Dit jaar liften, volgend jaar roltrappen. Bende, zooi, afzien. En een nieuw Huis van de Stad, en de weg langs het station compleet in verbouwing. Overal één grote bouwput.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
Daar zijn ze toch met de spoortunnel bezig zag ik enkele weken geleden?
Aah niks bijzonders dus. Was zo verbaasd dat ik bijna tegen een scooter aan fietste.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:11 schreef greavy het volgende:
Hij reed een conditierit. Was een 1700 loc.
Lekker boeiend, 't is pas echt schandalig dat ze ongestraft de IC Amsterdam - Vlissingen zo mogen verneuken om iedereen dat Fyragezwel in te jagen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:08 schreef KapiteinT het volgende:
Beetje jammer dat de nieuwe spitstreinen tussen Hoofddorp en Leiden maar uit 3 ritten per spits per richting bestaat.![]()
Slaat nergens op natuurlijk. Juist voor reizigers tussen Rotterdam en Breda is Fyra wél een alternatief, de stop een Blaak kan er voor die trein makkelijk bij.. Maar nee hoor, lekker Zeeuwen en West-Brabanders pestenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef greavy het volgende:
1900 blijft gewoon de extra stops voor de 2100 voorbij razen.
De Fyra is door de prijsstelling nooit een serieus alternatief.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Slaat nergens op natuurlijk. Juist voor reizigers tussen Rotterdam en Breda is Fyra wél een alternatief, de stop een Blaak kan er voor die trein makkelijk bij.. Maar nee hoor, lekker Zeeuwen en West-Brabanders pesten.
Ik vraag me af of een InterCity in Zeeland nuttig is. Ik neig naar twee stoptreinen per uur op Roosendaal-Vlissingen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Slaat nergens op natuurlijk. Juist voor reizigers tussen Rotterdam en Breda is Fyra wél een alternatief, de stop een Blaak kan er voor die trein makkelijk bij.. Maar nee hoor, lekker Zeeuwen en West-Brabanders pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |