Mijn meisje? Haha, die kan met haar inkomen in haar eentje al een normale eengezinswoning kopen dus die klaagt niet zo snel als jij hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:40 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
nou die bbq-lucht op de open huizen dag gaat je meisje je niet vergeven hoor, vlaagie. Moest dat nou?
Pass de bron eensquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:55 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
Het ging eerder op de dag ook al niet zo lekker in huize Vlaag.
[..]
[..]
[..]
Ja, ik wil hem ook!quote:
Herkenbaar. Ik moest gisteren een Geen-Open-Huis sticker opplakken, anders hadden ze de deur platgelopen hiero, vergapend aan al die luxe die de huurders niet hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Mijn meisje? Haha, die kan met haar inkomen in haar eentje al een normale eengezinswoning kopen dus die klaagt niet zo snel als jij hoor.Bovendien maakt uitschakelen van de deurbel al veel ongemakken goed. Ten eerste is het niet leuk als je iedere keer gestoord wordt in je bezigheden, en ten tweede zijn die sippe gezichten van de kopers als ze zich realiseren dat ze een deurbel te ver hebben aangebeld ook niet goed voor je eetlust. (Je trekt je al dat leed toch ongewild aan...)
ik denk dat 1800cumshots een beetje doordraaft in zijn fantasietjes over appeltaartenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:58 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, ik wil hem ook!
Ik denk dat hij per abuis zijn eigen situatie heeft geknipt en geplakt...![]()
Ik denk dat hij zich met die fantasieverhalen nu wel een beetje heel erg laat kennen...quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:59 schreef Scorpie het volgende:
ik denk dat 1800cumshots een beetje doordraaft in zijn fantasietjes over appeltaarten
Nou, ik zie geen leed en dus ook geen leedvermaak.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is de definitie van leedvermaak toch? "haha, kijk die sukkel, heb ik het toch beter voor elkaar! "
Ik ga niet weer heel je thuisbasis doorlezen hoor. Op welke pagina komt RomeO in het spel? (of Cenzuur, of vastgoed-zeepbel, of 1-800-cop-shot, of wat dan ook...)quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:01 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)t_messages/120385/58
Vrouwen en hormonenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:01 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)t_messages/120385/58
Je ziet wat je wil zien dus. Prima. Was ook offtopic verder.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou, ik zie geen leed en dus ook geen leedvermaak.
Verder wel vermakelijk hoor.
Nou nee ik constateer en analyseer de situatie correct.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ziet wat je wil zien dus. Prima. Was ook offtopic verder.
Mensen die dit soort opmerkingen maken gaan meestal als eerste, en het hardst, op hun bek. Maar nogmaals, offtopic. Laten we maar ontopic gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou nee ik constateer en analyseer de situatie correct.
Over je nare ervaringen post je maar op Viva en niet hier, dat is inderdaad offtopic alhier dus laten wij ontopic gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen die dit soort opmerkingen maken gaan meestal als eerste, en het hardst, op hun bek. Maar nogmaals, offtopic. Laten we maar ontopic gaan.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Over je nare ervaringen post je maar op Viva en niet hier, dat is inderdaad offtopic alhier dus laten wij ontopic gaan.
Die hypotheek is het probleem niet, als de prijs eerst nog 70% zakt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef Scorpie het volgende:
ontopic: heb je al wat op het oog, of krijg je nog steeds de hypotheek niet rond?
Over juiste constatering van de feiten gesprokenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Die hypotheek is het probleem niet, als de prijs eerst nog 70% zakt.
Niet specifiek maar wel ongeveer de wijk, hypotheek lijkt mij niet zo moeilijk daar wij boven modaal zitten met vaste banen en behoorlijk kunnen sparen, alhoewel de banken moeilijk schijnen te zijn momenteel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]ontopic: heb je al wat op het oog, of krijg je nog steeds de hypotheek niet rond?
Wat een onzin, wij zitten op 65 en 35k pj dan is er opzich best wat te kopen, in Amstelveen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Die hypotheek is het probleem niet, als de prijs eerst nog 70% zakt.
Volgens de insiders hier kun je beter nog 15 jaar wachten. De prijzen zullen alsmaar dalen, de inflatie helpt je ook nog, en je verziekte woongenot? Ach, dat kost niets, een mens wordt immers al gauw 2000+ jaar oud....quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Goede kans dat wij nog twee jaar wachten, hebben geen haast opzich, zijn ook nog niet zo oud
Tja dat is wat veel hoor 15 jaar, dan moet ik ook mijn motor kunnen stallen want dat doen mannen op die leeftijdquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Volgens de insiders hier kun je beter nog 15 jaar wachten. De prijzen zullen alsmaar dalen, de inflatie helpt je ook nog, en je verziekte woongenot? Ach, dat kost niets, een mens wordt immers al gauw 2000+ jaar oud....
De meeste starters vertel ik altijd over het 'betaalgenot' dat de banksters genieten vanwege al die vastgoedbeleggers die krom willen liggen voor hun 'woongenot'. Kopen op de top van de zeepbel is alleen genieten voor banksters en masochistenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Volgens de insiders hier kun je beter nog 15 jaar wachten. De prijzen zullen alsmaar dalen, de inflatie helpt je ook nog, en je verziekte woongenot? Ach, dat kost niets, een mens wordt immers al gauw 2000+ jaar oud....
Ik ben jullie niet, dus ik kan daar niet over oordelen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou jij nu kopen dan als je ons was of zou je nog twee jaar wachten? wij wonen dankzij de gemeente Amsterdam royaal voor weinig dus hebben het niet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |