Maar als er voorspel is.. is er meestal ook spelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:
We zeggen gewoon dat het bij ons voorspel hoort, dan laten ze ons wel gaan
Ik heb helemaal geen cam!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:00 schreef Panzermaus het volgende:
Al die e-hardcore mensen van FOK! hier die allemaal camsex en buddyactiviteiten zoeken.
Ik lieg niet op fokquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:34 schreef stbabylon het volgende:
Dat delen we niet hier, dus maakt het ook niet uit of we dat wel of niet doen
Dom lullen over van alles en nog wat. Net zoals elke slowchat in elk ander subforum.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:55 schreef volgjezelf het volgende:
ik snap dit topic niet, wat is hier nou het doel.
Geen doelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:55 schreef volgjezelf het volgende:
ik snap dit topic niet, wat is hier nou het doel.
Zo kan je het idd zeggen. Het is er nu eenmaal gekomen en ooit verdwijnt het wel. Maar het hoe en wanneer dat weet je niet en heb je zelf weinig invloed opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:02 schreef volgjezelf het volgende:
Ja ik snap het wel, hier is geen doel, net als in het leven. het draait om de ervaring
Het gaat erom of ze erover willen praten he.. of ze het doen staat er los vanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Het is alleen jammer dat deze altijd zo snel dood gaat.
Nou is het sowieso de laatste tijd ernstig rustig in Seksualiteit... Jammer. Lijkt wel alsof men niet meer neukt.
Zeker je eerste keer hier op Aardequote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo kan je het idd zeggen. Het is er nu eenmaal gekomen en ooit verdwijnt het wel. Maar het hoe en wanneer dat weet je niet en heb je zelf weinig invloed op
En de laatstequote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:07 schreef volgjezelf het volgende:
[..]
Zeker je eerste keer hier op Aarde
Waarom zou je er niet over praten en alle details bekend maken??? Doe ik toch ook??quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat erom of ze erover willen praten he.. of ze het doen staat er los van
Deze vragen zijn altijd de dooddoenersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:09 schreef volgjezelf het volgende:
waar wil je over praten dan, geef een zetje. gaat het balletje vanzelf rolle .
te ervaren... * stbabylon kijkt naar webadresquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:08 schreef Nixx- het volgende:
Ja, erg jammer ja.
Men neukt wel, maar men praat er niet meer over.
Waarom weet ik ook niet....
Misschien wordt men te ervaren hiero.
Ja maar jijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
Waarom zou je er niet over praten en alle details bekend maken??? Doe ik toch ook??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |