Echt weer Nederland zeikland hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:05 schreef greavy het volgende:
NSR-machinisten kregen dit in hun postvakjes...
[ afbeelding ]
Onnodig gebruik is inderdaad storend, ze zwaaien maar mooi naar elkaar.quote:
DD-AR is het beste materieel - op Plan V na - wat er nog rond rijdt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:24 schreef Ireyon het volgende:
Op lijnen waar DD-AR rijdt, rijdt schroot. Den Haag - Hoorn, Lelystad - Hoofddorp, ..
FYPquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:43 schreef Ireyon het volgende:
Kutter dan DD-AR V-IRM kan bijna niet.. gegeven feit.
quote:Duikt weg voor Greavy
mja, de metrostellen voor Kopenhagen werden geloof ik tien jaar te laat afgeleverd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:41 schreef James1988 het volgende:
Tsja, dat zijn weer verschillende afdelingen binnen het bedrijf. Trams en metro's doen ze vooralsnog wat beter dan treinen.
Ooh valt mee jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, de metrostellen voor Kopenhagen werden geloof ik tien jaar te laat afgeleverd.
geen doedelzakgeluid, al zal dit bij het VIRM ook steeds minder worden vanwege het vervangen van de tractieinstallatie bij een groot deel van de stellen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom is DD-AR beter dan VIRM?
Behalve dan die deuren die je slaan bij het optrekken en afremmen.
Dat is sowieso nooit een haalbare overstap hoor.. Tenzij de 3600 te vroeg is, je helemaal achterin zit en de 3500 vertraging heeft..quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
Daarna vanaf Breda tot Zwolle in de 3600 gezeten. Wat een pokke-eind is dat. Vooral als je in Vught rechts ingehaald wordt door de IC naar Schiphol en deze in Den Bosch uiteraard net wegrijdt wanneer de 3600 binnenkomt. Jammer van die achterlichtaansluiting, want anders was het een mooie snelle verbinding richting Noorden geweest.
ik weet dat ie niet haalbaar is, al had ik het liever anders gezien ...quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is sowieso nooit een haalbare overstap hoor.. Tenzij de 3600 te vroeg is, je helemaal achterin zit en de 3500 vertraging heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |