WTF?!?!?!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:04 schreef Xlarge het volgende:
Het is toevallig dat je dit vraagt.
Ik heb het in '97 wel eens gehad, niet afgemaakt trouwens.
Riger mortis treedt erg snel in.
Gast, leg het dan ook even precies uit!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:04 schreef Xlarge het volgende:
Rigor mortis treedt erg snel in.
Wat?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:04 schreef Xlarge het volgende:
Rigor mortis treedt erg snel in.
Behalve dan het stuk dat de partner al meerdere malen is klaargekomen hoor Vosss , dat heeft een vrouw nog nooit bij mij gehad.quote:
Dan doe je het niet goed mien jongquote:Op donderdag 15 september 2011 14:07 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Behalve dan het stuk dat de partner al meerdere malen is klaargekomen hoor Vosss , dat heeft een vrouw nog nooit bij mij gehad.
Boeiend, als de man zijn kwakje maar kwijt is, toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:09 schreef Bankpasje het volgende:
[..]
Dan doe je het niet goed mien jong
Bullshit, ik druk toch zeker zelf het kussen in haar gezicht.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:13 schreef dudesque het volgende:
stelletje necrofielen...
En trouwens, als je echt helemaal in het moment zit en op het punt staat om klaar te komen merk je volgens mij echt niet dat de ander dood ligt te gaan
Das een mooi toppuntje... mannen en vrouwen die wat te vertellen hebben tijdens de sex is altijd een -1quote:Op donderdag 15 september 2011 14:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Bullshit, ik druk toch zeker zelf het kussen in haar gezicht.
Heel belangrijk. Je hebt seks om klaar te komen.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:53 schreef Id_do_her het volgende:
Hoe belangrijk is dat klaarkomen wel niet als je een verse dode nog even wil dichtkitten?
Seks hebben om klaar te komen? Dan vind ik de weg naar het klaarkomen toe toch stukken belangrijker dan het klaarkomen zelf.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Heel belangrijk. Je hebt seks om klaar te komen.
Het is net als alcohol, je drinkt alcohol om beneveld te raken. Mensen die zeggen dat ze bier, wijn of andere alcoholische dranken nuttigen omdat ze het lekker vinden zijn leugenaars.
Ik vind thee lekker, maar daar drink ik geen 4 liter van op een avond.
Ik drink idd een wijntje omdat ik dat lekker vind, stop er dan ook mee voordat ik beneveld raak, dus 1 of 2 glaasjes, meer niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Heel belangrijk. Je hebt seks om klaar te komen.
Het is net als alcohol, je drinkt alcohol om beneveld te raken. Mensen die zeggen dat ze bier, wijn of andere alcoholische dranken nuttigen omdat ze het lekker vinden zijn leugenaars.
Ik vind thee lekker, maar daar drink ik geen 4 liter van op een avond.
In jouw geval zul je ook eerst even een paar dagen moeten wachten als hij dood is voor hij weer stijf isquote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik drink idd een wijntje omdat ik dat lekker vind, stop er dan ook mee voordat ik beneveld raak, dus 1 of 2 glaasjes, meer niet.
Bij 3 of 4 raak ik beneveld en dat wil ik niet.
Wat betreft sex, het klaarkomen is een leuke bijkomstigheid van iets wat al lekker is.
O'ja, als ik door heb dat mijn partner dood gaat denk ik niet dat ik nog in staat ben om klaar te komen op dat moment.
Dan kun je dus net zo goed druivensap drinken.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik drink idd een wijntje omdat ik dat lekker vind, stop er dan ook mee voordat ik beneveld raak, dus 1 of 2 glaasjes, meer niet.
Vrouwen weten niet dat seks lekker is. Dat komt door de chloroform en/of rohypnol.quote:Wat betreft sex, het klaarkomen is een leuke bijkomstigheid van iets wat al lekker is.
Totally agree!quote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat betreft sex, het klaarkomen is een leuke bijkomstigheid van iets wat al lekker is.
O'ja, als ik door heb dat mijn partner dood gaat denk ik niet dat ik nog in staat ben om klaar te komen op dat moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |