Rots in de branding jijquote:
Mijn vakantie gaat bijna beginnen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:33 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed.........mijn vakantie is voorbij
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef -Engel- het volgende:
Ben anders best blij met deze week... project is afgerond... uit de andere dingen loopt momenteel nog geen bloed en ik heb gister supergezellig lopen wii-en
dus ik vind het wel tof zo... en heb je de zon gezien !!!!
wil niet weten wat jij laat bloeden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:15 schreef -Engel- het volgende:
Ben anders best blij met deze week... project is afgerond... uit de andere dingen loopt momenteel nog geen bloed en ik heb gister supergezellig lopen wii-en
dus ik vind het wel tof zo... en heb je de zon gezien !!!!
oe lynxjes zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:20 schreef clevy het volgende:
[..]
wil niet weten wat jij laat bloeden.
gekke stuiterbal
gaan we lynxjes kijken?
tuurlijk biertje erbij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:22 schreef geenvetzak het volgende:
Vanavond series kijke met vrienden... dat kan beter!
Yup, een schone blonde de hoeken van de slaapkamer laten zien. Maar met vrienden afspreken is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:22 schreef geenvetzak het volgende:
Vanavond series kijke met vrienden... dat kan beter!
dan moet ik nog ff een snelcursus sociale interactie doorheenjassenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yup, een schone blonde de hoeken van de slaapkamer laten zien. Maar met vrienden afspreken is ook wel leuk.
* -Engel- doet haar pruik af en trekt haar fatsuit uitquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef ayumu het volgende:
Nodeju alleen maar 50jarige vetkleppen die mijn profieltje bezoeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- doet haar pruik af en trekt haar fatsuit uitNeuh!!! BOMBS AWAYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
as if.. dagdromer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yup, een schone blonde de hoeken van de slaapkamer laten zien. Maar met vrienden afspreken is ook wel leuk.
[..]
* -Engel- doet haar pruik af en trekt haar fatsuit uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
[..]
* -Engel- doet haar pruik af en trekt haar fatsuit uitAHH ik moest gelijk hieraan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Homo waar? is ie lekker? Please!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat zegt die homo van mijn werk ook altijd!
![]()
Geert ben jij dat?
Het is een 60 jarige vetklep. Maar ga naar de lellebel, misschien prikt ie nog zijn paarse lans in je peopert.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik was hem aan 't plagen .. je weetz
Heeee die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:31 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
AHH ik moest gelijk hieraan denken![]()
![]()
gevalletjes spraakverwarring dan. nee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat zegt die homo van mijn werk ook altijd!
![]()
Geert ben jij dat?
ik weet t lieve damequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik was hem aan 't plagen .. je weetz
Mwah ik ga liever shoppen in het buitenland danquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:37 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nogal kieskeurig als je zo wanhopig bent.
Nog een paar minuutjes, daarna naar een beachclubquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En je bent nog aan 't werk zeker?
toedeledokiquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
zo.. zuipschuit gaat een stukje fietsen.. fijne avond!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
zo.. zuipschuit gaat een stukje fietsen.. fijne avond!
Ghello Lady,quote:
Bedoel je loss of lots?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik niet hoor... heb wel spierpijn... en lost of memory
Ben ik in een slechte horror beland?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ghello Lady,
My name is Paello Lo Milo de Santa de Cruz de Mochacha de Sisisisi.
How is you on this fiiiine iefning?
Siquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bedoel je loss of lots?
[..]
Ben ik in een slechte horror beland?
Dan ga ik maar drinken hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bedoel je loss of lots?
[..]
Ben ik in een slechte horror beland?
wasssss da?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef MissMSX het volgende:
尾whじゃ、ヴぇr下得たch地g兵d。Know all about that
Ahaa..kijk/lees ik niet, dus was niet m'n eerste keuzequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
h. snotter natuurlijk ... What else?
en hoiBou
Jeugdtrauma,s vanquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
h. snotter natuurlijk ... What else?
en hoiBou
ik ben heul niet stoutquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa..kijk/lees ik niet, dus was niet m'n eerste keuzehelleu bengel!
Leek nogal op harry potter had zelfs hetzelfde brilletje als die pretbek en dat vonden klasgenootjes geweldig NOT!quote:
En echte player had tegen de dames gezegd dat je ook een magische toverstaf hadquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:37 schreef ayumu het volgende:
[..]
Leek nogal op harry potter had zelfs hetzelfde brilletje als die pretbek en dat vonden klasgenootjes geweldig NOT!
Dames zijn niet mijn afdeling ik verwijs u even door...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En echte player had tegen de dames gezegd dat je ook een magische toverstaf had
Als je lijkt op hoe hij in deel 3 (geloof ik) er uit ziet dan zeg ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:37 schreef ayumu het volgende:
[..]
Leek nogal op harry potter had zelfs hetzelfde brilletje als die pretbek en dat vonden klasgenootjes geweldig NOT!
het Dumbledore typequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:41 schreef ayumu het volgende:
[..]
Dames zijn niet mijn afdeling ik verwijs u even door...
Nou dan had je helemaal kunnen scoren bij de mannen....quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:41 schreef ayumu het volgende:
[..]
Dames zijn niet mijn afdeling ik verwijs u even door...
oe... Angel v.2.0 ja?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou dan had je helemaal kunnen scoren bij de mannen....
Maar jij bent dus Ang3l 2 begrijp ik
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je lijkt op hoe hij in deel 3 (geloof ik) er uit ziet dan zeg ikmaar dan wel met magisch toverstaf he
ja ik ben erg.....
Ang3l 2 ? wie's datte?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou dan had je helemaal kunnen scoren bij de mannen....
Maar jij bent dus Ang3l 2 begrijp ik
Ja je bent Gay...So What....quote:
Not anymore nowquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ang3l is the only gay in the singles village
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja je bent Gay...So What....
Val je meer op de abs van hoe heet die gast... jacob in twillight?
Hihihiquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef ayumu het volgende:
[..]
HihihiNo way hossay.
Romani jongens zijn welArgentijnse ook wel trouwens. Maar val niet voor gespierd kort haar ofzo, Meer iets met een lief uiterlijk
Jij snapt mijquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]a... dus heren met donker haar en donkere ogen... die je heerlijk zwoel kunnen aankijken ?
Natuurlijk....quote:
Nu kan ik nooit meer zwoel naar je kijken...quote:
Ik ben ontzettend kieskeurig en heb een heel beeld van hoe die jongen van mij dromen moet zijn zowel als innerlijk en uiterlijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk....ze mogen namelijk ook zo naar mij kijken....
maar ik hou wel van kort haar... een beetje spieren (niet te veel... anders ligt het buikje niet lekker)
ken dat wel.... al heb ik niet alles helemaal duidelijk en dus afgekaderd...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend kieskeurig en heb een heel beeld van hoe die jongen van mij dromen moet zijn zowel als innerlijk en uiterlijk
Puntje bij mij blijft dat ik me eerste liefde zo in een keer kwijt geraakt ben wat op zich al een heel moeilijk iets was, En dat blijft je een beetje achtervolgen vooral als het over innerlijk gaat.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ken dat wel.... al heb ik niet alles helemaal duidelijk en dus afgekaderd...
Uhm... hoezo in een keer kwijt geraakt bent?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef ayumu het volgende:
[..]
Puntje bij mij blijft dat ik me eerste liefde zo in een keer kwijt geraakt ben wat op zich al een heel moeilijk iets was, En dat blijft je een beetje achtervolgen vooral als het over innerlijk gaat.
Je bedoelt dat je zoekt wat je kwijt bent geraakt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef ayumu het volgende:
[..]
Puntje bij mij blijft dat ik me eerste liefde zo in een keer kwijt geraakt ben wat op zich al een heel moeilijk iets was, En dat blijft je een beetje achtervolgen vooral als het over innerlijk gaat.
Ongeluk en ... was op slag dood stond erbij en keek er naar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... hoezo in een keer kwijt geraakt bent?
Ja in die mate welquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:11 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zoekt wat je kwijt bent geraakt?
Tja en dat moet je dus niet doen. Erg makkelijk lullen vanuit mij, maar er zijn zo veel mooie mensen die misschien wel beter zijn qua persoonlijkheden (daarnaast zijn er ook zo veel persoonlijkheden die het verdienen om met de kop op rotsen kapot geslagen te worden terwijl ze zichzelf onderschijten en pissen van angst)...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |