Jetée:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Twelve Monkeys
Oordeel: Ontiegelijk goeie film. In mijn jeugd begreep ik niet veel van het verhaal. Maar het is dus wel heel goed geregiseerd en het verhaal klopt gewoon..Zonder dat er oneffenheden als een vierkant in een rond gat worden geforceerd verloopt het vrijwel perfekt. Steengoeie doomsday-sci-fi/roman met ook wat humor. Brad Pitt speelt een riskante rol van een 'gek' maar zet het toch geloofwaardig neer al lijkt het vaak 'nep'.(maar het klopt toch wel met de realiteit geloof me). En Bruce Willlis zet ook een goede rol neer dat van tijd tot tijd verandert door zijn personage in het verhaal. De film duurt lekker lang en er wordt veel door de tijd gereisd.
9.5
iMDb: 8.1
Thanks voor de tip.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:12 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Barney's Version
[ afbeelding ]
Een typische under the radar film die meer verdient.
Paul Giamatti heeft niet voor niets een Golden Globe mogen ontvangen voor zijn rol.
Dit is niet zomaar een tragi-komedie. Deze film heeft zoveel meer in zich: drama, liefdesverhaal, zwarte komedie, who-dunnit en vooral emotie.
Het is het verhaal van Barney Panofsky, een egocentrische man die 3x keer getrouwd is geweest, 2 kinderen heeft, die een onhebbelijke producer is, waarvan je niet weet of hij zijn beste vriend nou wel of niet heeft vermoord en die (gedurende de film wordt dat steeds duidelijker) dement aan het worden is.
Het is een eikel van een vent en toch weet Giamatti ervoor te zorgen dat je om Barney gaat geven. Heel erg knap.
Het is Barney's versie van zijn levensverhaal, waarin ook zijn imperfecties pijnlijk naar voren komen. Het is een echt menselijk verhaal en geen hollywood geromantiseerd filmpje.
Onbegrijpelijk dat deze film alleen genomineerd is voor zijn make-up voor de Oscars.
Giamatti verdient toch langzamerhand ook wel zijn Academy Award.
Alles wat Zach Braff doet is goud in mijn ogen, dus streng kritisch kan ik nooit zijn in de projecten die hij doet. The High Cost of Living is ook weer zo'n project. Donker en sober, maar toch ook deze keer weer met een sterk verhaal. Met name de scènes tussen Henry en Nathalie, die gelukkig de hoofdrol spelen, vind ik goed. Het is een feelgood film waarbij de rauwe randen zorgen voor een ongemakkelijk gevoel en je beseft je de hele film door dat het nu nog leuk en aardig is, maar de waarheid vroeger of later gaat vallen. Hoe langer de film duurt hoe meer sympathie je voor Henry krijgt en daardoor wordt het met iedere scène vervelender om de waarheid te weten.quote:It starts with an accident. Henry (Zach Braff) makes a wrong turn and crashes into Nathalie (Isabelle Blais). In a fit of panic, and over the legal limit, he cuts and runs, leaving Nathalie lying in the street, unconscious, bleeding and eight months pregnant. She wakes up in the hospital only to find her bright future destroyed and the baby she is still carrying, dead. Her husband, Michel (Patrick Labbé) is too unnerved and emotionally bereft to deal with the tragedy. As her life unravels, she stumbles across Henry – who has been searching for his victim. Unaware of what he has done, Nathalie sees him as an unlikely guardian angel, everything Michel is not – compassionate, charming and a little crazy. She finds a welcome relief in the tall, rumpled stranger that seems only too willing to offer her refuge. But Henry has his own problems. His past misdeeds are catching up, and he soon discovers that the police are steadily closing in. The inevitable collision will force both Henry and Nathalie to confront loss, labour and life, and to ultimately decide whether the cost of living is worth the price.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 6
Een negen zou ik m niet geven maar een ontzettend ondergewaardeerde film in mijn ogen ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:34 schreef El_Matador het volgende:
A Perfect Getaway (2009)
Geweldig verhaal dat een beetje langzaam op gang komt, maar de setting is puntgaaf, goeie actie, schitterende beelden, mooie plotwendingen.
Wat wordt deze film laag gewaardeerd??
Topper dit.
Ik wist NIETS van het verhaal. Geen trailers kijken of IMDB checken. Gewoon kijken.
9.0/10 (IMDB: 6.5/10)
dat vond ik dus echt zo een waardeloze film, ongeloofwaardig, slecht script, dialogen etc kutfilmquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een negen zou ik m niet geven maar een ontzettend ondergewaardeerde film in mijn ogen ja.
Zei de man die Transformers 3 een 7 gaf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat vond ik dus echt zo een waardeloze film, ongeloofwaardig, slecht script, dialogen etc kutfilm
en dat was onderbouwdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zei de man die Transformers 3 een 7 gaf.
Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen
Als je eerst de trailer gaat bekijken of ook maar de IMDB-link leest, dan niet. Ik wist NIETS van de film, en dat blijkt nog steeds de beste manier om films in te gaan, zeker bij deze.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
en dat was onderbouwda perfect getaway heeft geen beter en geloofwaardiger script om het zo maar te zeggen
maar idd smaken verschillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |