Een eckte vent blockt en beukt daarna z'n schild twee keer zo hard in het smoelwerk van de vijand zodat die tandjes kan tuffenquote:
Ohquote:Op donderdag 29 september 2011 15:30 schreef vosss het volgende:
Volgens mij spelen echte venten niet eens computergames
Dan ben je pas zodra je een draak hebt gedood.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:58 schreef vosss het volgende:
In Skyrim zijn we allemaal eckte venten
Das hab ik schon gemachtquote:Op donderdag 29 september 2011 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ben je pas zodra je een draak hebt gedood.
Ik bedoel zo'n draak.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Das hab ik schon gemacht
[ afbeelding ]
wat een draak van een screenshotquote:Op donderdag 29 september 2011 16:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n draak.
[ afbeelding ]
Dat wist jij ook wel.
Ja maar er moet ws. zonodig weer moraal inquote:Op donderdag 29 september 2011 10:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Onwaar. Als je dingen steelt die niemand ziet, neemt je karma ook af.
Dat is idd killing voor als je een 'goede' thief wil aanmaken.
Gadverdekanker, laat dat mens haar nagels gewoon knippen danquote:Op donderdag 29 september 2011 16:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Das hab ik schon gemacht
[ afbeelding ]
Post jij dan eens een goede screenshot van een draak.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
wat een draak van een screenshot
Tevens wat doe jij met een foto van m'n huisdier
Nitro vlieg je snel mee.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:01 schreef RickoKun het volgende:
Die van mij is mooier die van jou lijkt een dubbele nitro te hebben ok gr gr
Ehhhquote:Op donderdag 29 september 2011 18:04 schreef vosss het volgende:
hey ricko, jij hebt ook een pan af, of niet?![]()
Te groot voor jou.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:21 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand hoe groot Skyrim nou eigenlijk wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |