abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102991552
The Dead

Zeer matige b-zombie-film over een afrikaans land dat als laatste op aarde nog niet (geheel) overspoeld is door de doden. De film volgt een amerikaanse militair en een afrikaanse vader die vluchten voor het onheil.

Wat volgt is een bijna 2 uur durende roadmovie waarbij men elke 10 minuten weer wat zombies tegenkomt, deze afknalt en weer verder gaat. Men heeft wel een bestemming voor ogen maar het maakt je als kijker helemaal niets uit wat gebeurt.

De matige effects, slechte acteurs en de totaal ontbrekende spanning maken dit tot de minste zombiefilm die ik me kan herinneren.

4.5
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:13:25 #227
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102994751
Bridesmaids (2011, VS, Paul Feig)
Ik vond hem best geinig en vermakelijk. Kristen Wiig draagt de film goed. Rose Byrne doet goed wat haar rol vraagt; irritant perfect zijn. Die dikke vond ik nog het leukst. De rest van de karakters waren te weinig uitgewerkt.
Op het eind gaat het drama in het verhaal het meer overnemen, wat imo ook wel in een iets rapper tempo had kunnen worden afgerond.
cijfer: 7

Clockers (1995, VS, Spike Lee)
De film is op z'n best in scène waarin Spike Lee de sfeer van het leven in de ghetto probeert over te brengen, zoals hij eerder ookal deed in het betere Do The Right Thing. De soundtrack die hij daarbij gebruikt is één van de grootste pluspunten van de film.
Het plot zelf is jammer genoeg niet al te onderhoudend. Waardoor de film soms wat saai wordt.
cijfer: 6.5

Over the Edge (1979, VS, Jonathan Kaplan)
Mijn interesse in deze film werd gewekt doordat Arcade Fire er stukjes van liet zien tijdens hun concert.
De stukjes die zij lieten zien met hun muziek eronder waren echter beter dan de hele film. Het grootste probleem was dat het te duidelijk dat je sympathiseert met de kinderen. Door argumenten te geven waarom die kinderen zich gedragen als ze doen, namelijk dat er niks te doen is in dat stadje voor ze en de volwassenen totaal geen rekening houden met hun wensen. Misschien word ik oud, maar ik kreeg juist steeds meer een afkeer van de kinderen. Want het gedrag van deze kinderen heeft weinig meer te maken met lol trappen uit verveling, omdat er niks te doen. Maar is gewoon criminaliteit dat voortkomt uit het kortzichtige, egoïstische, niet over gevolgen nadenkende gedrag van pubers met de dood van meerdere personen als gevolg.
Het acteerwerk, vooral van een debuterende jonge Matt Dillon, en de regie zijn verder gelukkig wel in orde.
cijfer: 5.5

Attack the Block (2011, VK, Joe Cornish)
Het is een leuk en origineel idee om eens een film te maken over een groepje geweldadige probleemkinderen, die het opnemen tegen bloeddorstige aliens.En de uitwerking ervan geeft wat ik ervan had verwacht; gewoon een vermakelijk filmpje.
cijfer: 7

Fast Five (2011, VS, Justin Lin)
Vond hem iig beter dan de vorige delen die ik zag. Met snelle auto's, lekkere vrouwen en actie is het natuurlijk best onderhoudend allemaal. Ook is dit iets meer een heist film, dan een film over straatraces zoals de vorige. Maar de hele goede ontvangsten en relatief hoge imdb-cijfer snap ik nou ook weer niet. Het is nog steeds verre van een echt goede actiefilm. Daarvoor is het allemaal iets te veel onzin.
cijfer: 6.5
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:32:28 #228
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_102997377
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:07 schreef picodealion het volgende:
The King of Kong (2007, Seth Gordon)

[ afbeelding ]

Geweldige docu over de recordhouders van originele Arcade games, en dan met name King Kong. De nieuwkomer Steve Wiebe probeert het wereldrecord van ultracreep (denk Tom Cruise in Magnolia) Billy Mitchell te verslaan, maar merkt langzamerhand hoe raar het wereldje wordt als je er zo diep in komt.

[ afbeelding ]

Grappig, interessant, soms zelfs treurig, en wat een maffe gasten zeg. Heerlijk zitten genieten. 8/10
Oeeh, een KILL SCREEN, the horror :')!!! Maar misschien dat een paar Donkey Kong-fanaten daar wel in geïnteresseerd zijn :D.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:21:53 #229
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_103003778
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:32 schreef Falco het volgende:

[..]

Oeeh, een KILL SCREEN, the horror :')!!! Maar misschien dat een paar Donkey Kong-fanaten daar wel in geïnteresseerd zijn :D.
Gewoon briljante docu. Leuk om te zien hoe die mensen hun leven leiden...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:26:59 #230
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103011963
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:21 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Gewoon briljante docu. Leuk om te zien hoe die mensen hun leven leiden...
Idd briljante en hilarische docu. _O_
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:17:25 #231
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103014712

Twilight Saga (1,2,3)

Verhaal: "Bella Swan" gaat om vage redenen een tijd bij haar vader wonen in een klein stadje. Daar ontmoet zij Edward Cullen een vampier met identiteits-issues. Bella valt voor meneer 'dreamy' en blijft ondanks zijn waarschuwingen het gevaar opzoeken. Voorts raakt zij verzeild in een achtervolging door losbandige vampieren en wordt gered door de familie Cullens. Einde deel 1

In Deel twee verlaat mr. Edward 'coming out of the closet but not until part XI of this series' Cullens, Bella omdat zijn 'pac' teveel opvalt in het stadje. Nu zoekt zij haar heil bij ene Jacob die weer door een weerwolf transitie blijkt te gaan. Aan het einde van dit deel redt Bella, Edward van zelfmoord in Italie. Omdat meneer dacht dat zij dood was. Op naar deel 3..

In deel 3 krijgen zij te maken met een groepje losbandige 'newborns' die werden gemaakt door een wraakzuchtige vampieresse Victoria waarvoor ik verwijs naar deel 1. Achwelja, de wolvies en de vampieren werken dit keer samen om Bella te beschermen. En er is veel actie.

Oordeel: De actie is oke, het verhaal is in grote lijnen ook wel oke, alleen de de chronologie v/d dialogen zijn afentoe onnavolgbaar (vooral die tussen bella en jacob) tenzij je terugspoelt en goed luistert. En dan nog worden er volgens mij dingen achterstevoren vertelt via de dialogen. Mischien slecht geregiseerd of expres gedaan om te fucken met je brein. Erg raar geschreven dialogen in ieder geval.

Verder verwacht je natuurlijk erg veel overtrokken emotionele gedoe waarvan niet te kort. En is Bella de vervelende del in het midden. Ik heb de eerste twee delen met halfdichte ogen gekeken maar dit keer beter opgelet. De verassing was deel 3 waarvan ik het bestaan niet wist. Het was tevens de leukste vond ik zelf. Verder moet dit verhaal wel zijn geschreven door een hopeloos dromende chick aan de crack...

actie: 8
cgi: 8
verhaal: 7.5
dialogen: 6.0

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 13-10-2011 00:25:37 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:28:49 #232
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103015375

Twelve Monkeys

Oordeel: Ontiegelijk goeie film. In mijn jeugd begreep ik niet veel van het verhaal. Maar het is dus wel heel goed geregiseerd en het verhaal klopt gewoon..Zonder dat er oneffenheden als een vierkant in een rond gat worden geforceerd verloopt het vrijwel perfekt. Steengoeie doomsday-sci-fi/roman met ook wat humor. Brad Pitt speelt een riskante rol van een 'gek' maar zet het toch geloofwaardig neer al lijkt het vaak 'nep'.(maar het klopt toch wel met de realiteit geloof me). En Bruce Willlis zet ook een goede rol neer dat van tijd tot tijd verandert door zijn personage in het verhaal. De film duurt lekker lang en er wordt veel door de tijd gereisd.

9.5
iMDb: 8.1
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_103022597
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:32 schreef Falco het volgende:

[..]

Je hebt 'm niet gezien? Kill Screen is geen horror maar een wereldprestatie.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Twelve Monkeys

Oordeel: Ontiegelijk goeie film. In mijn jeugd begreep ik niet veel van het verhaal. Maar het is dus wel heel goed geregiseerd en het verhaal klopt gewoon..Zonder dat er oneffenheden als een vierkant in een rond gat worden geforceerd verloopt het vrijwel perfekt. Steengoeie doomsday-sci-fi/roman met ook wat humor. Brad Pitt speelt een riskante rol van een 'gek' maar zet het toch geloofwaardig neer al lijkt het vaak 'nep'.(maar het klopt toch wel met de realiteit geloof me). En Bruce Willlis zet ook een goede rol neer dat van tijd tot tijd verandert door zijn personage in het verhaal. De film duurt lekker lang en er wordt veel door de tijd gereisd.

9.5
iMDb: 8.1

Tip: Kijk ook La Jetée:
http://en.wikipedia.org/wiki/La_jet%C3%A9e

pi_103023187
eXistenZ (1999, David Cronenberg)

Wow. Ik wist dat het een mindfuck-film zou zijn dus ik was goed voorbereid, maar het einde wist me toch nog tot 2 keer toe te verrassen. Zonder er al te diep op in te gaan (hoge kans opm spoilers) zag ik een deel vanaf het begin al aankomen, maar omdat de regisseur wel meer rare films heeft gemaakt liet ik me toch op het verkeerde pad brengen.

Aangename verrassing, soms een paar zwakkere momentjes (af en toe slecht geacteerd en soms was een en ander wel wat geforceerd) maar al met al enorm genoten, vooral van het einde.

8/10

[ Bericht 6% gewijzigd door picodealion op 12-10-2011 23:59:40 ]
  donderdag 13 oktober 2011 @ 00:17:21 #235
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103024275
I Am a Fugitive from a Chain Gang (1932, VS, Mervyn LeRoy)
Deze film over een zo goed als onschuldige veteraan, die wordt veroordeeld tot jaren lang dwangarbeid, ontsnapt, een nieuw leven opbouwt en weer in het gevang komt, is een duidelijke aanklacht tegen het keiharde strafbeleid in de VS uit die jaren. Dat zulke harde straffen niks goeds opleveren wordt helemaal duidelijk in de befaamde laatste woorden van Paul Muni na de vraag hoe hij overleeft: "I steal."
De film is ook duidelijk een voorloper van het ontsnappingfilms-genre. Het deed mij vooral heel erg denken aan Cool Hand Luke.
cijfer: 7.5

The Thin Man (1934, VS, W.S. Van Dyke)
He zijn de karakters maken die het grote verschil maken in deze film. Het plot, een verdwenen oude uitvinder wordt verdacht van een moord op z'n vriendin, stelt niet zo veel voor. Maar het is de manier waarop de hoofdrolspelers worden betrokken in het plot dat deze film bijzonder maakt. In het begin zijn Nick en Nora namelijk nog vooral bijfiguren. We ontmoeten Nick pas een tijd de film in als hij de barmannen leert hoe ze cocktails moeten schudden op de maat van muziek. Nora arriveert even later in de bar met hondje. Nadat ze aan Nick heeft gevraagd hoeveel martini's hij al heeft gehad, zes, vraagt ze de ober om haar zes martini's te geven in een rijtje. De toon is meteen gezet. Dit zijn mensen die wel van een drankje houden.
Nick was vroeger een detective. Een erg goede schijnt, want iedereen komt naar hem toe om z'n mening over de moordzaak, terwijl hij er eigenlijk niks mee te maken wil hebben. Hij heeft namelijk z'n handen vol aan het beheren van de erfenis die z'n rijke schoonvader heeft achtergelaten. Maar de twee slijten hun dagen dus vooral met heel veel drinken, elkaar plagen met scherpe conversaties en feesten geven. Als een verslaggeven aan hem vraag wat Nick kan zeggen over de zaak antwoord hij: "It's putting me way behind in my drinking."
Nora zijn rijke vrouw, vind het echter wel leuk om haar man eens aan het werk te zien. Dus na een tijdje gaat Nick toch op onderzoek uit.
William Powell steelt de show als een soort levensgenietende Sherlock Holmes. Myrna Loy doet niet veel voor hem onder. Eigenlijk is de film dan ook veel meer een screwballcomedy dan een detective mysterie.
De film sluit af met een prachtige scène waarin Nick alle verdachten uitnodigt voor een diner om er achter te komen wie de dader is. Dit is het exemplarisch voor heel de film; een soort scène die zo clichématig is tegenwoordig dat het lachwekkend had kunnen zijn, maar door de uitwerking en vooral de fantastische Powell is de scène ook nu nog uiterst vermakelijk.
cijfer: 7.5
pi_103024276
Incendies

Canada / Frankrijk
Drama / Mystery
130 minuten

geregisseerd door Denis Villeneuve
met Lubna Azabal, Mélissa Désormeaux-Poulin en Maxim Gaudette

Na het lezen van het testament van hun moeder Nawal verneemt de tweeling Simon en Jeanne voor het eerst dat ze een broer hebben, en dat hun vader, van wie ze dachten dat hij dood was, in werkelijkheid nog leeft. Hun moeders laatste wil is dat ze hun broer en vader opzoeken en hen een aantal verzegelde brieven bezorgen. Nawal was een mysterie voor haar kinderen en hun relatie was soms erg moeilijk. Simon is kwaad en terughoudend, maar Jeanne voelt zich verplicht haar moeders wil te respecteren. Daarvoor zullen ze een reis naar het Midden-Oosten moeten ondernemen.

ik heb een beetje dubbel gevoel bij de film, het is een goeie drama film. Wel afentoe een beetje moeilijk te volgen en niet altijd even interessant. Maar de film houd je wel kijkende en trekt je mee in het verhaal. Over de gehele film gezien zou ik de film een7 geven, maar het einde was echt prachtig... (niet in de mooie zin) maar zo sterk en extreem en onverwacht.. dat ik het einde met een gevoel bleef van wow.. wow wow.... en dat geef ik weer een dikke 8

daarom 7.5 * gemiddelde!
pi_103027480
Barney's Version

Een typische under the radar film die meer verdient.
Paul Giamatti heeft niet voor niets een Golden Globe mogen ontvangen voor zijn rol.
Dit is niet zomaar een tragi-komedie. Deze film heeft zoveel meer in zich: drama, liefdesverhaal, zwarte komedie, who-dunnit en vooral emotie.
Het is het verhaal van Barney Panofsky, een egocentrische man die 3x keer getrouwd is geweest, 2 kinderen heeft, die een onhebbelijke producer is, waarvan je niet weet of hij zijn beste vriend nou wel of niet heeft vermoord en die (gedurende de film wordt dat steeds duidelijker) dement aan het worden is.
Het is een eikel van een vent en toch weet Giamatti ervoor te zorgen dat je om Barney gaat geven. Heel erg knap.
Het is Barney's versie van zijn levensverhaal, waarin ook zijn imperfecties pijnlijk naar voren komen. Het is een echt menselijk verhaal en geen hollywood geromantiseerd filmpje.
Onbegrijpelijk dat deze film alleen genomineerd is voor zijn make-up voor de Oscars.
Giamatti verdient toch langzamerhand ook wel zijn Academy Award.
Every living creature on earth dies alone
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:39:19 #238
286575 Roces18
Chef de party
pi_103028848
Drive

Al meerdere malen voorbij gekomen, maar toch het vernoemen weer eens waard. Een complexe hoofdpersoon die het vooral heeft van zijn stiltes. Duurde al minstens een half uur voordat hij begon te praten maar hij heeft echt expressief gezicht waarin zijn emoties goed overkomen. Dit gecombineerd met mooie shots en een werkelijke ijzersterke soundtrack die goed doordringt en je meeslurpt in de film zorgt dat de tijd voorbij vliegt. Qua verhaal is het allemaal misschien net niet, want origineel is het niet, maar de film verdiend zeker een 7,5. Wel een aanrader!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_103029452
Blitz

Simpele Britse actie-thriller met good old Jason Statham als aggressieve politieagent die een cop-killer moet pakken.

Een hapklare brok die je de volgende dag alweer bent vergeten, maar toch was ie gewoon vermakelijk.

6.5/10
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_103050515
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:12 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Barney's Version

[ afbeelding ]

Een typische under the radar film die meer verdient.
Paul Giamatti heeft niet voor niets een Golden Globe mogen ontvangen voor zijn rol.
Dit is niet zomaar een tragi-komedie. Deze film heeft zoveel meer in zich: drama, liefdesverhaal, zwarte komedie, who-dunnit en vooral emotie.
Het is het verhaal van Barney Panofsky, een egocentrische man die 3x keer getrouwd is geweest, 2 kinderen heeft, die een onhebbelijke producer is, waarvan je niet weet of hij zijn beste vriend nou wel of niet heeft vermoord en die (gedurende de film wordt dat steeds duidelijker) dement aan het worden is.
Het is een eikel van een vent en toch weet Giamatti ervoor te zorgen dat je om Barney gaat geven. Heel erg knap.
Het is Barney's versie van zijn levensverhaal, waarin ook zijn imperfecties pijnlijk naar voren komen. Het is een echt menselijk verhaal en geen hollywood geromantiseerd filmpje.
Onbegrijpelijk dat deze film alleen genomineerd is voor zijn make-up voor de Oscars.
Giamatti verdient toch langzamerhand ook wel zijn Academy Award.
Thanks voor de tip. :)

Indrukwekkende film zeg. _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door kevin_ op 13-10-2011 21:34:12 ]
pi_103059609
The High Cost of Living.

quote:
It starts with an accident. Henry (Zach Braff) makes a wrong turn and crashes into Nathalie (Isabelle Blais). In a fit of panic, and over the legal limit, he cuts and runs, leaving Nathalie lying in the street, unconscious, bleeding and eight months pregnant. She wakes up in the hospital only to find her bright future destroyed and the baby she is still carrying, dead. Her husband, Michel (Patrick Labbé) is too unnerved and emotionally bereft to deal with the tragedy. As her life unravels, she stumbles across Henry – who has been searching for his victim. Unaware of what he has done, Nathalie sees him as an unlikely guardian angel, everything Michel is not – compassionate, charming and a little crazy. She finds a welcome relief in the tall, rumpled stranger that seems only too willing to offer her refuge. But Henry has his own problems. His past misdeeds are catching up, and he soon discovers that the police are steadily closing in. The inevitable collision will force both Henry and Nathalie to confront loss, labour and life, and to ultimately decide whether the cost of living is worth the price.
Alles wat Zach Braff doet is goud in mijn ogen, dus streng kritisch kan ik nooit zijn in de projecten die hij doet. The High Cost of Living is ook weer zo'n project. Donker en sober, maar toch ook deze keer weer met een sterk verhaal. Met name de scènes tussen Henry en Nathalie, die gelukkig de hoofdrol spelen, vind ik goed. Het is een feelgood film waarbij de rauwe randen zorgen voor een ongemakkelijk gevoel en je beseft je de hele film door dat het nu nog leuk en aardig is, maar de waarheid vroeger of later gaat vallen. Hoe langer de film duurt hoe meer sympathie je voor Henry krijgt en daardoor wordt het met iedere scène vervelender om de waarheid te weten.

Een ontzettend laag cijfer op IMDB: 5,8.
Mijn cijfer: 7.

[ Bericht 4% gewijzigd door Buitendam op 14-10-2011 00:58:09 ]
Dit, dus.
pi_103062575
A Perfect Getaway (2009)
Geweldig verhaal dat een beetje langzaam op gang komt, maar de setting is puntgaaf, goeie actie, schitterende beelden, mooie plotwendingen.

Wat wordt deze film laag gewaardeerd??

Topper dit.

Ik wist NIETS van het verhaal. Geen trailers kijken of IMDB checken. Gewoon kijken.

9.0/10 (IMDB: 6.5/10)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_103063935
The three musketeers (2011)

The hot-headed young D'Artagnan along with three former legendary but now down on their luck Musketeers must unite and defeat a beautiful double agent and her villainous employer from seizing the French throne and engulfing Europe in war.

Onnodig over de top (luchtschepen en matrix-achtige taferelen), wat helemaal niet bij het sfeertje past van het oorspronkelijke verhaal. Er is ook nog maar weinig over van de bekende verhaallijn, wat ik tevens jammer vond. Ze hebben te veel veranderd. Prima om het in een nieuw jasje te steken, maar dit doet de personages en het plot totaal geen eer aan. Er ontbrak een hoop humor en de interactie tussen de musketeers was minimaal. Je hebt het gevoel naar een Pirates film te kijken zonder een Jack Sparrow om de film te dragen.

Nee, dan zet ik liever een DVD op van de versie die mij bekend is, die uit 1993. :)

En dat er een deel 2 komt vind ik ook wat te veel van het goede.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Strawberry- op 14-10-2011 12:53:03 ]
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:40:22 #244
286575 Roces18
Chef de party
pi_103068021
Colombiana 2011

De ouders van Cataleya worden vermoord waarop ze naar de USA gaat. Daar gaat ze wonen bij haar oom om als ze oud genoeg is een voor een wraak te nemen op de moordenaars van haar ouders.

Zoe Saldana is een lekker stuk en voornamelijk door haar en door de actie blijft de film boeien. Want qua verhaal is het vooral schaamteloze kopiewerk en de diepgang is erg ver te zoeken. Met als hoogtepunt haar verplichte boy toy als sexslaaf :')

Zeker vermakelijk maar niet meer dan dat, en de volgende dag zal je hem niet meer herinneren.

7-
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:50:29 #245
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103068279
The Adjustment Bureau (2011, VS, George Nolfi)
Wie anders dan Matt Damon wil je hebben in de hoofdrol als jonge Amerikaanse boy-nextdoor senator, die zich ontpopt tot held? Hij heeft ook nog eens een erg sterke chemie met de heerlijke Emily Blunt. Roger Sterling is qua uiterlijk ook goed gecast, maar zijn acteerwerk valt erg tegen.
Eigenlijk verloor de film veel van mijn aandacht vanaf het moment dat bekend werd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cijfer: 6
pi_103069853
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:34 schreef El_Matador het volgende:
A Perfect Getaway (2009)
Geweldig verhaal dat een beetje langzaam op gang komt, maar de setting is puntgaaf, goeie actie, schitterende beelden, mooie plotwendingen.

Wat wordt deze film laag gewaardeerd??

Topper dit.

Ik wist NIETS van het verhaal. Geen trailers kijken of IMDB checken. Gewoon kijken.

9.0/10 (IMDB: 6.5/10)
Een negen zou ik m niet geven maar een ontzettend ondergewaardeerde film in mijn ogen ja.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_103070086
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Een negen zou ik m niet geven maar een ontzettend ondergewaardeerde film in mijn ogen ja.
dat vond ik dus echt zo een waardeloze film, ongeloofwaardig, slecht script, dialogen etc kutfilm :P
pi_103070140
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:55 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat vond ik dus echt zo een waardeloze film, ongeloofwaardig, slecht script, dialogen etc kutfilm :P
Zei de man die Transformers 3 een 7 gaf.
Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_103070251
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:57 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zei de man die Transformers 3 een 7 gaf.
Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen :)
en dat was onderbouwd ;) a perfect getaway heeft geen beter en geloofwaardiger script om het zo maar te zeggen :P

maar idd smaken verschillen
pi_103075978
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:01 schreef planethugo het volgende:

[..]

en dat was onderbouwd ;) a perfect getaway heeft geen beter en geloofwaardiger script om het zo maar te zeggen :P

maar idd smaken verschillen
Als je eerst de trailer gaat bekijken of ook maar de IMDB-link leest, dan niet. Ik wist NIETS van de film, en dat blijkt nog steeds de beste manier om films in te gaan, zeker bij deze.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')