SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
hahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:25 schreef Dven het volgende:
1-0 Siem de Jong
2-0 Denny Landzaat (ed)
2-1 Theo Janssen (ed)
3-1 Siem de Jong
quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:25 schreef Dven het volgende:
1-0 Siem de Jong
2-0 Denny Landzaat (ed)
2-1 Theo Janssen (ed)
3-1 Siem de Jong
Vak 24 digitennequote:Op zaterdag 24 september 2011 12:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jeej, wie zijn er allemaal bij? Vak 415, check
Hij was toch zo blij als controleurquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:08 schreef j0rdiiii het volgende:
http://nos.nl/video/275383-janssen-krijgt-te-weinig-ballen.html
Die tweede seizoenshelft in het jaar dat Twente kampioen werd was echt bizar ja. Toen had Ajax echt een doelsaldo van 80-9 ofzo in een half seizoenquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis het wel die tijd onder Martin Jol in 2009/2010.
Als we wonnen dan wonnen we echt met debiele cijfers
Als die idioten in de bestuurskamer nou eens Pantelic hadden gehouden. Dan waren we op dezelfde voet door gegaanquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die tweede seizoenshelft in het jaar dat Twente kampioen werd was echt bizar ja. Toen had Ajax echt een doelsaldo van 80-9 ofzo in een half seizoen.
We zullen het nooit wetenquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja leuk, maar dit Ajax wint gewoon van Ajax 2009/2010
Over een jaar of 30 kunnen we het perfect met de computer simuleren. Boh dat zou wat zijn bedenk ik me. Met het Oranje tegen het oranje van Cruijff etc etc. de mogelijkheden zijn eindeloos!quote:
Dat wou Theo zelf graag weg hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wat ik sinds enkele topics mis in de OP is dit:
Waarom is dat verdwenen?
Heeft Theo geen gevoel voor humor?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat wou Theo zelf graag weg hebben.
Pantelic wilde een 4 jarig contract van 2 miljoen per jaar. Goed dat ze dat niet gedaan hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als die idioten in de bestuurskamer nou eens Pantelic hadden gehouden. Dan waren we op dezelfde voet door gegaan
vak 414 presentquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jeej, wie zijn er allemaal bij? Vak 415, check
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heeft Theo geen gevoel voor humor?
hier ook een 414 ganger!quote:
ik rij 1, misschien zit je wel achter mij.quote:
als die nummers gelijk lopen per rij zit ik idd recht onder je bij trap iddquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:16 schreef koenie95 het volgende:
haha, ik zit bij de trap (stoel 290) dit is pas mijn eerste jaar dat ik een seizoenskaart heb dus heb geen idee hoe jij je gedraagt. :p
Grensrechterquote:
Schei toch uitquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:37 schreef Plus_Ultra het volgende:
ai PSV heeft zich met de overwinning op Roda duidelijk als de #1 titelkandidaat gemanifesteerd
Dit roda had echt uit de topklasse kunnen komen. Die tegenstander in de beker waar ze woensdag tegen moesten deed niet onder voor Roda vandaag.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:37 schreef Plus_Ultra het volgende:
ai PSV heeft zich met de overwinning op Roda duidelijk als de #1 titelkandidaat gemanifesteerd
quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:37 schreef Plus_Ultra het volgende:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:41 schreef S0nic het volgende:
Zal je zien dat ze straks weer alle kansen verprutsen en die Duitsers er nog 1-1 van maken.
Die mag gewoon nooit meer op het hoogste niveau vlaggen, grote schande dit. Voor hetzelfde geld kost zo'n mongool je het kampioenschap.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:35 schreef mash_ het volgende:
Echt gewoon 2 punten bestolen door die kut grens
baasquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:26 schreef Evertjan het volgende:
zal wel een saaie gelijkspel worden 1-1
3 meter GEEN BUITENSPELquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:37 schreef Devz het volgende:
[..]
Die mag gewoon nooit meer op het hoogste niveau vlaggen, grote schande dit. Voor hetzelfde geld kost zo'n mongool je het kampioenschap.
Na de wissel van Sulejmani was de angel uit de aanval en kwam Ajax onder druk te staan. Maar normaal had je gewoon met 2-1 gewonnen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:37 schreef Burrito het volgende:
Zat eraan te komen. Vanaf de 65ste minuut was Ajax op..
vd Wiel is de laatste tijd sowieso baggerquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:38 schreef badboynova het volgende:
weer een foutje v/d wiel, lucht dekken
Die worden geen kampioen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal je weer zien. Tukkerland kampioen met dank aan dat ene weggeschoffelde puntje door die ***Grens
Ach sukkels hadden ze er maar 2 moeten maken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
omdat de grens een speler die 3meter voor hem staat hij niet zien.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:43 schreef TheArt het volgende:
Buiten dat de grens natuurlijk een gigantische blinde kip is, roept Ajax dit gewoon wel over zichzelf af. Zelf de kansen niet benutten en vanaf minuut 60 alleen maar achteruit lopen. Nee dat is handig.
Kwam ook omdat sulejmani eruit gehaald werd. Daardoor moest Eriksen weer rechtsbuiten spelen, dat kan hij gewoon niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:43 schreef TheArt het volgende:
Buiten dat de grens natuurlijk een gigantische blinde kip is, roept Ajax dit gewoon wel over zichzelf af. Zelf de kansen niet benutten en vanaf minuut 60 alleen maar achteruit lopen. Nee dat is handig.
Ga eens naar je Feyenoord topic aub? Volledig irrelevant wat je hier post.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren gewoon dikke 0-6, Hattrick Guidetti (3 penals) en 3x bakkal
Ik weet dat je een tam persoon bent maar aub shut the fuck up. Lekker dikzak #1,2 en 3 kopen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil graag Martin Jol terug met zijn goals van 2009/2010
Die tukkers hebben ***domme altijd geluk nodig. Vorig seizoen die onterechte penalty bij Twente ado wegens vermeend hands.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:49 schreef Wessiej het volgende:
Mn bloed kookt echt door alles wat er vanavond is vertoond.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik bedoel dat die hoeveelheid goals terug moetenkomenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik weet dat je een tam persoon bent maar aub shut the fuck up. Lekker dikzak #1,2 en 3 kopen.
Sowieso zijn "taktiek" de nul proberen te houden, alles achteruit voetballen. ELKE debiel zag dit aankomen maar alleen de mensen die erover gaan niet.... schandalig zo, voetballen in eigen huis.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:46 schreef S0nic het volgende:
De Boer z'n wissels slaan ook altijd nergens op. Hij begint op Jol te lijken.
Was ook wel gebeurd als die 2-0 niet afgekeurd werd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso zijn "taktiek" de nul proberen te houden, alles achteruit voetballen. ELKE debiel zag dit aankomen maar alleen de mensen die erover gaan niet.... schandalig zo, voetballen in eigen huis.
Ik ben er echt goed ziek van, dit had 4-0 moeten zijn....
Sommige Ajax supporters.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
True, maar het wordt ook eens tijd dat ze eens kansen afmaken, Ajax heeft dit 100% aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Was ook wel gebeurd als die 2-0 niet afgekeurd werd.
Ik vind trouwens serieus dat hij ontslagen moet worden. Wat is zijn naam? Leuk en aardig maar als ik zo'n fout op mijn werk zou maken zou ik er ook uitgeflikkerd worden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef HeatWave het volgende:
En die grensrechter moeten ze echt in de gracht mieteren, wat een incompetente mongool is dat zeg, die gast staat notabene voor je neus. Als je zo slecht in je werk bent wordt iedereen ontslagen.
True. Ik baal ook ontzettend. Dit was zo onnodig allemaal.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef HeatWave het volgende:
En die grensrechter moeten ze echt in de gracht mieteren, wat een incompetente mongool is dat zeg, die gast staat notabene voor je neus. Als je zo slecht in je werk bent wordt iedereen ontslagen.
Agreequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar het wordt ook eens tijd dat ze eens kansen afmaken, Ajax heeft dit 100% aan zichzelf te danken.
Dan moeten we een kapstok gaan kopen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik bedoel gewoon dat ik goals wil zien als 2009/2010.
Ja, ik ook hoor, dit is echt te debiel voor woorden, als het nou een heel snel stapmoment was ofzo, dit was ZO overduidelijk....quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vind trouwens serieus dat hij ontslagen moet worden. Wat is zijn naam? Leuk en aardig maar als ik zo'n fout op mijn werk zou maken zou ik er ook uitgeflikkerd worden.
Kamervragen stellen. Ik verdenk hem van een dubbele nationaliteit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor, dit is echt te debiel voor woorden, als het nou een heel snel stapmoment was ofzo, dit was ZO overduidelijk....
Knap, getuige Ajax 70 minuten lang domineerde.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:55 schreef mapampa het volgende:
Fucked up dit, ik zag de 1-1 al aankomen begin 2de helft.
Bij lange na niet. Ik had m ook al na rust aan voelen komen. ajax begon heel sterk (zoals wel vaker) Twente had niks te vertellen in de arena.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Knap, getuige Ajax 70 minuten lang domineerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |