Een eckte vent blockt en beukt daarna z'n schild twee keer zo hard in het smoelwerk van de vijand zodat die tandjes kan tuffenquote:
Ohquote:Op donderdag 29 september 2011 15:30 schreef vosss het volgende:
Volgens mij spelen echte venten niet eens computergames
Dan ben je pas zodra je een draak hebt gedood.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:58 schreef vosss het volgende:
In Skyrim zijn we allemaal eckte venten
Das hab ik schon gemachtquote:Op donderdag 29 september 2011 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ben je pas zodra je een draak hebt gedood.
Ik bedoel zo'n draak.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Das hab ik schon gemacht
[ afbeelding ]
wat een draak van een screenshotquote:Op donderdag 29 september 2011 16:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n draak.
[ afbeelding ]
Dat wist jij ook wel.
Ja maar er moet ws. zonodig weer moraal inquote:Op donderdag 29 september 2011 10:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Onwaar. Als je dingen steelt die niemand ziet, neemt je karma ook af.
Dat is idd killing voor als je een 'goede' thief wil aanmaken.
Gadverdekanker, laat dat mens haar nagels gewoon knippen danquote:Op donderdag 29 september 2011 16:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Das hab ik schon gemacht
[ afbeelding ]
Post jij dan eens een goede screenshot van een draak.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
wat een draak van een screenshot
Tevens wat doe jij met een foto van m'n huisdier
Nitro vlieg je snel mee.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:01 schreef RickoKun het volgende:
Die van mij is mooier die van jou lijkt een dubbele nitro te hebben ok gr gr
Ehhhquote:Op donderdag 29 september 2011 18:04 schreef vosss het volgende:
hey ricko, jij hebt ook een pan af, of niet?![]()
Te groot voor jou.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:21 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand hoe groot Skyrim nou eigenlijk wordt?
Zo groot als oblivion, met het feit dat er bergen bij zitten (dat kan zowel negatief als positief opgevat worden. Want met bergen = meer ruimte op 't zelfde oppervlak maar ook negatief = omdat het te stijl is en je juist daarom op sommige gebieden niet kan komen )quote:Op donderdag 29 september 2011 18:21 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand hoe groot Skyrim nou eigenlijk wordt?
Ik verwacht dat laatste.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo groot als oblivion, met het feit dat er bergen bij zitten (dat kan zowel negatief als positief opgevat worden. Want met bergen = meer ruimte op 't zelfde oppervlak maar ook negatief = omdat het te stijl is en je juist daarom op sommige gebieden niet kan komen )
Hopelijk bedoelen ze dat het even groot als Oblivion wordt qua begaanbaar oppervlakte en niet alleen qua oppervlakte.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zo groot als oblivion, met het feit dat er bergen bij zitten (dat kan zowel negatief als positief opgevat worden. Want met bergen = meer ruimte op 't zelfde oppervlak maar ook negatief = omdat het te stijl is en je juist daarom op sommige gebieden niet kan komen )
Ik hoop open, dat vind ik lekkerder spelen.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:31 schreef NorthernStar het volgende:
Zijn steden aparte cellen of zijn ze open? Als het een aparte cel is kan men het van binnen groter maken.
Maakt mij niet zoveel uit.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop open, dat vind ik lekkerder spelen.
Alles moet gewoon open zijn!quote:Op donderdag 29 september 2011 18:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit.
Vervelend is als je een huis ingaat <nieuwe cel> naar de kelder gaat <nieuwe cel> weer terug <nieuwe cel> naar boven <nieuwe cel> weer terug <nieuwe cel> en terug naar buiten <nieuwe cel>. AaaarrrgggDat soort dingen.
Ik heb Morrowind nooit gespeeld.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:45 schreef The_Substitute het volgende:
Volgens mij was dat ook 't geval, a la Morrowind.
Alle steden maakten deel uit van de directe omgeving. Er was bvb wel een stad, die bestond uit gigantische bouwwerken (Vivec, voor de kenners) waar, als je naar binnen wilde, wel een laadscherm voor was. Maar voor de rest waren er geen laadtijden.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:52 schreef Rezania het volgende:
Ik heb Morrowind nooit gespeeld.![]()
Maar was daar echt alles open?
Nee.. Eigenlijk vrijwel niets?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb Morrowind nooit gespeeld.![]()
Maar was daar echt alles open?
Ja, de wereld en de steden e.d. waren inderdaad wel open.. Ik dacht hij ook huizen en grotten e.d bedoelde.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:03 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Alle steden maakten deel uit van de directe omgeving. Er was bvb wel een stad, die bestond uit gigantische bouwwerken (Vivec, voor de kenners) waar, als je naar binnen wilde, wel een laadscherm voor was. Maar voor de rest waren er geen laadtijden.
World of Warcraft is echt kleiner dan Just Cause 2? En GTA San Andreas is kleiner dan Oblivion?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:10 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Is dat nou zo groot?
[ afbeelding ]
Ja klopt wel man! JC2 was ziekelijk groot! Gta sa was ook erg groot, maar op de een of andere manier begrijp ik ook niet dat ie kleiner is.. Naja, je ging immers wel veel sneller met vliegtuigen enzo, maar dat is natuurlijk geen indicatie. Staat skyrim ook op die lijst, kan t niet goed zien op mn phonequote:Op donderdag 29 september 2011 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
World of Warcraft is echt kleiner dan Just Cause 2? En GTA San Andreas is kleiner dan Oblivion?Ik ervaarde het heel anders.
Ik zat ook al te zoeken, maar Skyrim ontbreekt hier, waardoor de pic nogal nutteloos is is een Skyrimtopicquote:Op donderdag 29 september 2011 22:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja klopt wel man! JC2 was ziekelijk groot! Gta sa was ook erg groot, maar op de een of andere manier begrijp ik ook niet dat ie kleiner is.. Naja, je ging immers wel veel sneller met vliegtuigen enzo, maar dat is natuurlijk geen indicatie. Staat skyrim ook op die lijst, kan t niet goed zien op mn phone
Witcher 2quote:Op donderdag 29 september 2011 18:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit.
Vervelend is als je een huis ingaat <nieuwe cel> naar de kelder gaat <nieuwe cel> weer terug <nieuwe cel> naar boven <nieuwe cel> weer terug <nieuwe cel> en terug naar buiten <nieuwe cel>. Aaaarrrggg![]()
Dat soort dingen.
Spraken ze toch de waarheidquote:Op donderdag 29 september 2011 22:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Witcher 2Zogenaamd geen loading screens, maar tussen elke deur door werd het scherm een paar seconden zwart
Nee, want ze zeggen dat Skyrim even groot als Oblivion wordt, je kan de Skyrim dus vergelijken door Oblivion te vergelijken.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken, maar Skyrim ontbreekt hier, waardoor de pic nogal nutteloos is is een Skyrimtopic
Maargoed als je alles zou lopen in Oblivion .... dan is de ervaring toch andersquote:Op donderdag 29 september 2011 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want ze zeggen dat Skyrim even groot als Oblivion wordt, je kan de Skyrim dus vergelijken door Oblivion te vergelijken.
Wat bedoel je nu precies?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maargoed als je alles zou lopen in Oblivion .... dan is de ervaring toch anders
Lopen ipv fasttravel neem ik aanquote:
Nou gewoon lopen , dit dus haha. Helemaal als je geen paard hebt.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lopen ipv fasttravel neem ik aan
Ja, dat begreep ik wel. Maar ik had het over het vergelijken van Skyrim door middel van het vergelijken van Oblivion. Ik snap de connectie niet helemaal.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou gewoon lopen , dit dus haha. Helemaal als je geen paard hebt.
Alles was toen 2D en de textures waren klein, dan kan je makkelijk zo'n groot speelveld renderen.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:59 schreef Seam het volgende:
Elder Scrolls II zo groot ja? Nooit gespeeld maar zo'n groot speelveld kan toch helemaal niet in die tijd
Ja ik zie het nu, en de helft van de tijd waren het random generated area's. Wel jammer, stel je eens voor als dat nu zou gebeurenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles was toen 2D en de textures waren klein, dan kan je makkelijk zo'n groot speelveld renderen.
Met dungeons bijvoorbeeld, dat zou echt om te janken zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu, en de helft van de tijd waren het random generated area's. Wel jammer, stel je eens voor als dat nu zou gebeuren
Nee ik bedoelde op zo'n speelveld zonder dat het random generated wasquote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met dungeons bijvoorbeeld, dat zou echt om te janken zijn.
Oh, je doelde op het oppervlakte? Dat zou wel echt vet zijn. Dat je echt na 100 uur nog zo'n dorpje tegenkomt wat je nog nooit hebt gezien, maar dat zei wel al van je hebben gehoord.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde op zo'n speelveld zonder dat het random generated wasDan had je na 500 uur misschien nog niet alles ontdekt
Bohh jaquote:Op donderdag 29 september 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, je doelde op het oppervlakte? Dat zou wel echt vet zijn. Dat je echt na 100 uur nog zo'n dorpje tegenkomt wat je nog nooit hebt gezien, maar dat zei wel al van je hebben gehoord.
Maar, dan moeten we wel dragonmounts hebben, want ik wil niet dat hele eind gaan lopen.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bohh ja
En al die dorpelingen van: zomg lord nerevar reborn!!! oh wacht![]()
Ik vond witcher 1 keihard baas maar in t begin moest ik ook tering lang wachten. Tot ze ineens met een ziekelijke patch kwamen, waardoor je meteen betere graphs en shit kreeg.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Spraken ze toch de waarheid, en ik denk dat ik dat wel verkies boven een balkje :p
Oh ja, even updaten.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vond witcher 1 keihard baas maar in t begin moest ik ook tering lang wachten. Tot ze ineens met een ziekelijke patch kwamen, waardoor je meteen betere graphs en shit kreeg.
Sinds vandaag ook met the witcher 2, een keiharde gratis patch die niet alleen bugs deed verwijderen, maar tegelijk gratis meer armor en weapons.
Zo hoort t, ik hoop dat skyrim t ook zo doet maar ik hou t bitje vast...
Snap ik ergens welquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:19 schreef Desunoto het volgende:
Ik kies waarschijnlijk ook Imperial, tenzij je een heel gaaf Dark Elf personage kan maken. In Oblivion vond ik de Dark Elves er niet zo tof uitzien.
Imperial zijn is tof omdat je je dan meer een "normaal" mens voelt in een wereld vol met "vreemde" figuren. Geeft toch iets meer het gevoel dat je slechts een buitenstaander bent die zich nog in de wereld moet mengen.
Dan doe je dat toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, en nu wil ik Morrowind spelen
Imperials verliezen de oorlog, toch leuk om er dan één te spelenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je hebt ze allemaal
Apart dat er zoveel Imperial kiezen, dat vond ik echt het saaiste ras (sowieso humans in fatasygames)
Ik ga sowieso een Dunmer Assassin en een Breton Fighter (mooi beschermd tegen magie enzo) maken
Kijk eens onderaanquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij ben je Bosmer vergeten.
Nee, en je weet waaromquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch?
wel even die 2011 dinges installeren![]()
Bosmer = woodelfquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij ben je Bosmer vergeten.
Ik weet het niet. Waarom?quote:
Omdat ik heel erg tegen grafische upgrades voor Morrowind ben, dat haalt de nostalgische sfeer wegquote:
Ik als Imperial spuug op jouw ras.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef speknek het volgende:
Ik ga waarschijnlijk voor uber-Arier Nord.
En de rest "van ons" heeft een pleurishekel aan jullie, met die infiltraties in onze landenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik als Imperial spuug op jouw ras.
Hell yeah! Met de grootste meest lompe Warhammer of Battle axe die ik kan vinden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef speknek het volgende:
Beledig ons ras nou niet door marocjesgepraat te bezigenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:38 schreef RickoKun het volgende:
Inderdaad gore n'wah imperialisten bah bah tfoezemmel
eh wollah wat kijk je nou *dual wield fireball spell doet*quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beledig ons ras nou niet door marocjesgepraat te bezigen
N'wah! *Ancestor Ghost summoned*quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
eh wollah wat kijk je nou *dual wield fireball spell doet*
Pfff daar heb je ook nooit een reet aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
N'wah! *Ancestor Ghost summoned*
Ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef speknek het volgende:
Hier nog eenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef Rezania het volgende:
Ben ik de enige die weer helemaal verslaafd is aan Oblivion, Fallout 3 en New Vegas?Komt geloof allemaal doordat de release van Skyrim steeds sneller nadert.
Een Argonian een kameleon noemen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:04 schreef Koopsie het volgende:
ik weet het echt nog nietiig niet die kameleon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |