Wat een vreemd concept...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar jij
Sommigen hebben iets als 'privacy ' 'gaat je geen moer aan' idee he
als het goed is ben je dan heel geschrokken en heb je andere dingen aan je hoofdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:12 schreef volgjezelf het volgende:
ja zou wel kunnen, maar zou je het afmaken. als je vriendin dood ligt. hahaha.
Hmm, dat klinkt bekend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:12 schreef volgjezelf het volgende:
ja zou wel kunnen, maar zou je het afmaken. als je vriendin dood ligt. hahaha.
Daar heb ik een tijdje terug een topic over geopendquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het opzich al is 'afgemaakt' dan
Hoe ontdek je of iets een draagmuur is?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb ik een tijdje terug een topic over geopend
Hoe ben je zoiets te weten gekomen dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:22 schreef volgjezelf het volgende:
nee ik ook nie, maar ik vond het wel interessant.
Ben niet zo geintresseerd in bevallingenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:29 schreef volgjezelf het volgende:
een vriend van mij is nogal alternatief en op zoek naar zachte krachten ipv harde krachten. die kwam opeens met zo'n filmpje aanzetten van 1 of andere indiaans meisje. zal is vragen of hij dat filmpje nog heeft. is opzich wel droog.
Nou omdat mannen dat niet willen aangezien ze bang zijn dat ze hem eraf bijtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik zie niet in wat er zo belangrijk is aan een bevalling dat ze me niet even kan pijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |