Rots in de branding jijquote:
Mijn vakantie gaat bijna beginnen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:33 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed.........mijn vakantie is voorbij
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef -Engel- het volgende:
Ben anders best blij met deze week... project is afgerond... uit de andere dingen loopt momenteel nog geen bloed en ik heb gister supergezellig lopen wii-en
dus ik vind het wel tof zo... en heb je de zon gezien !!!!
wil niet weten wat jij laat bloeden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef -Engel- het volgende:
Ben anders best blij met deze week... project is afgerond... uit de andere dingen loopt momenteel nog geen bloed en ik heb gister supergezellig lopen wii-en
dus ik vind het wel tof zo... en heb je de zon gezien !!!!
oe lynxjes zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:20 schreef clevy het volgende:
[..]
wil niet weten wat jij laat bloeden.
gekke stuiterbal
gaan we lynxjes kijken?
tuurlijk biertje erbij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:22 schreef geenvetzak het volgende:
Vanavond series kijke met vrienden... dat kan beter!
Yup, een schone blonde de hoeken van de slaapkamer laten zien. Maar met vrienden afspreken is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:22 schreef geenvetzak het volgende:
Vanavond series kijke met vrienden... dat kan beter!
dan moet ik nog ff een snelcursus sociale interactie doorheenjassenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yup, een schone blonde de hoeken van de slaapkamer laten zien. Maar met vrienden afspreken is ook wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |