Ja, en aangezien mensen ook dieren zijn zijn moslims gewoon beesten.quote:
True.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het gaat me niet om moslims of hypocrisie, het gaat me om de naieve insteek dat Nederland koploper zou zijn in een of ander neofascistisch bolwerk omdat een enkele partij Islamsceptisch zou zijn.
Nou newsflash, de godganse wereld is wel sceptisch op een of andere bevolkingsgroep, waar je ook heengaat je zal altijd vreemdelingen"haat" of argwaan tegenkomen. In het Midden-Oosten tegen Westerlingen, Joden en Christenen, in Australië tegen Indiërs en Aziaten, in Afrika tegen Blanken etc. etc.
BBQ?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, en aangezien mensen ook dieren zijn zijn moslims gewoon beesten.
Einz!
Sowieso niet, we lopen niet a la Mugabe of Zuma blanken uit te roeien, of Indiers in de fik te zetten zoals in Australie, of homo's en christenen op te hangen en af te raggen in het Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
True.
Maar het wordt pas kwalijk en discussie-waardig als een dergelijke groep naar het leven wordt gestaan. en dat is in jouw voorbeeld lang niet altijd het geval.
Er werd gedaan alsof we bij bepaalde groepen hier MO-achtige maatregelen hanteren.
Ik ben ook een beest.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, en aangezien mensen ook dieren zijn zijn moslims gewoon beesten.
Einz!
Animal Farm is dan ook mijn bijbel, eerlijk zullen we alles delen maar ik een beetje meer.quote:
Er is een essentieel verschil. In Marokko is er sprake van progressie en hier lijkt er sprake te zijn van regressie. Het heeft ook niets te maken met de "kant" waar je staat, minderheid of meerderheid. Aangezien ik de afgelopen 26 jaar met plezier als minderheid in Nederland heb gewoond, geleefd en ben opgegroeid.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan heeft Mutant wel een probleem, aangezien bijna ieder land wel een bevolkingsgroep heeft wat er niet al te best voor staat in zowel de media als met politieke vrijheden. Van Australië met de aboriginals en Indiërs/Aziaten tot aan het Midden-Oosten met Christenen tot aan Zuid-Amerika met de inheemse indianen enzovoorts.
Tenzij hij durft te beweren dat de mensenrechten in Marokko zo hoog in het vaandel staan en daar iedere religie en persoon volgens de maatschappij gelijk is, maar iets zegt me dat hij in zijn thuisland niet veel beter af is qua politieke correctheid.
Maar dan staat hij aan de kant der meerderheid dus is het wel best, is dat het?
Je zou eigenlijk mensen moeten afraggen die hun verwende positie ter discussie stellen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso niet, we lopen niet a la Mugabe of Zuma blanken uit te roeien, of Indiers in de fik te zetten zoals in Australie, of homo's en christenen op te hangen en af te raggen in het Midden-Oosten.
Maar een kledingstuk verbieden is natuurlijk minstens zo erg.
Progressie wellicht, maar het is er evengoed nog een semi-dictatorieel corrupt land waar mensenrechten nog ver beneden Nederlands pijl liggen. Als je hier 26 jaar met plezier gewoond hebt zou ik niet inzien waarom je dan het alsnog wil inruilen voor die puinzooi omdat er hier een peroxide pruik aan het schreeuwen is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is een essentieel verschil. In Marokko is er sprake van progressie en hier lijkt er sprake te zijn van regressie. Het heeft ook niets te maken met de "kant" waar je staat, minderheid of meerderheid. Aangezien ik de afgelopen 26 jaar met plezier als minderheid in Nederland heb gewoond, geleefd en ben opgegroeid.
Ik geloof meer in het individu. De beginselen van de VVD.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Animal Farm is dan ook mijn bijbel, eerlijk zullen we alles delen maar ik een beetje meer.
Exactly.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Progressie wellicht, maar het is er evengoed nog een semi-dictatorieel corrupt land waar mensenrechten nog ver beneden Nederlands pijl liggen. Als je hier 26 jaar met plezier gewoond hebt zou ik niet inzien waarom je dan het alsnog wil inruilen voor die puinzooi omdat er hier een peroxide pruik aan het schreeuwen is.
Och individualisme is prima te vereenzelvigen met hebzucht hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof meer in het individu. De beginselen van de VVD.
Is per saldo hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof meer in het individu. De beginselen van de VVD.
Omdat mensenrechten niet altijd de quality of life bepalen. En als blijkt dat een semi-dictatorieel corrupt land toch veiliger is aangaande bepaalde zaken, dan kies je daar ook voor. Zeker wanneer het geval is dat zo'n peroxide pruik hier aan de macht komt en zijn wensen weet door te voren. En daar had ik het dan ook over.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Progressie wellicht, maar het is er evengoed nog een semi-dictatorieel corrupt land waar mensenrechten nog ver beneden Nederlands pijl liggen. Als je hier 26 jaar met plezier gewoond hebt zou ik niet inzien waarom je dan het alsnog wil inruilen voor die puinzooi omdat er hier een peroxide pruik aan het schreeuwen is.
Jij denkt werkelijk dat jouw veiligheid hier niet gegarandeerd is? Wat is dat nou weer voor Calimero gedrag. Ik moet de eerste Nederlander nog zien die jou met hooivork en fakkel achterna gaat lopen simpelweg omdat je een Marokkaans uiterlijk hebt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat mensenrechten niet altijd de quality of life bepalen. En als blijkt dat een semi-dictatorieel corrupt land toch veiliger is aangaande bepaalde zaken, dan kies je daar ook voor. Zeker wanneer het geval is dat zo'n peroxide pruik hier aan de macht komt en zijn wensen weet door te voren. En daar had ik het dan ook over.
Allemaal leuk, maar als het zover is ga je toch nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat mensenrechten niet altijd de quality of life bepalen. En als blijkt dat een semi-dictatorieel corrupt land toch veiliger is aangaande bepaalde zaken, dan kies je daar ook voor. Zeker wanneer het geval is dat zo'n peroxide pruik hier aan de macht komt en zijn wensen weet door te voren. En daar had ik het dan ook over.
Kan niet, er is al unaniem de motie aangenomen dat ik=God.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
Om de een of andere reden voel ik mij verheven boven jullie.
Je zit ook niet voor niets hele dagen thuis.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
Wellicht is het je stoel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
Op dit moment is mijn veiligheid prima gegarandeerd. Ten tweede redeneer ik ook simpelweg vanuit de gebeurtenissen in het verleden (wij Europeanen zijn meester in het verbergen van ware gevoelens). Ten derde verwacht ik dat een eventuele actie zeker niet afkomstig zal zijn van "de gemiddelde Nederlander.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat jouw veiligheid hier niet gegarandeerd is? Wat is dat nou weer voor Calimero gedrag. Ik moet de eerste Nederlander nog zien die jou met hooivork en fakkel achterna gaat lopen simpelweg omdat je een Marokkaans uiterlijk hebt.
God bestaat niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan niet, er is al unaniem de motie aangenomen dat ik=God.
Zodra mijn quality of life wordt beinvloed door maatregelen van een overheid die zich actief afzet tegen minderheden, zal je mij hier niet meer zien. Lijkt mij ook vrij logisch.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Allemaal leuk, maar als het zover is ga je toch niet
Je zal maar homo zijn in een bepaalde Utrechtse buurt....quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat jouw veiligheid hier niet gegarandeerd is? Wat is dat nou weer voor Calimero gedrag. Ik moet de eerste Nederlander nog zien die jou met hooivork en fakkel achterna gaat lopen simpelweg omdat je een Marokkaans uiterlijk hebt.
Och natuurlijk, de treinen staan al klaar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op dit moment is mijn veiligheid prima gegarandeerd. Ten tweede redeneer ik ook simpelweg vanuit de gebeurtenissen in het verleden (wij Europeanen zijn meester in het verbergen van ware gevoelens). Ten derde verwacht ik dat een eventuele actie zeker niet afkomstig zal zijn van "de gemiddelde Nederlander.
Precies, ik heb het slechter dan de gemiddelde Moslim.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:14 schreef Argento het volgende:
[..]
Je zal maar homo zijn in een bepaalde Utrechtse buurt....
Het moment dat je een arbeider uit de middenklasse wordt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zodra mijn quality of life wordt beinvloed door maatregelen van een overheid die zich actief afzet tegen minderheden, zal je mij hier niet meer zien. Lijkt mij ook vrij logisch.
Dus je ziet jezelf als een minderheid die hier enkel is voor de "quality of life"... ofwel luxe.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zodra mijn quality of life wordt beinvloed door maatregelen van een overheid die zich actief afzet tegen minderheden, zal je mij hier niet meer zien. Lijkt mij ook vrij logisch.
Je bent er nog niet helemaal uit, of wel? Het ene moment ben ik een waardeloze journalist en het andere moment zit ik weer thuis.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je zit ook niet voor niets hele dagen thuis.
Ik zeg nergens dat "de treinen al klaar staan". Met ridiculiseren bereik je echt niet je doel in deze discussie. Europeanen zijn, net als alle andere mensen, tot op een bepaalde hoogte prima te vertrouwen. Wilders is echter voor geen meter te vertrouwen, naieve medelanders trappen heel goed in zijn praatjes. Daar moet je voor waken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och natuurlijk, de treinen staan al klaar.
Europeanen hebben de Holocaust veroorzaakt dus ze zijn niet te vertrouwen, is dat een beetje de gedachte van de Noord-Afrikanen in dit land of hoe moet ik me dit voorstellen dit domme gedrag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |