Daar ben ik het wel mee eens. Zelf vind ik Grolsch als normaal bier ook nog wel te drinken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:47 schreef stbabylon het volgende:
Hertog Jan. Tenzij speciaal bier, dan ligt het eraan waar ik op dat moment zin in heb: Pauwel Kwak, Leffe Triple, Leffe Radieuse, Leffe 9, 'n Toeback, De Koninck, Palm, Kilkenny, etc. etc. etc.
Ik haal Grolsch of Hertog Jan in huis voor verjaardagen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Grolsch zal ik nooit een kratje van kopen. Maar is voor mij wel het festivalbier
Het zou moeten kunnen natuurlijk. Maar of en wanneer is maar de vraag hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:21 schreef Nixx- het volgende:
We moeten die ban toch een keer kunnen doorbreken?
Op fok of in dit topic? want hier zijn niet 'al die mensen' .. tis nogal uitgestorvenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:00 schreef Panzermaus het volgende:
Al die e-hardcore mensen van FOK! hier die allemaal camsex en buddyactiviteiten zoeken.
Dat blijkt ja, fucking hippie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef Cue_ het volgende:
Babs.. we hebben de eerste kussiekroel al gevonden!!
De meesten zijn blijkbaar zo schuw dat ze niet eens posten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op fok of in dit topic? want hier zijn niet 'al die mensen' .. tis nogal uitgestorven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |