abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102439049
Logisch toch?
pi_102441183
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:05 schreef greavy het volgende:
NSR-machinisten kregen dit in hun postvakjes...
[ afbeelding ]
Echt weer Nederland zeikland hoor. :{

Voor de deur waar ik woon toeteren de metrobestuurders soms ook kort naar elkaar, maar daar ga ik ook niet over zeuren.
pi_102442600
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:16 schreef Yreal het volgende:
Logisch toch?
Onnodig gebruik is inderdaad storend, ze zwaaien maar mooi naar elkaar.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:54:02 #254
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_102442971
Wat is eigenlijk op dit moment de schrootlijn?
  Redactie Sport dinsdag 27 september 2011 @ 17:21:54 #255
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_102444087
Mja, echt schroot is er niet... Zwolle-Emmen misschien (met alleen Plan V's). Maar dat is niet echt afwisselend..
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_102444205
Op lijnen waar DD-AR rijdt, rijdt schroot ^O^ . Den Haag - Hoorn, Lelystad - Hoofddorp, ..
  dinsdag 27 september 2011 @ 17:38:41 #257
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102444716
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:24 schreef Ireyon het volgende:
Op lijnen waar DD-AR rijdt, rijdt schroot ^O^ . Den Haag - Hoorn, Lelystad - Hoofddorp, ..
DD-AR is het beste materieel - op Plan V na - wat er nog rond rijdt.
pi_102444909
Kutter dan DD-AR kan bijna niet.. gegeven feit.
  dinsdag 27 september 2011 @ 17:45:44 #259
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102444994
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:43 schreef Ireyon het volgende:
Kutter dan DD-AR V-IRM kan bijna niet.. gegeven feit.
FYP

Bij DDAR moet je niet op de "planken" banken gaan zitten, maar op de banken met tenminste een "kussen",
pi_102445172
Zit weer eens in de trein :) virm > ddar !
  dinsdag 27 september 2011 @ 17:57:48 #261
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_102445393
DD-AR is inderdaad rijp voor de sloop net als al die Plan V's bij Zwolle - Emmen..

quote:
Duikt weg voor Greavy
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 september 2011 @ 17:57:50 #262
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_102445396
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:41 schreef James1988 het volgende:
Tsja, dat zijn weer verschillende afdelingen binnen het bedrijf. Trams en metro's doen ze vooralsnog wat beter dan treinen. :')
mja, de metrostellen voor Kopenhagen werden geloof ik tien jaar te laat afgeleverd.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_102445458
Waarom is DD-AR beter dan VIRM?

Behalve dan die deuren die je slaan bij het optrekken en afremmen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 september 2011 @ 18:01:31 #264
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_102445530
Zo, eindelijk het HSL-spoor Rotterdam - Breda uit kunnen proberen. Gaat lekker snel, al takt het spul imo wel erg vroeg weer aan op het normale net. Vijf kilometer vanaf Prinsenbeek is imo wel erg snel ...

Daarna vanaf Breda tot Zwolle in de 3600 gezeten. Wat een pokke-eind is dat. Vooral als je in Vught rechts ingehaald wordt door de IC naar Schiphol en deze in Den Bosch uiteraard net wegrijdt wanneer de 3600 binnenkomt. Jammer van die achterlichtaansluiting, want anders was het een mooie snelle verbinding richting Noorden geweest.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_102445651
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, de metrostellen voor Kopenhagen werden geloof ik tien jaar te laat afgeleverd.
Ooh valt mee ja :') ;(
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 september 2011 @ 18:08:17 #266
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_102445738
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom is DD-AR beter dan VIRM?

Behalve dan die deuren die je slaan bij het optrekken en afremmen.
geen doedelzakgeluid, al zal dit bij het VIRM ook steeds minder worden vanwege het vervangen van de tractieinstallatie bij een groot deel van de stellen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_102446014
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
Daarna vanaf Breda tot Zwolle in de 3600 gezeten. Wat een pokke-eind is dat. Vooral als je in Vught rechts ingehaald wordt door de IC naar Schiphol en deze in Den Bosch uiteraard net wegrijdt wanneer de 3600 binnenkomt. Jammer van die achterlichtaansluiting, want anders was het een mooie snelle verbinding richting Noorden geweest.
Dat is sowieso nooit een haalbare overstap hoor.. Tenzij de 3600 te vroeg is, je helemaal achterin zit en de 3500 vertraging heeft..
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:21:56 #268
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_102446162
Ik heb de overstap 3600 - 3500 1x gehaald, in een jaar tijd dat ik op het traject Breda - Utrecht (v.v.) reisde. Die ene keer was het wel een lekker snelle reis _O-
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 september 2011 @ 18:23:46 #269
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_102446225
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:17 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dat is sowieso nooit een haalbare overstap hoor.. Tenzij de 3600 te vroeg is, je helemaal achterin zit en de 3500 vertraging heeft..
ik weet dat ie niet haalbaar is, al had ik het liever anders gezien ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:54:14 #270
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102447377
Vanmiddag even wezen kijken op Rotterdam Centraal, en het schiet leuk op!


ICMm als intercity naar Venlo. Belachelijk! Terug naar de Noordoost met dat materieel!


De Traxxxen verbleken snel onder de felle Nederlandse zon. Hier zo'n bleekscheet voor een Fyra naar Amsterdam.


The odd one out.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duvel op 27-09-2011 19:02:03 ]
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 september 2011 @ 18:56:39 #271
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_102447485
Geinig, ik was anderhalf uur voor jou in Rotterdam en heb die grijze FYRA-loc nog in Breda zien staan :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:59:23 #272
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102447616
Ik was anderhalf uur na jou in Rotterdam, en toen was ie daar! Geinig!

Het gaat wel hard trouwens, met die kap. De rest moet ik nog zien.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 september 2011 @ 19:06:28 #273
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_102448003
absoluut gaat het hard. Het is een gigantisch project, zoals er wel meer zijn trouwens. Ik noem de spoortunnel in Delft en het nieuwe station in Arnhem.

Over Arnhem gesproken: de treinen mogen dan wel weer normaal rijden, het station is nog verre van af. Zo is de aankleding van de tunnel nog niet klaar en zijn de perronopgangen bij de eerste twee perrons nog niet afgewerkt.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:10:43 #274
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102448208
Klopt, Arnhem moet nog verder worden afgewerkt, en het is wachten op de bouw van de "OV-terminal". Als die aanbesteding een keer wil lukken, heb je dus nog een keer zoveel jaar bouwput daar. Maar de spoorcapaciteit is enorm toegenomen in Arnhem, niet in het minst door die dive-under.

En vergeet Utrecht niet: daar zijn ze nu in de hal bezig, wordt ook enorm.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 september 2011 @ 19:14:04 #275
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_102448378
klopt, maar Utrecht is op dit moment nog een echte bouwput waarin de overlast de komende periode alleen maar toe in plaats van af zal gaan nemen.

Ben overigens vandaag niet in Utrecht geweest. Deed een rondje Groningen - Zwolle - Amersfoort - Amsterdam - Haarlem - Leiden - Den Haag HS - Rotterdam - Breda - Tilburg - Den Bosch - Nijmegen - Arnhem - Zwolle - Groningen
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')