Rots in de branding jijquote:
Mijn vakantie gaat bijna beginnen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:33 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed.........mijn vakantie is voorbij
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef -Engel- het volgende:
Ben anders best blij met deze week... project is afgerond... uit de andere dingen loopt momenteel nog geen bloed en ik heb gister supergezellig lopen wii-en
dus ik vind het wel tof zo... en heb je de zon gezien !!!!
wil niet weten wat jij laat bloeden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef -Engel- het volgende:
Ben anders best blij met deze week... project is afgerond... uit de andere dingen loopt momenteel nog geen bloed en ik heb gister supergezellig lopen wii-en
dus ik vind het wel tof zo... en heb je de zon gezien !!!!
oe lynxjes zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:20 schreef clevy het volgende:
[..]
wil niet weten wat jij laat bloeden.
gekke stuiterbal
gaan we lynxjes kijken?
tuurlijk biertje erbij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:22 schreef geenvetzak het volgende:
Vanavond series kijke met vrienden... dat kan beter!
Yup, een schone blonde de hoeken van de slaapkamer laten zien. Maar met vrienden afspreken is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:22 schreef geenvetzak het volgende:
Vanavond series kijke met vrienden... dat kan beter!
dan moet ik nog ff een snelcursus sociale interactie doorheenjassenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yup, een schone blonde de hoeken van de slaapkamer laten zien. Maar met vrienden afspreken is ook wel leuk.
* -Engel- doet haar pruik af en trekt haar fatsuit uitquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef ayumu het volgende:
Nodeju alleen maar 50jarige vetkleppen die mijn profieltje bezoeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- doet haar pruik af en trekt haar fatsuit uitNeuh!!! BOMBS AWAYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
as if.. dagdromer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yup, een schone blonde de hoeken van de slaapkamer laten zien. Maar met vrienden afspreken is ook wel leuk.
[..]
* -Engel- doet haar pruik af en trekt haar fatsuit uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
[..]
* -Engel- doet haar pruik af en trekt haar fatsuit uitAHH ik moest gelijk hieraan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |