Rots in de branding jijquote:
Mijn vakantie gaat bijna beginnen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:33 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed.........mijn vakantie is voorbij
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef -Engel- het volgende:
Ben anders best blij met deze week... project is afgerond... uit de andere dingen loopt momenteel nog geen bloed en ik heb gister supergezellig lopen wii-en
dus ik vind het wel tof zo... en heb je de zon gezien !!!!
wil niet weten wat jij laat bloeden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef -Engel- het volgende:
Ben anders best blij met deze week... project is afgerond... uit de andere dingen loopt momenteel nog geen bloed en ik heb gister supergezellig lopen wii-en
dus ik vind het wel tof zo... en heb je de zon gezien !!!!
oe lynxjes zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:20 schreef clevy het volgende:
[..]
wil niet weten wat jij laat bloeden.
gekke stuiterbal
gaan we lynxjes kijken?
tuurlijk biertje erbij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:22 schreef geenvetzak het volgende:
Vanavond series kijke met vrienden... dat kan beter!
Yup, een schone blonde de hoeken van de slaapkamer laten zien. Maar met vrienden afspreken is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:22 schreef geenvetzak het volgende:
Vanavond series kijke met vrienden... dat kan beter!
dan moet ik nog ff een snelcursus sociale interactie doorheenjassenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yup, een schone blonde de hoeken van de slaapkamer laten zien. Maar met vrienden afspreken is ook wel leuk.
* -Engel- doet haar pruik af en trekt haar fatsuit uitquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef ayumu het volgende:
Nodeju alleen maar 50jarige vetkleppen die mijn profieltje bezoeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- doet haar pruik af en trekt haar fatsuit uitNeuh!!! BOMBS AWAYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
as if.. dagdromer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yup, een schone blonde de hoeken van de slaapkamer laten zien. Maar met vrienden afspreken is ook wel leuk.
[..]
* -Engel- doet haar pruik af en trekt haar fatsuit uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
[..]
* -Engel- doet haar pruik af en trekt haar fatsuit uitAHH ik moest gelijk hieraan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Homo waar? is ie lekker? Please!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat zegt die homo van mijn werk ook altijd!
![]()
Geert ben jij dat?
Het is een 60 jarige vetklep. Maar ga naar de lellebel, misschien prikt ie nog zijn paarse lans in je peopert.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik was hem aan 't plagen .. je weetz
Heeee die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:31 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
AHH ik moest gelijk hieraan denken![]()
![]()
gevalletjes spraakverwarring dan. nee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat zegt die homo van mijn werk ook altijd!
![]()
Geert ben jij dat?
ik weet t lieve damequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik was hem aan 't plagen .. je weetz
Mwah ik ga liever shoppen in het buitenland danquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:37 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nogal kieskeurig als je zo wanhopig bent.
Nog een paar minuutjes, daarna naar een beachclubquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En je bent nog aan 't werk zeker?
toedeledokiquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
zo.. zuipschuit gaat een stukje fietsen.. fijne avond!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
zo.. zuipschuit gaat een stukje fietsen.. fijne avond!
Ghello Lady,quote:
Bedoel je loss of lots?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik niet hoor... heb wel spierpijn... en lost of memory
Ben ik in een slechte horror beland?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ghello Lady,
My name is Paello Lo Milo de Santa de Cruz de Mochacha de Sisisisi.
How is you on this fiiiine iefning?
Siquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bedoel je loss of lots?
[..]
Ben ik in een slechte horror beland?
Dan ga ik maar drinken hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bedoel je loss of lots?
[..]
Ben ik in een slechte horror beland?
wasssss da?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef MissMSX het volgende:
尾whじゃ、ヴぇr下得たch地g兵d。Know all about that
Ahaa..kijk/lees ik niet, dus was niet m'n eerste keuzequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
h. snotter natuurlijk ... What else?
en hoiBou
Jeugdtrauma,s vanquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
h. snotter natuurlijk ... What else?
en hoiBou
ik ben heul niet stoutquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa..kijk/lees ik niet, dus was niet m'n eerste keuzehelleu bengel!
Leek nogal op harry potter had zelfs hetzelfde brilletje als die pretbek en dat vonden klasgenootjes geweldig NOT!quote:
En echte player had tegen de dames gezegd dat je ook een magische toverstaf hadquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:37 schreef ayumu het volgende:
[..]
Leek nogal op harry potter had zelfs hetzelfde brilletje als die pretbek en dat vonden klasgenootjes geweldig NOT!
Dames zijn niet mijn afdeling ik verwijs u even door...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En echte player had tegen de dames gezegd dat je ook een magische toverstaf had
Als je lijkt op hoe hij in deel 3 (geloof ik) er uit ziet dan zeg ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:37 schreef ayumu het volgende:
[..]
Leek nogal op harry potter had zelfs hetzelfde brilletje als die pretbek en dat vonden klasgenootjes geweldig NOT!
het Dumbledore typequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:41 schreef ayumu het volgende:
[..]
Dames zijn niet mijn afdeling ik verwijs u even door...
Nou dan had je helemaal kunnen scoren bij de mannen....quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:41 schreef ayumu het volgende:
[..]
Dames zijn niet mijn afdeling ik verwijs u even door...
oe... Angel v.2.0 ja?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou dan had je helemaal kunnen scoren bij de mannen....
Maar jij bent dus Ang3l 2 begrijp ik
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je lijkt op hoe hij in deel 3 (geloof ik) er uit ziet dan zeg ikmaar dan wel met magisch toverstaf he
ja ik ben erg.....
Ang3l 2 ? wie's datte?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou dan had je helemaal kunnen scoren bij de mannen....
Maar jij bent dus Ang3l 2 begrijp ik
Ja je bent Gay...So What....quote:
Not anymore nowquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ang3l is the only gay in the singles village
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja je bent Gay...So What....
Val je meer op de abs van hoe heet die gast... jacob in twillight?
Hihihiquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef ayumu het volgende:
[..]
HihihiNo way hossay.
Romani jongens zijn welArgentijnse ook wel trouwens. Maar val niet voor gespierd kort haar ofzo, Meer iets met een lief uiterlijk
Jij snapt mijquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]a... dus heren met donker haar en donkere ogen... die je heerlijk zwoel kunnen aankijken ?
Natuurlijk....quote:
Nu kan ik nooit meer zwoel naar je kijken...quote:
Ik ben ontzettend kieskeurig en heb een heel beeld van hoe die jongen van mij dromen moet zijn zowel als innerlijk en uiterlijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk....ze mogen namelijk ook zo naar mij kijken....
maar ik hou wel van kort haar... een beetje spieren (niet te veel... anders ligt het buikje niet lekker)
ken dat wel.... al heb ik niet alles helemaal duidelijk en dus afgekaderd...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend kieskeurig en heb een heel beeld van hoe die jongen van mij dromen moet zijn zowel als innerlijk en uiterlijk
Puntje bij mij blijft dat ik me eerste liefde zo in een keer kwijt geraakt ben wat op zich al een heel moeilijk iets was, En dat blijft je een beetje achtervolgen vooral als het over innerlijk gaat.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ken dat wel.... al heb ik niet alles helemaal duidelijk en dus afgekaderd...
Uhm... hoezo in een keer kwijt geraakt bent?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef ayumu het volgende:
[..]
Puntje bij mij blijft dat ik me eerste liefde zo in een keer kwijt geraakt ben wat op zich al een heel moeilijk iets was, En dat blijft je een beetje achtervolgen vooral als het over innerlijk gaat.
Je bedoelt dat je zoekt wat je kwijt bent geraakt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef ayumu het volgende:
[..]
Puntje bij mij blijft dat ik me eerste liefde zo in een keer kwijt geraakt ben wat op zich al een heel moeilijk iets was, En dat blijft je een beetje achtervolgen vooral als het over innerlijk gaat.
Ongeluk en ... was op slag dood stond erbij en keek er naar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... hoezo in een keer kwijt geraakt bent?
Ja in die mate welquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:11 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zoekt wat je kwijt bent geraakt?
Tja en dat moet je dus niet doen. Erg makkelijk lullen vanuit mij, maar er zijn zo veel mooie mensen die misschien wel beter zijn qua persoonlijkheden (daarnaast zijn er ook zo veel persoonlijkheden die het verdienen om met de kop op rotsen kapot geslagen te worden terwijl ze zichzelf onderschijten en pissen van angst)...quote:
Ang3l is al bezet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
Hey, wat zie ik nu, loopt er vleesch rond voor Ang3l?
In de non-gay scene lopen ook veel mannen rond die puur op seks uit zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Tja en dat moet je dus niet doen. Erg makkelijk lullen vanuit mij, maar er zijn zo veel mooie mensen die misschien wel beter zijn qua persoonlijkheden (daarnaast zijn er ook zo veel persoonlijkheden die het verdienen om met de kop op rotsen kapot geslagen te worden terwijl ze zichzelf onderschijten en pissen van angst)...Maarja, moraal van het verhaal: Rustig erin stappen.
Ik heb alleen wel begrepen dat het nogal moeilijk is liefde te vinden in de gay scene... Er lopen veel mannen die puur op sex uit zijn rond, zo kende een vriendin van mij een vriend (haha) die maar voor de vrouwen ging omdat hij zo wanhopig was voor een relatie dat hij zijn gayness maar onderdrukte om zich niet alleen te voelen...
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ang3l is al bezet.
Door een Hetero, gek genoeg.
Weer zover? Hij heeft al maanden een relatie die vrij serieus lijkt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het weer zover?hij leert het ook nooit he
Nietus.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
In de non-gay scene lopen ook veel mannen rond die puur op seks uit zijn.
Vrouwen ook trouwensquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
In de non-gay scene lopen ook veel mannen rond die puur op seks uit zijn.
Oh, oke. Was omdat hij nogal een historie heeft met op hetero's vallen die uiteindelijk toch maar in de kast blijven enzo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Weer zover? Hij heeft al maanden een relatie die vrij serieus lijkt.
Ik weet niet of deze wel uit de kast is, eigenlijk. Ben er overdag niet zoveel, dus die details ken ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh, oke. Was omdat hij nogal een historie heeft met op hetero's vallen die uiteindelijk toch maar in de kast blijven enzo.
Ben geen goedkope scharrelquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
Hey, wat zie ik nu, loopt er vleesch rond voor Ang3l?
Het lot bepaald maar veel jongens zoeken iets voor een tijdje ik voor altijd dat is de moeilijkheidquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Tja en dat moet je dus niet doen. Erg makkelijk lullen vanuit mij, maar er zijn zo veel mooie mensen die misschien wel beter zijn qua persoonlijkheden (daarnaast zijn er ook zo veel persoonlijkheden die het verdienen om met de kop op rotsen kapot geslagen te worden terwijl ze zichzelf onderschijten en pissen van angst)...Maarja, moraal van het verhaal: Rustig erin stappen.
Ik heb alleen wel begrepen dat het nogal moeilijk is liefde te vinden in de gay scene... Er lopen veel mannen die puur op sex uit zijn rond, zo kende een vriendin van mij een vriend (haha) die maar voor de vrouwen ging omdat hij zo wanhopig was voor een relatie dat hij zijn gayness maar onderdrukte om zich niet alleen te voelen...
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:14 schreef ayumu het volgende:
Ongeluk en ... was op slag dood stond erbij en keek er naar.
Deze was ook nog in de kast volgens mij (hij had t er laatst over dat t makkelijk was om een vriendje in de kast te hebben, dan hoefde hij nl niet op familie bezoek).quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze wel uit de kast is, eigenlijk. Ben er overdag niet zoveel, dus die details ken ik niet.
In de kast?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze wel uit de kast is, eigenlijk. Ben er overdag niet zoveel, dus die details ken ik niet.
Hij ging van de week zijn beste vrienden vertellen over Ang3l. Weet niet hoe dat is afgelopen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Je voelt je wel aangesprokenquote:
Oh god, sindsdien is er niets meer van Ang3l vernomen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij ging van de week zijn beste vrienden vertellen over Ang3l. Weet niet hoe dat is afgelopen.
ik las iets over op of voor een feest geloof ik... meer weet ik ook nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij ging van de week zijn beste vrienden vertellen over Ang3l. Weet niet hoe dat is afgelopen.
Nope, heb nog wel ff naar em gezwaaid maandagquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh god, sindsdien is er niets meer van Ang3l vernomen?
Ik zit meestal op een bank of een stoel, dus geen idee. Moet je de kastzitters vragen, zij hebben zulke informatie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
In de kast?Wanneer zit je dan in de kast, s'avonds?
Biker feestje?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik las iets over op of voor een feest geloof ik... meer weet ik ook niet
Bijna een jaar en ik was heel gelukkig met hem en het was een Romaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]* -Engel- knuffel geeft
Ik begrijp je... je hebt voor je gevoel de WARE al gevonden en die ben je weer verloren.
Weet niet hoe lang de relatie was etc... maar misschien ben je dit verlies nog aan het verwerken en ben je daarom de lat extreem hoog aan het leggen
Hebben ze Airwin eindelijk gevonden?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
Ik las net iets over een gevonden lijk
Goh verstandig moment. Alcohol, drukte, testosteron.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik las iets over op of voor een feest geloof ik... meer weet ik ook niet
Was hij kwijt dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben ze Airwin eindelijk gevonden?
Aight, i dig.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zit meestal op een bank of een stoel, dus geen idee. Moet je de kastzitters vragen, zij hebben zulke informatie.
Waar zouden ze toch uithangen op een vrijdagavond? ^^quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je voelt je wel aangesproken![]()
Overigens bedoelde ik dat ook niet met mijn post. Meer dat er hier in Singles weinig tot geen homo's of lesbiennes komen.
Waarschijnlijk net als ik zodadelijk ga doen, in de club.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef ayumu het volgende:
[..]
Waar zouden ze toch uithangen op een vrijdagavond? ^^
Wel helemaal jou ding he lafbek, grappig doen over mensen die niet aanwezig zijn.quote:
Dat zou wel ludiek zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik veel.... misschien zetten ze wel een kast neer...
Lellebel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef ayumu het volgende:
[..]
Waar zouden ze toch uithangen op een vrijdagavond? ^^
Je bent er nu tochquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel helemaal jou ding he lafbek, grappig doen over mensen die niet aanwezig zijn.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel helemaal jou ding he lafbek, grappig doen over mensen die niet aanwezig zijn.
Nog nooit in een club geweestquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Lellebel.
nee, noem die tent eigenlijk alleen maar omdat ik er in de buurt van werk.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef ayumu het volgende:
[..]
Bijna een jaar en ik was heel gelukkig met hem en het was een Romais al zo lang geleden maar geef gerust toe ben er nog niet overheen.
MissMsx is z'n vrouw, ik gok dat er ff gecommuniceerd isquote:
Ik lees niet terug hoor, maar jij bent van de kastenclub?quote:
ffs dat is cheaten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MissMsx is z'n vrouw, ik gok dat er ff gecommuniceerd is
Uit de kast of er bovenopquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik lees niet terug hoor, maar jij bent van de kastenclub?
Toch iets met club dus![]()
Don't quit your dayjob zou ik zeggenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MissMsx is z'n vrouw, ik gok dat er ff gecommuniceerd is
LAMA danquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het is een cafe met dragqueens, schat.
Krassen new style, in da face!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ff een mes over mn gezicht halen en wat vette troep door m'n haar
Of beide?quote:
Soort stripper uit de taart, maar dan uit de kastquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
is 't wel gelijk duidelijk ... lijkt me
Dat eerste is prima, maar dat tweede moet je niet doen hoorquote:
Een rugzakje die vol zit maar die langzaam aan het leeg gemaakt wordquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat eerste is prima, maar dat tweede moet je niet doen hoor
Kan ik nog ergens je verhaal teruglezen? Wat brengt je hier en wat zit er in je rugzakje enzo?
Ja, nu weet ik nog niksquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:36 schreef ayumu het volgende:
[..]
Een rugzakje die vol zit maar die langzaam aan het leeg gemaakt word
Diegoquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
Staat er Cars op dat rugzakje? Of ben je meer een Diego-kind of guy?
Nee, ik wil details. Alle ranzige het liefstquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ik wil details. Alle ranzige het liefst
Dan maar zo: Wat brengt jou hier?quote:
Gewoon een beetje zeveren enzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan maar zo: Wat brengt jou hier?
Dat klinkt als een goedkope versiertruc.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan maar zo: Wat brengt jou hier?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goedkope versiertruc.
Je bent nu single? Op zoek of niet?quote:
Sssshhhhhht.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goedkope versiertruc.
Zoeken doe ik niet het kom het vanzelf wel tegenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent nu single? Op zoek of niet?
Nope.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef L-E het volgende:
Ik vind Tuff Puppy zo leuk, kennen jullie dat?
Neequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef L-E het volgende:
Ik vind Tuff Puppy zo leuk, kennen jullie dat?
Je bedoelt:quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:44 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zoeken doe ik niet het kom het vanzelf wel tegen![]()
ik vind het niet zo.... maar misschien als ik een dagje echt niks te doen heb welquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
Jemig mensen, ga eens tekenfilms kijken ipv Fokken, damn you!
Heb vanmiddag nog Totoro gekekenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
Wat vind je 'niet zo'?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik vind het niet zo.... maar misschien als ik een dagje echt niks te doen heb wel
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb vanmiddag nog Totoro gekeken
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
Preciesquote:
We kunnen samen tekenfilms kijken op de bank morgenochtend.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Kijken ze daar wel tekenfilms?Dan ga ik mee.
Nine Inch Nails?quote:
Dat dacht ik ook, maar het is het 90's forum.quote:
Het is geen beerquote:
Schande!quote:
De grapjes in wat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de grapjes... denk ik.. ik heb gewoon geen humor
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het is het 90's forum.![]()
God wat was alles toen leuk en mooi, en god wat ben ik oud aan het worden.
OMG! Is daar een forum voor?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Tijd voor een Porsch-aahhhh?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het is een Totoroquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef ayumu het volgende:
[..]
Uit de klauwen gewassen hamster dan?
Maar nog nett zo leuk en knapquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Bijvullen!quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je vraagt dit om een kut opmerking te maken heh?
Ik begrijp steeds meer die opmerking van die homo van mijn werk:quote:
Grijs kan ook leuk en sexy zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:54 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mijn haartjes zijn bijna net zo lang als toen weer. Alleen jammer van die grijze haren...
Kale plekken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:54 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mijn haartjes zijn bijna net zo lang als toen weer. Alleen jammer van die grijze haren...
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik begrijp steeds meer die opmerking van die homo van mijn werk:
"En daarom ben ik op mannen gaan vallen."
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/My_Neighbor_Totoro
quote:
Two stupid dogs!quote:
Ah, je wordt er zoeen die z'n lange haar over een kale plek kamt. Charming!quote:
Da's eightiesquote:
Woah mama!quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, je wordt er zoeen die z'n lange haar over een kale plek kamt. Charming!
Ik dacht dat je jezelf Ayumi hamasaki had genoemdquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef ayumu het volgende:
[..]
Heb ik toch vaak zat als kleine ayumu voorbij zien komen
Ayumu yamazaki to be correct dearquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jezelf Ayumi hamasaki had genoemd
Ray Cokes!quote:
Ja, stom. Verwarrendquote:
Andy camquote:
Enyaquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:04 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nirvana, RHCP, Pearl Jam, Korn, Deftones...
Hoe oud ben jij?quote:
Rebecca DeRuvoquote:
God, werd ik laatst toch gerickrolled. Kuttelegraafquote:
Veel te jongquote:
Dat is van alle tijden, dansen?quote:
Toen was ik al bejaardquote:
Never gonna give you upquote:
Als je de telegraaf leest heb je het verdiendquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
God, werd ik laatst toch gerickrolled. Kuttelegraaf
Nee joh, je moet wel op de hoogte blijven van dat soort kansloze dingenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je de telegraaf leest heb je het verdiend
Missie geslaagdquote:
Moet jij zeggen. Je komt uit het jaar 0quote:
quote:
Je moet niksquote:
Om wat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:15 schreef vencodark het volgende:
Ruzie met vriend, altijd leuk om je weekend mee te beginnen.
Das minder...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:15 schreef vencodark het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:15 schreef vencodark het volgende:
Venus en Marsquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stom gedoe. Hij gedraagt zich als een typische man en ik als een typische vrouw.
Ken je het?quote:
Hij zuipt bier en ruft en jij kookt ondertussen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stom gedoe. Hij gedraagt zich als een typische man en ik als een typische vrouw.
Koken is een mannending. Zie koksquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij zuipt bier en ruft en jij kookt ondertussen?
Tof is een understatementquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:20 schreef ayumu het volgende:
[..]
Heb deze wel eens voor bij zien komen hij is tof
Touche, papier mache.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Je komt uit het jaar 0
En ik maar denken dat het aanrecht het heiligdom van de vrouw is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Koken is een mannending. Zie koks
Denken is dan ook niet de sterkste kant van mannenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het aanrecht het heiligdom van de vrouw is.
Hij is bot en wil er niet meer over praten en ik blijf doorvragenn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij zuipt bier en ruft en jij kookt ondertussen?
Das helemaal niet waarquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denken is dan ook niet de sterkste kant van mannen
Speciaal voor de homo's onder onsquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:20 schreef ayumu het volgende:
[..]
Heb deze wel eens voor bij zien komen hij is tof
What the fuck is this worldquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij is bot en wil er niet meer over praten en ik blijf doorvragenn.
Wel goed dat je kritisch over je eigen handelen bentquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Uiteraard, want ik = vrouwquote:
Ik laat je huilen? Aaahw..niet mijn bedoeling!quote:
Haha, ligt eraan met wat ze op dat moment denken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denken is dan ook niet de sterkste kant van mannen
Even afkoelperiode en daarna weer proberen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ouwe doosquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:24 schreef Aneurism het volgende:
[..]
What the fuck is this world
Running to?
You didn't leave a message
At least I could have
Heard your voice one last time.
Daily minefield
This could be my time
How 'bout you?
Would you hit me?
Would you hit me?
All the bills go by
And initiatives are taken up
By the middle
There ain't gonna be any middle any more
And the cross I'm bearing home
Ain't indicative of my place
Left the porch
Left the porch
Hear my name
Take a good look
This could be the day
Hold my hand
Walk beside me
I just need to say...
Hear my name
Take a good look
This could be the day
Hold my hand
Lie beside me
I just need to say
What can I take?
I just want to be
I know that i would not ever touch you
Hold you
Feel you
Ever hold
Never again
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Speciaal voor de homo's onder ons
Nee, jij deedquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik laat je huilen? Aaahw..niet mijn bedoeling!
[..]
Haha, ligt eraan met wat ze op dat moment denken.
[..]
Even afkoelperiode en daarna weer proberen?
Of does niet, niet alles hoeft besproken te worden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mannen denken vaak ook dat ze met wat anders kunnen denken dan hun hersenen. Dat onderschrijft mijn uitspraakquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik laat je huilen? Aaahw..niet mijn bedoeling!
[..]
Haha, ligt eraan met wat ze op dat moment denken.
[..]
Hmmmm....quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Of does niet, niet alles hoeft besproken te worden.
Ja hopelijk is morgen alles beter. We zijn zo verschillend dat ik vaak twijfel of dit uiteindelijk wel gaat werken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel goed dat je kritisch over je eigen handelen bent
Maar goed, dat lost het probleem niet op
Morge weer een dag als alles wat bezonken is?
Zoals gewoonlijk volg ik het gebrabbel van vrouwen totaal niet..quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, jij deedom mijn post
en ik typte per ongeluk
ipv
![]()
I can't watch thisquote:
Niet mee eensquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Of does niet, niet alles hoeft besproken te worden.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hopelijk is morgen alles beter. We zijn zo verschillend dat ik vaak twijfel of dit uiteindelijk wel gaat werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |