En alleen kloon van Zeepbel kon weten welk topic ik bedoelde.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:53 schreef ComplexConjugate het volgende:
Haha..... dat topic loopt nog steeds![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:50 schreef Basp1 het volgende:
Geef nu eens de link van dat topic. Ik heb nu een uur me wel al op het viva forum zitten vermaken met andere domme mutsen verhalen. Een 18 jarige die 40000 euro schuld bij een 30 jarige vent heeft en dan door de ouders van die vent gedwongen wordt om een schuldbekentensi te tekenen. Ik zit nu alleen te kijken of er geen 30 jarige fokker op wgr een topic heeft staan van 40000 euro aan vriendin geleend, krijg mijn geld niet terug.
Maar ben nu toch benieuwd naar dat topic.
Dat staat wel ergens in dit topic, een deeltje of tig terug. (Ik heb hem ook niet bij de hand)quote:
ja juiste dat deeltje of tig terug vind ik iets teveel zoekwerk. En op het vivaforum zie ik op een ipod geen zoekfunctie zitten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Dat staat wel ergens in dit topic, een deeltje of tig terug. (Ik heb hem ook niet bij de hand)
Ik ook. Vandaar de samenvatting.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:25 schreef Basp1 het volgende:
ja juiste dat deeltje of tig terug vind ik iets teveel zoekwerk.
Linkje opgeduikeld. Volgens mij is dit iets:quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
ja juiste dat deeltje of tig terug vind ik iets teveel zoekwerk. En op het vivaforum zie ik op een ipod geen zoekfunctie zitten.
Yep. Dat is hem inderdaad. Op (o.a.) pagina 58 komt hij ook in beeld met de naam Cenzuur.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Linkje opgeduikeld. Volgens mij is dit iets:
http://forum.viva.nl/foru(...)t_messages/107417/48
quote:zo 02 okt 2011, 14:35
'Tot 2020 geen stijging huizenprijzen VS'
NEW YORK - De huizenprijzen in de Verenigde Staten zullen tot 2020 niet stijgen.
Dat meldde de Amerikaanse zakenzender CNBC zaterdag op basis van onderzoek onder risicomanagers in de Amerikaanse banksector.
De managers werd gevraagd of de huizenprijzen voor 2020 het niveau zullen bereiken van 2007, het jaar voor het uitbreken van de financiële crisis.
Bijna de helft, 49 procent, antwoordde ontkennend. Slechts 21 procent voorziet wel een herstel.
Ook de hypotheekmarkt blijft kwakkelen.
Driekwart van de managers verwacht dat het aantal gevallen waarin de hypotheek niet meer kan worden afgelost zeker de komende 5 jaar hoog blijft. Een meerderheid van de managers verwacht ook dat consumenten in de problemen gaan komen bij de afbetaling van auto's en creditcardschulden.
Huh? Dus als het niet boven het niveau van 2007 uitkomt is er geen stijging?quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:58 schreef michaelmoore het volgende:
zo 02 okt 2011, 14:35
'Tot 2020 geen stijging huizenprijzen VS'
NEW YORK - De huizenprijzen in de Verenigde Staten zullen tot 2020 niet stijgen.
Dat meldde de Amerikaanse zakenzender CNBC zaterdag op basis van onderzoek onder risicomanagers in de Amerikaanse banksector.
De managers werd gevraagd of de huizenprijzen voor 2020 het niveau zullen bereiken van 2007, het jaar voor het uitbreken van de financiële crisis.
Bijna de helft, 49 procent, antwoordde ontkennend. Slechts 21 procent voorziet wel een herstel.
Er zijn meerdere mensen die op de hoogte waren van het viva forum topic "hoe trek ik meer kopers voor mijn overgewaardeerde rijtjescontainer"... er zullen dus meerdere kloons zijn die weten waar het over gaat. Als vrouw lurk ik ook regelmatig op het viva forumquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En alleen kloon van Zeepbel kon weten welk topic ik bedoelde.
Haha.... romeo is helemaal geen zeepbel kloon... zeepbel koopt namelijk geen huizen en deze romeo wel.... Mmmm... ik heb ook een beleggingshypotheek... bij nader inzien zou het dus wel kunnen. Anyway... nu maanden later zitten de meeste dames daar nog steeds met hun overgewaardeerde prinsessenpaleisjesquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Yep. Dat is hem inderdaad. Op (o.a.) pagina 58 komt hij ook in beeld met de naam Cenzuur.
Wat ik grappig aan dat topic vind, is dat die dames destijds een beetje boos op die Romeo werden. Terwijl Romeo ze het beste advies heeft gegeven dat mogelijk was: Je moet zakken met je prijs als je je woning in deze markt nog wil verkopen. Zelfs makelaars adviseren dat inmiddels. Alleen een half jaar later. En inmiddels zijn de prijzen nog verder gedaald, dus degene die toen niet naar Romeo heeft geluisterd is nu extra de sigaar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:57 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Haha.... romeo is helemaal geen zeepbel kloon... zeepbel koopt namelijk geen huizen en deze romeo wel.... Mmmm... ik heb ook een beleggingshypotheek... bij nader inzien zou het dus wel kunnen. Anyway... nu maanden later zitten de meeste dames daar nog steeds met hun overgewaardeerde prinsessenpaleisjes
Dat klopt wel. Ik heb ook vrienden die hun huis telkens 'scherp geprijsd' hielden in een dalende markt. Die haalden er nét niet de laatste 10K vanaf, waardoor hun huis het meest aantrekkelijke zou worden. Uiteindelijk zijn ze met de vraagprijs meer dan 20% gezakt, en toen nog eens 5% op het eindbod. Als ze meteen 10% minder hadden ingezet hadden ze uiteindelijk veel geld bespaard.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:18 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Wat ik grappig aan dat topic vind, is dat die dames destijds een beetje boos op die Romeo werden. Terwijl Romeo ze het beste advies heeft gegeven dat mogelijk was: Je moet zakken met je prijs als je je woning in deze markt nog wil verkopen. Zelfs makelaars adviseren dat inmiddels. Alleen een half jaar later. En inmiddels zijn de prijzen nog verder gedaald, dus degene die toen niet naar Romeo heeft geluisterd is nu extra de sigaar.
Overigens hoor ik huizenbezitters steeds vaker zeggen "maar we zijn al in prijs gedaald". Ik lees dat ook op dat vivaforum. Toch neemt het aantal woningen dat te koop staat, nog steeds toe. Zo blijven huizenverkopers zichzelf te kort doen door onrealistische bedragen te vragen. Zij het dat er nu iets (te weinig) van af is. Zucht.
Absoluut wel, want later gaf hij dat zelf toe op Fok! en gaf een niet nader te noemen Fokker de schuld van zijn ban op het viva-forum.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:57 schreef ComplexConjugate het volgende:
Haha.... romeo is helemaal geen zeepbel kloon... zeepbel koopt namelijk geen huizen en deze romeo wel....
En hoeveel hebben wel gewoon hun huis verkocht zonder naar Zeepbel te luisteren en zich dus tienduizenden euro's bespaard? Die sla je voor het gemak maar even over.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:18 schreef droom_econoom8 het volgende:
En inmiddels zijn de prijzen nog verder gedaald, dus degene die toen niet naar Romeo heeft geluisterd is nu extra de sigaar.
nou die bbq-lucht op de open huizen dag gaat je meisje je niet vergeven hoor, vlaagie. Moest dat nou?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En hoeveel hebben wel gewoon hun huis verkocht zonder naar Zeepbel te luisteren en zich dus tienduizenden euro's bespaard? Die sla je voor het gemak maar even over.
quote:Nou heb de dag even laten bezinken en baal eerlijk gezegd echt nog steeds.
Had toch echt op zn minst 1 kijker verwacht, we wonen in een nette kindvriendelijke buurt, en we vragen een leuke prijs voor een redelijk grote woning met 4 slaapkamers. Ik weet het echt niet meer hoor, als er niemand komt kijken weten we ook niet wat we nog kunnen verbeteren aan de woning.
Denk dat we toch maar foto's gaan laten maken bij een prof maar goed wie zegt dat we dan kijkers gaan krijgen?
De prijs omlaag gooien dat doen we niet zo snel want we verkopen al met schuld, er moet wel wat te onderhandelen blijven natuurlijk.
Ben werkelijk de rest van de dag sjaggie geweest alleen door die open dag, kan wel janken.
Mijn vriend zei al dat we in het voorjaar gewoon weer mee doen maar dan hoop ik hem toch echt al verkocht te hebben.
Zo dat moet ik even kwijt.
Dat is toch geen echt leed? Gewoon pure domheid van mensen die beter zouden moeten weten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat, leedvermaak ten opzichte van anderen? Tja, tis maar wat je karakter is hè.
Er is iemand jarig?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:17 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
[..]
Dan moet je Bijvlagenzinvol zijn. Maar die heeft het vandaag samen met Scorpie en die dikke Sjabba te druk met appeltaarten maken.
quote:Nou ik heb er hier eentje zitten die ik ook de nek wel kan omdraaien.Ik zit hier binnen te stressen en loop naar buiten (waar hij heerlijk in het zonnetje een boek aan het lezen is), en zeg dat ik er niet goed van wordt dat er nog niemand is geweest. Hij kijkt me aan met een blik alsof ik gek geworden ben, alsof ze dadelijk hier met busladingen binnen worden gebracht.
quote:jouw vent is er tenminste nog. Die van mij is er gewoon tussenuitgenaaid.
quote:Sorry, maar dat had ik nu echt even veel liever gehad. Hij is en blijft onder alle omstandigheden zo rustig en relaxed. Al ontploft er een bom naast hem, dan nog is er in zijn ogen niets aan de hand. Ik ben dus helemaal het tegenovergestelde.
Dat is de definitie van leedvermaak toch? "haha, kijk die sukkel, heb ik het toch beter voor elkaar! "quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is toch geen echt leed? Gewoon pure domheid van mensen die beter zouden moeten weten.
Mijn meisje? Haha, die kan met haar inkomen in haar eentje al een normale eengezinswoning kopen dus die klaagt niet zo snel als jij hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:40 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
nou die bbq-lucht op de open huizen dag gaat je meisje je niet vergeven hoor, vlaagie. Moest dat nou?
Pass de bron eensquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:55 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
Het ging eerder op de dag ook al niet zo lekker in huize Vlaag.
[..]
[..]
[..]
Ja, ik wil hem ook!quote:
Herkenbaar. Ik moest gisteren een Geen-Open-Huis sticker opplakken, anders hadden ze de deur platgelopen hiero, vergapend aan al die luxe die de huurders niet hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Mijn meisje? Haha, die kan met haar inkomen in haar eentje al een normale eengezinswoning kopen dus die klaagt niet zo snel als jij hoor.Bovendien maakt uitschakelen van de deurbel al veel ongemakken goed. Ten eerste is het niet leuk als je iedere keer gestoord wordt in je bezigheden, en ten tweede zijn die sippe gezichten van de kopers als ze zich realiseren dat ze een deurbel te ver hebben aangebeld ook niet goed voor je eetlust. (Je trekt je al dat leed toch ongewild aan...)
ik denk dat 1800cumshots een beetje doordraaft in zijn fantasietjes over appeltaartenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:58 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, ik wil hem ook!
Ik denk dat hij per abuis zijn eigen situatie heeft geknipt en geplakt...![]()
Ik denk dat hij zich met die fantasieverhalen nu wel een beetje heel erg laat kennen...quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:59 schreef Scorpie het volgende:
ik denk dat 1800cumshots een beetje doordraaft in zijn fantasietjes over appeltaarten
Nou, ik zie geen leed en dus ook geen leedvermaak.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is de definitie van leedvermaak toch? "haha, kijk die sukkel, heb ik het toch beter voor elkaar! "
Ik ga niet weer heel je thuisbasis doorlezen hoor. Op welke pagina komt RomeO in het spel? (of Cenzuur, of vastgoed-zeepbel, of 1-800-cop-shot, of wat dan ook...)quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:01 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)t_messages/120385/58
Vrouwen en hormonenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:01 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)t_messages/120385/58
Je ziet wat je wil zien dus. Prima. Was ook offtopic verder.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou, ik zie geen leed en dus ook geen leedvermaak.
Verder wel vermakelijk hoor.
Nou nee ik constateer en analyseer de situatie correct.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ziet wat je wil zien dus. Prima. Was ook offtopic verder.
Mensen die dit soort opmerkingen maken gaan meestal als eerste, en het hardst, op hun bek. Maar nogmaals, offtopic. Laten we maar ontopic gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou nee ik constateer en analyseer de situatie correct.
Over je nare ervaringen post je maar op Viva en niet hier, dat is inderdaad offtopic alhier dus laten wij ontopic gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen die dit soort opmerkingen maken gaan meestal als eerste, en het hardst, op hun bek. Maar nogmaals, offtopic. Laten we maar ontopic gaan.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Over je nare ervaringen post je maar op Viva en niet hier, dat is inderdaad offtopic alhier dus laten wij ontopic gaan.
Die hypotheek is het probleem niet, als de prijs eerst nog 70% zakt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef Scorpie het volgende:
ontopic: heb je al wat op het oog, of krijg je nog steeds de hypotheek niet rond?
Over juiste constatering van de feiten gesprokenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Die hypotheek is het probleem niet, als de prijs eerst nog 70% zakt.
Niet specifiek maar wel ongeveer de wijk, hypotheek lijkt mij niet zo moeilijk daar wij boven modaal zitten met vaste banen en behoorlijk kunnen sparen, alhoewel de banken moeilijk schijnen te zijn momenteel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]ontopic: heb je al wat op het oog, of krijg je nog steeds de hypotheek niet rond?
Wat een onzin, wij zitten op 65 en 35k pj dan is er opzich best wat te kopen, in Amstelveen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Die hypotheek is het probleem niet, als de prijs eerst nog 70% zakt.
Volgens de insiders hier kun je beter nog 15 jaar wachten. De prijzen zullen alsmaar dalen, de inflatie helpt je ook nog, en je verziekte woongenot? Ach, dat kost niets, een mens wordt immers al gauw 2000+ jaar oud....quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Goede kans dat wij nog twee jaar wachten, hebben geen haast opzich, zijn ook nog niet zo oud
Tja dat is wat veel hoor 15 jaar, dan moet ik ook mijn motor kunnen stallen want dat doen mannen op die leeftijdquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Volgens de insiders hier kun je beter nog 15 jaar wachten. De prijzen zullen alsmaar dalen, de inflatie helpt je ook nog, en je verziekte woongenot? Ach, dat kost niets, een mens wordt immers al gauw 2000+ jaar oud....
De meeste starters vertel ik altijd over het 'betaalgenot' dat de banksters genieten vanwege al die vastgoedbeleggers die krom willen liggen voor hun 'woongenot'. Kopen op de top van de zeepbel is alleen genieten voor banksters en masochistenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Volgens de insiders hier kun je beter nog 15 jaar wachten. De prijzen zullen alsmaar dalen, de inflatie helpt je ook nog, en je verziekte woongenot? Ach, dat kost niets, een mens wordt immers al gauw 2000+ jaar oud....
Ik ben jullie niet, dus ik kan daar niet over oordelen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou jij nu kopen dan als je ons was of zou je nog twee jaar wachten? wij wonen dankzij de gemeente Amsterdam royaal voor weinig dus hebben het niet slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |