Dat klopt inderdaad. Maar voor de mensen die naar Enschede ed moeten, is het wel +30quote:Op zondag 25 september 2011 13:27 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Die er meestal in Zwolle alweer uitgereden zijn. Lang leve rijtijdspeling
De afgelopen weken dat ik Amf-Ut gecaterd heb, en vertraging had, wordt er vanaf +3 niet meer gewacht. Paar keer al "sluitsein-aansluiting" gehad daardoor.quote:Op zondag 25 september 2011 13:31 schreef Zug-Chef het volgende:
Hoeft niet, ligt aan het treinpersoneel van de IC uit Amf ri Es. Ook die trein heeft rijtijd zat tussen Amf en Apd dus ze kunnen wachten, wat vaak ook wel gebeurd. Overigens zit een deel van de rijtijdspeling ook al tussen Ut en Amf.
quote:Op zondag 25 september 2011 14:42 schreef Igen het volgende:
Of verbruikt jouw laptop zo veel stroom dat er niet meer genoeg voor tractie overblijft?
Op het perron 5 in Enschede staat een DB automaat waar je een NRW ticket kan halen. Als die defect is (wat nogal eens het geval is), melden aan de conducteur, meestal laat ie je dan tijdens het lange stationnement in Gronau alsnog een uit de automaat halen. Hoe? Met papiergeld, enigzins gepast betalen. Ohja, voordat je de trein naar Venlo pakt, vergeet niet per persoon een Zusatz-ticket te halen voor het laatste stukje Kaldenkirchen-Venlo.quote:Op zondag 25 september 2011 15:37 schreef Zyron het volgende:
Waar en hoe kunnen we het ticket kopen?
quote:Okee, geen materieel, maar komende maanden worden 51 NSR machinisten opgeleid voor rijden op de HSL met TRAXX.
In dezelfde tijd zullen de vrijgemaakte Fyra machinisten opleiding genieten op de V250. (ik verwacht daarom een hoog aantal LM ritten van het spul de komende maanden) tussen de gewone treindienst in. Ook staan de opleidingen voor de Train Managers gepland voor December/Januari.
Ok cool, ik kom r vanaaf ff op terug, ok? Zit nu mobielquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:33 schreef DenS het volgende:
[..]
Ja.. Dat is nog onze website. Hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |