quote:My Date With Drew
Toen Brian Herzlinger 1100 Dollar won bij een spelprogramma besloot hij zijn droom waar te maken. Hij besloot een ultieme poging te wagen om zijn droomvrouw voor zich te winnen: Drew Barrymore. Brian bezoekt onder meer een helderziende en relatiebemiddelaar voor liefdesadviezen en huurt een Drew-look-a-like in om te oefenen voor de droomdate. Vervolgens gaat hij op pad om zijn grote liefde te versieren..
Een verrassend warme documentaire die naast entertainend ook een duidelijke boodschap heeft. Qua stijl doet het me denken aan Super Size Me die ik gister heb gezien, interessant, luchtig en een tintje humor. En ja,PS. Kunnen we een keer die romeinse cijfers niet inwisselen voor normale cijfers. Laatste keer dat ik gekeken had woon ik niet in Rome, en hoeven ze daar ook geen Arabische cijfers of zo iets in topics te gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze krijgt ook wel een 7,5melksommelier en vertrouwenspersoon fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door dabadbass op 24-09-2011 17:12:57 ]"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
Die ga ik checken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:06 schreef dabadbass het volgende:
American Psycho
Imdb: 7.5/10 from 124,073 users
Moi: 7.5/10
[ afbeelding ]
Minstens een 8.8. Geniale rol van Bale, topacteur.quote:
Ken ik nog niet!quote:
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ken ik nog niet!
Wil een goeie film met mijn pa kijken zo. We hebben het nodig (ma overleden). Ik denk nog over een goeie.
Uit welk jaar is die?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uit welk jaar is die?Moest lachen maar gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uit welk jaar is die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Het beste man.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
Wil een goeie film met mijn pa kijken zo. We hebben het nodig (ma overleden). Ik denk nog over een goeie.
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal (wat ik zelf vreemd genoeg nauwelijks heb meegekregen, maar goed; ik was ook wat jongquote:Joseph Wilson (Sean Penn) wordt door de CIA naar Irak gestuurd met de opdracht een rapport te maken van mogelijk aanwezige massavernietigingswapens. Wilson vindt hiervan helemaal niets terug in Irak, publiceert zijn rapport in de New York Times en schrijft dat hij de inval van de Verenigde Staten in Irak onrechtmatig vindt. Hierdoor komt de identiteit van zijn vrouw, Valerie Plame (Naomi Watts), een CIA agente, op straat te liggen.
Hmm, ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Zeer simpel verhaal, opzich best leuk in elkaar gezet, maar op den duur begon ik me er wel wat aan te ergeren; het werd allemaal wel erg overdreven/nep (vooral dat laatste). Voorbeeld staat hierboven. Maar goed, dat is blijkbaar hoe men het wil (zie Die Hard 4 wat z'n charme daardoor toch aardig heeft verloren).quote:Frank Martin is gepensioneerd en woont in Miami. Hij verdient zijn geld nu als chauffeur voor de rijke familie Billings en al snel raakt Frank bevriend met hun kind Jack. Wanneer de jongen ontvoerd wordt besluit Frank het heft in eigen handen te nemen om de jongen terug te halen en de FBI er buiten te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 26-09-2011 00:44:05 ]
Origineel is veel beter dan de re-make, dus ik raad je aan het origineel te kopen.quote:
Remake is anders prima vermakelijk!quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Origineel is veel beter dan de re-make, dus ik raad je aan het origineel te kopen.
Oneens, beiden zijn fantastisch.quote:Op zondag 25 september 2011 00:38 schreef Waaghals het volgende:
Volgens mij is American Psycho alleen aan te raden als je het boek niet gelezen hebt.
Want de film vond ik erg tegenvallen vergeleken met het boek.
Die honden zijn eng man!quote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef Wepeel2 het volgende:
Isabelle
Grote teleurstelling. De wijze waarop Isabelle gevangen wordt gezet en zich daarna als een mak lammetje gedraagt komt niet geloofwaardig over. Daardoor zit het al niet goed met het fundament van de film: de psychologische geloofwaardigheid.
Beetje over de top misschien ja.quote:Daarbij komt dat de make-up van de mismaakte belgische hoofdrolspeelster verre van overtuigend is, waardoor dit afleidt.
Die kan ik me niet eens meer herinneren.quote:En dan is er ook nog een plotlijntje met een onderwijzer. Een plotlijn die werkelijk niets toevoegt aan de film
Ik vond 'm wel beter dan dat.quote:Tel je dit allemaal bij elkaar op dan heb je gewoon een grotendeels mislukte film.
5
quote:A teen gang in South London defend their block from an alien invasion.
quote:Dominic and his crew find themselves on the wrong side of the law once again as they try to switch lanes between a ruthless drug lord and a relentless federal agent.
quote:A married man is granted the opportunity to have an affair by his wife. Joined in the fun by his best pal, things get a little out of control when both wives start engaging in extramarital activities as well.
quote:A young girl is institutionalized by her abusive stepfather. Retreating to an alternative reality as a coping strategy, she envisions a plan which will help her escape from the mental facility.
quote:The powerful but arrogant warrior Thor is cast out of the fantastic realm of Asgard and sent to live amongst humans on Earth, where he soon becomes one of their finest defenders.
tenenkrommend als in slecht geacteerd of als in plaatsvervangende schaamte, ik denk namelijk dat dat laatste juist het idee van de makers was en dat is ze goed geluktquote:Op maandag 26 september 2011 08:05 schreef Justinn het volgende:
Bridesmaids
Beter dan ik had verwacht, maar hier en daar wel langdradig en sommige moment waren best tenenkrommend. Wel regelmatig moeten lachen, vooral om die wat dikkere vriendin en die scenes in de juwelier. Helaas geen film die ik nog een keer zou willen zien.
6
tenenkrommend als in clichematig en vrouwengezeur (denk ik dat hij bedoeld, en gelijk heeft iequote:Op maandag 26 september 2011 12:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tenenkrommend als in slecht geacteerd of als in plaatsvervangende schaamte, ik denk namelijk dat dat laatste juist het idee van de makers was en dat is ze goed gelukt
Voor mij was het tenenkrommend. En ik vind dat geen leuke vorm van humor helaas.quote:Op maandag 26 september 2011 12:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tenenkrommend als in slecht geacteerd of als in plaatsvervangende schaamte, ik denk namelijk dat dat laatste juist het idee van de makers was en dat is ze goed gelukt
Smaken verschillen ik hou er wel van als dingen net iets te lang duren of net iets te zijn. Maar dat werkt helaas alleen in de bioscoop als je thuis zit ga je dan snel bier halen oidquote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor mij was het tenenkrommend. En ik vind dat geen leuke vorm van humor helaas.
Ik snap niet wat iedereen zo goed aan deze film vond, vond de aliens niet echt boeiend ofzo... Het leek net een nederlandse film zo slecht geacteerd.....quote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef planethugo het volgende:
Attack the Block
[ afbeelding ]
Aliens hebben het voorzien op een groepje rotjochies uit een Londense achterbuurt. Maar de boys geven zich niet zomaar gewonnen.... Film begint ietwat vreemd maar na een tijdje zit je er helemaal in. Leuke humor, af en toe best spannend, visueel ziet het er goed uit (al zijn de aliens wel wat vreemd gemaakt) en een prima soundtrack. Kortom een prima en originele actie/thriller/horror/komedie
8.0
Ha, die heb ik ook gezien gister (voor de tweede keer). Vond het acteerwerk soms behoorlijk slecht, waardoor bijvoorbeeld de scene in het ziekenhuis waar ze hem vertellen dat hijquote:Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
Ghost Town (2008)
Aardige comedy met Rocky Gervais, maar zijn Invention of Lying was veel beter
7.5/10 (IMDB: 6.9/10)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon tenenkrommend was. Maar verder wel een leuke film. Ricky Gervais is tof.
Die presenteert de Oscars terwijl hij iemand knock-out slaat?quote:Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
Ghost Town (2008)
Aardige comedy met Rocky Gervais, maar zijn Invention of Lying was veel beter
7.5/10 (IMDB: 6.9/10)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., terwijl een ander deel juist nogal onverwacht en flauw wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk filmpje, maar bij lange na niet zijn leukste
6/10
quote:Op maandag 26 september 2011 22:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die presenteert de Oscars terwijl hij iemand knock-out slaat?.
quote:The magically long-haired Rapunzel has spent her entire life in a tower, but now that a runaway thief has stumbled upon her, she is about to discover the world for the first time, and who she really is.
Ja. gewoon DOEN. Dat is al 3x gezegd. Gewoon doen, de normale cijfers. Veel makkelijker.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:30 schreef Roces18 het volgende:PS. Kunnen we een keer die romeinse cijfers niet inwisselen voor normale cijfers. Laatste keer dat ik gekeken had woon ik niet in Rome, en hoeven ze daar ook geen Arabische cijfers of zo iets in topics te gebruiken.
Hoezo sloeg dat nergens op? Dat was ook zo in het boek.quote:En dat '19 jaren later' slaat nergens op, hadden ze ook kunnen skippen.
Daar was het al even stomquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo sloeg dat nergens op? Dat was ook zo in het boek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Zeeer sterk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 03:17 schreef El_Matador het volgende:
Religulous (2008)
Sterke docu over het verwoestende effect en de oeverloze domheid van religie.
Zitten grappige stukjes in, maar vooral serieus.
Elatik en Wilders komen ook voorbij.![]()
8.0/10 (IMDB:7.7/10)
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Final Destination 5.
verhaal: ghet betreft een nieuw groepje slachtoffers. Een krijgt een visoen en redt een stel anderen uit de penarie op het nippertje. Dan komen ze er gauw achter dat de dood niet houdt van vals spelen.
oordeel: Niet superslecht maar ook niet supergoed naar mijn mening, het is wel wat je verwacht van deze reeks. Kleine twist in het gebeuren. En...Ik vond het eerder grappig dan eng oid..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Hij is te zien geweest op Film by the Sea en andere festivals. Drive is tot nu toe mijn favoriete film van het jaar. Prachtige beelden, mooie muziek. Toffe acteurs.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoor echt al veel goeie dingen over Drive. Klinkt als een topper.
Gelekt dus? Ik vond het al raar dat mensen 'm hadden gezien terwijl hij uitkomt in november.
De foto en tekst zeggen al precies waar het over gaat. Opzich best een sterk concept en dat komt soms ook goed door. Maar ze hadden er zoveel meer mee kunnen doen. De film begint op den duur een vrij standaard verhaal af te lopen, jammer.quote:De film speelt zich af in een wereld waar nog nooit iemand heeft gelogen. Mark, een scriptschrijver, ontdekt een manier om wel te liegen. Hij gebruikt dit middel om hogerop te komen en en passant de vrouw van zijn dromen te veroveren.
Dat is een workprint voor zover ik weet.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:25 schreef JDx het volgende:
Er is een screener versie uit met een vrij goede kwaliteit. Ik heb 'm nog niet geprobeerd.
en heeft links en rechts wat commentaar dat het einde mistquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:28 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat is een workprint voor zover ik weet.
Jij bent ook een rare jongen hč.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:07 schreef El_Matador het volgende:
The Two Escobars (2010)
Zeer persoonlijke en aangrijpende documentaire, over de 2 belangrijkste Escobars van het Colombia van de jaren 80 en 90.
De film geeft 2 portretten die nauw met elkaar verweven zijn. Andres en Pablo Escobar. De een een voorbeeldvoetballer, de ander een moordlustige machthebber die wel de armen steunde. De docu geeft een zeer goed beeld van het Colombia van toen door de interviews met drugkartellid die 30 jaar gevangen zit, met familie en vrienden van de beide Escobars, de livebeelden (allemaal? misschien ook wel ge-enceneerd, maar dan perfect gedaan) en de verhaallijn maken het een prima docu.
De tijden zijn gelukkig helemaal veranderd. Colombia is duidelijk het meest groeiende land in de omtrek. Ze hebben een enorm pijnlijk verleden maar zijn gelukkig niet door een linkse idioot onder handen genomen. Dat is in Peru, Venezuela en Ecuador wel anders.
Kijken deze film!
8.5/10 (IMDB: 8.4/10)
quote:
Een DVD screener is een examplaar van een film (op dvd-disc) die door de filmstudios wordt verstuurd naar recensenten, censor-authoriteiten en dergelijke, nog voor de officiele release. In de ‘piraterij’ (illegale uitwisseling van films op internet) wordt DVDScr gebruikt als de bron voor een bootleg SVCD, Divx, Xvid of DVD-copy van een DVD Screener. De kwaliteit van deze kopieen is over het algemeen erg goed, maar bevatten vaak wel wat extra informatie op het beeld, zoals time-codes, zwart/wit scenes, logo’s, serie-nummers en ‘scrollers’. Deze scrollers zijn informatie voor de kijker, waarom een bepaalde bewerking is uitgevoerd, maar steeds is dit een anti-piraterij waarschuwing. Serie-nummers worden gebruikt om de originele DVD screeners te achterhalen, maar dat is zeer ineffectief gebleken omdat deze simpelweg verwijderd werden door ‘piraten’.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:32 schreef JDx het volgende:
Is een screener toch om te kijken of ze een festval binnen mogen?
vergis je niet, dvd screeners worden(/werden) steeds vaker als iets beter als vhs uitgebracht...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:07 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Een DVD screener is een examplaar van een film (op dvd-disc) die door de filmstudios wordt verstuurd naar recensenten, censor-authoriteiten en dergelijke, nog voor de officiele release. In de ‘piraterij’ (illegale uitwisseling van films op internet) wordt DVDScr gebruikt als de bron voor een bootleg SVCD, Divx, Xvid of DVD-copy van een DVD Screener. De kwaliteit van deze kopieen is over het algemeen erg goed, maar bevatten vaak wel wat extra informatie op het beeld, zoals time-codes, zwart/wit scenes, logo’s, serie-nummers en ‘scrollers’. Deze scrollers zijn informatie voor de kijker, waarom een bepaalde bewerking is uitgevoerd, maar steeds is dit een anti-piraterij waarschuwing. Serie-nummers worden gebruikt om de originele DVD screeners te achterhalen, maar dat is zeer ineffectief gebleken omdat deze simpelweg verwijderd werden door ‘piraten’.
http://www.avblog.nl/woordenboek/d/dvd-screener/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verhaal is sterk opgebouwd en vooral op deze momenten was het kippenvel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga verder helemaal niks over het verhaal zeggen. Ik zou ook van te voren niks over het verhaal lezen en de film gewoon gaan kijken.![]()
Cijfer: 9.5.
[ Bericht 0% gewijzigd door kevin_ op 01-10-2011 11:32:28 ]
Deze screener is ook nog eens niet de uiteindelijke versie van de film maar een workprint.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
vergis je niet, dvd screeners worden(/werden) steeds vaker als iets beter als vhs uitgebracht...
juist om de intresse van piraten laag te houden
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 37quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:04 schreef Chau het volgende:
Heb een vraag en kon geen passende topic vinden.
Ik zoek een de naam van een film van een paar jaar geleden, het gaat over een resort op een eiland voor stelletjes waar opeens personen worden vermoord, iedereen verdenkt elkaar en er uiteraard steeds meer slachtoffers vallen ect, dit is wat ik mij kan herinneren dan, ook is het dacht ik een niet al te serieuze horror.
Ik kan jammer genoeg niet meer info geven aangezien ik de film nooit gezien heb en alleen een trailer toen der tijd. En het schoot mij net even weer te binnen. Hoop dat iemand mij kan helpen of een tip heeft
A Perfect Getaway. Ontzettend kutfilm was dat..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:04 schreef Chau het volgende:
Heb een vraag en kon geen passende topic vinden.
Ik zoek een de naam van een film van een paar jaar geleden, het gaat over een resort op een eiland voor stelletjes waar opeens personen worden vermoord, iedereen verdenkt elkaar en er uiteraard steeds meer slachtoffers vallen ect, dit is wat ik mij kan herinneren dan, ook is het dacht ik een niet al te serieuze horror.
Ik kan jammer genoeg niet meer info geven aangezien ik de film nooit gezien heb en alleen een trailer toen der tijd. En het schoot mij net even weer te binnen. Hoop dat iemand mij kan helpen of een tip heeft
Dat is hem jammer genoeg niet, maar heb deze ook nog niet gezien ^^quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
A Perfect Getaway. Ontzettend kutfilm was dat..
Dacht ik ook aan iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
A Perfect Getaway. Ontzettend kutfilm was dat..
Kijken in het donker met kaarsen aan als je alleen thuis bent en niet gestoord kan worden. Of je vriend/vriendin moet erbij zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan idd.
Ik ben nieuwsgierig geworden naar Scent of a woman.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:20 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Kijken in het donker met kaarsen aan als je alleen thuis bent en niet gestoord kan worden. Of je vriend/vriendin moet erbij zijn.Kut alleen dat de tv de hele kamer alweer verlichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijken of ik nog vanavond nog leuke films op tv zijn
(Ziggo heeft de zenders nog niet afgepakt terwijl het wel zou 'moeten', [me=Iemand91]klopt even af...[/me])
NAS is nog niet gekozen namelijk...
EDIT: nu wel![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 01-10-2011 20:27:40 ]
Perfect Getaway valt wel mee, vooral het stukje bij die waterval is prima te doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan idd.
Ik ben nieuwsgierig geworden naar Scent of a woman.
quote:Using state-of-the-art equipment, a group of activists, led by renowned dolphin trainer Ric O'Barry, infiltrate a cove near Taijii, Japan to expose both a shocking instance of animal abuse and a serious threat to human health.
En zit er veel verschil in dan? Ik bedoel, als recensenten hun oordeel schrijven op basis van de workprint, moet die workprint toch wel bijzonder dicht bij het origineel liggen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:32 schreef znarch het volgende:
[..]
Deze screener is ook nog eens niet de uiteindelijke versie van de film maar een workprint.
Een workprint is iets anders dan een screener. Een screener wordt idd naar recensten e.d. gestuurd. Een workprint is zoals het woord min of meer al doet vermoeden nog in de maak, een testversie, waarbij vaak nog CGI, muziek, dubs, edits e.d. moeten worden toegepast en/of verbeterd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En zit er veel verschil in dan? Ik bedoel, als recensenten hun oordeel schrijven op basis van de workprint, moet die workprint toch wel bijzonder dicht bij het origineel liggen...
Ik denk niet dat men workprints naar recensenten stuurt. Lijkt me meer iets interns, voor producers en zo, om te zien hoe ver men al staat en hoe het er al uitziet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En zit er veel verschil in dan? Ik bedoel, als recensenten hun oordeel schrijven op basis van de workprint, moet die workprint toch wel bijzonder dicht bij het origineel liggen...
Voor zover ik weet is het bij deze workprint zo dat er sowieso scenes missen, scenes nog inzitten die eventueel de uiteindelijke versie niet halen en de soundtrack is niet de uiteindelijke soundtrack. Voor zover ik weet dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De soundtrack is nu al awesomequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:57 schreef znarch het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het bij deze workprint zo dat er sowieso scenes missen, scenes nog inzitten die eventueel de uiteindelijke versie niet halen en de soundtrack is niet de uiteindelijke soundtrack. Voor zover ik weet dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |