Crien, ga jij of DenS nog steeds over actuelevertrektijden.nl?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:19 schreef Crientj het volgende:
Welke idioot verzint om een sgmm in tr zetten als stoptrein utrecht - zwolle. Leuk, sardientjes in een blikje.
Het ligt deels ook aan het personeel, als je die microfoon niet zo ongeveer opeet krijg je dat haperende resultaat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:03 schreef Fixers het volgende:
Jammer dat de attente omroep in de sprinter naar Utrecht met omreisadvies onverstaanbaar was omdat ze bij siemens niet eens twee draadjes kunnen vast solderen. Doen ze ook zulke kwaliteit leveren in hun kernreactoren?
Het is meer de kwaliteit van de geluidsinstallatie die slecht is. Vooral in de sletjes lijkt het alsof er her en der wat draadjes loszitten. Geluid valt steeds weg. Ik heb in een slt nog nooit een goede handmatige omroep gehoord.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is inderdaad wonderlijk hoe slecht de kwaliteit van omroepen in treinen vaak is. Die in de SLT deed het eerst helemaal niet
Ja.. Dat is nog onze website. Hoezo?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Crien, ga jij of DenS nog steeds over actuelevertrektijden.nl?
quote:Een 48-jarige man is zaterdagochtend in Bovenkarspel overleden nadat hij met de fiets nog even snel onder de spoorbomen naar de overkant wilde.
Het ongeluk gebeurde net voor tienen. Direct na het ongeval werd er een traumahelikopter ter plaatse gestuurd. Reanimatie mocht echter niet meer baten.
Het treinverkeer op het traject heeft tot half één 's middags stilgelegen.
De halte erna (Bloemendaal om precies te zijn) werden ze eruit gezet, en ik zag ze buiten wel met wat mensen van de NS staan. Hoe dat afgelopen is weet ik niet, we stonden alleen wel zo'n 5 minuten stil.quote:
nice, Dennisquote:Op zondag 25 september 2011 09:35 schreef dennistd het volgende:
Zo, even wat plaatjes van gisteren:
[ afbeelding ]
V100 212 007 bij Metelen
[ afbeelding ]
P8 38 2267 in Gronau
[ afbeelding ]
Railbussen in Enschede (overweg Oldenzaalsestraat)
Hoop dat ze de schade mogen vergoeden. Dus ook de schade die er is omdat het treinstel enkele dagen niet ingezet kan worden.quote:Op zondag 25 september 2011 09:56 schreef braddofiel het volgende:
[..]
De halte erna (Bloemendaal om precies te zijn) werden ze eruit gezet, en ik zag ze buiten wel met wat mensen van de NS staan. Hoe dat afgelopen is weet ik niet, we stonden alleen wel zo'n 5 minuten stil.
Ik heb hier in het topic volgens mij wel eens gelezen dat NS vrij actief is met het verhalen van dit soort schades op de dader.quote:Op zondag 25 september 2011 10:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoop dat ze de schade mogen vergoeden. Dus ook de schade die er is omdat het treinstel enkele dagen niet ingezet kan worden.
Volkomen terecht, goede ontwikkeling.quote:Op zondag 25 september 2011 11:34 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik heb hier in het topic volgens mij wel eens gelezen dat NS vrij actief is met het verhalen van dit soort schades op de dader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |