Ajax heeft het aan zichzelf te danken helaas. Totaal van slag sinds Twente aanvallender speelt. Ik bespeur een terugval waarvan ik hoopte dat we daar onder de Boer van af zouden zijn.quote:
Klinkt als een superavondquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:49 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis van Carré. Gegeten en Ashtonbrother gezien.
Eten volgt later een korte recensie van.
Ashtonbrothers waren echt geweldig. Heb de laatste jaren niet meer zo hardop gelachten. Totaaltheater: absurde humor, slapstick, acrobatiek en muzikaliteit gecombineerd.![]()
Ja echt een heerlijke vakantie, de eerste week wel wat overschaduwt door die enorme pijn van de bursitis (dat gaat met kleine sprongetjes wel beter) maar zoveel leuks gedaan!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken de Ashtonbrothers overigens helemaal niet en jammer dat ik nu op mijn werk zit, anders had ik ze even opgezocht op youtube.
Fijne vakantie gehad, Bluezz? Ik geloof dat we in ieder geval véél beter weer hadden dan de mensen die in de zomervakantie vrij waren.
Nee hoor, het zou prima cafévoedsel kunnen zijn, ik vond het wel beter smaken dan golfer, zijn visje was niet zo lekker ook.quote:Op zondag 25 september 2011 00:03 schreef Isabeau het volgende:
Was het eten echt matigjes (ziet er allemaal namelijk wel lekker uit!) of vergelijk je nu teveel met al die mooie toprestaurants van de afgelopen tijd?
Ja, ik ben ook erg blij met mijn collega's, er is wel eens wat, maar dat heb je overal. Ik voel me vooral de laatste maanden echt goed ingeburgerd.quote:Op zondag 25 september 2011 00:32 schreef Isabeau het volgende:
dat heb ik ook, collega's die ik al 6 weken niet meer heb gezien!
En er is een collega geopereerd en een ander heeft de sleutels van haar nieuwe huis en eigenlijk ben ik ook gewoon erg benieuwd hoe het met iedereen isIk heb gelukkig wel heel erg fijne collega's getroffen; daar moest ik vanavond nog aan denken. Dat ik direct zo goed werd opgenomen in het team en me echt direct zo enorm welkom voelde! Ik wens FFT ook zo'n werkomgeving toe voor haar volgende baan
Anderhalve week nazomerquote:Op zondag 25 september 2011 09:25 schreef MissHobje het volgende:
! lekker weertje vandaag voor jullie
Oh fijn, misschien kan ik dat met mrLie ook nog even doen, als z'n enkelband dat alweer trekt.quote:
Nou, ik ben over vrijwel alles in mijn leven positief, maar na vijf maanden wil ik nu wel weer een keer normale vingersquote:
Wat vond jij van Sucker Punch? Mogguh trouwensquote:Op zondag 25 september 2011 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Hele dag alleen, zelf voor gekozen maar nu voel ik me een beetje zielig
Achja hier ook wielrennen op de achtergrond terwijl ik hopelijk iets nuttigs ga doen.
Hmm niet goed genoegquote:Op zondag 25 september 2011 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat vond jij van Sucker Punch? Mogguh trouwens
Zat een keer in hetzelfde hotel als een paar afrikaanse marathonlopers. Graatmagere kerels, maar die lopen een marathon in een tijd waarbij je als gewone jan lul nog flink door moet fietsen wil je die tijd halen.quote:Op zondag 25 september 2011 11:05 schreef borisz het volgende:
Nieuw WR: Patrick Makau loopt 2:03:38 in Berlijn.
Echt welquote:Op zondag 25 september 2011 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
Hadden ze pakjes aan dan in Sucker Punch?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:49 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis van Carré. Gegeten en Ashtonbrother gezien.
Eten volgt later een korte recensie van.
Ashtonbrothers waren echt geweldig. Heb de laatste jaren niet meer zo hardop gelachten. Totaaltheater: absurde humor, slapstick, acrobatiek en muzikaliteit gecombineerd.![]()
Ik vond hem erg vaag, maar die pakjes waren ergquote:Op zondag 25 september 2011 10:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm niet goed genoeg
en mijn verwachtingen waren al niet hoog
Had op zijn minst meer leuke pakjes verwacht
De laatste 15 minuten vond ik wel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |