Natuurlijk niet. Anders riep hij die onzin niet...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je hem überhaupt wel bij Barça gezien? Hij speelt meer af dan dat hij de bal heeft.
Dat is omdat hij daar niet de tijd krijgt om postbode te spelen. Wat hij hier deed, lang met de bal lopen zonder doel, kan 'ie daar niet. Hij heeft zijn gloriemoment gehad in de Bernabeu vorig jaar, maar voor de rest speelt hij weinig hoor. Jammer voor hem dat 'ie lang uitgeschakeld is, maar ik begrijp wel waarom hij Afellay niet moet.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je hem überhaupt wel bij Barça gezien? Hij speelt meer af dan dat hij de bal heeft.
Eindelijk iemand die objectief kijkt ipv met een PSV-brilquote:Op donderdag 22 september 2011 23:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat is omdat hij daar niet de tijd krijgt om postbode te spelen. Wat hij hier deed, lang met de bal spelen zonder doel, kan 'ie daar niet. Hij heeft zijn gloriemoment gehad in de Bernabeu vorig jaar, maar voor de rest speelt hij weinig hoor. Jammer voor hem dat 'ie lang uitgeschakeld is, maar ik begrijp wel waarom hij Afellay niet moet.
Ja, eindelijk. Als je een beetje mee zou lezen in het Ajax topic zou je weten dat ik iemand ben die ook spelers van mijn eigen club uiterst kritisch bekijk ipv als een poster-aan-de-muur en dekbed-puber alleen maar positief ben over mijn club.quote:
Ik ben hartstikke objectief.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die objectief kijkt ipv met een PSV-bril.
Het is echt geen waardeloze voetballer hoor, maar zo geweldig issie ook weer niet, en het is gewoon een naar ratje.
Je mist er dus niets aan bij Oranje.
Dan toch nog zien dat Afellay slecht is, tjah. Misschien een bril kopen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, eindelijk. Als je een beetje mee zou lezen in het Ajax topic zou je weten dat ik iemand ben die ook spelers van mijn eigen club uiterst kritisch bekijk ipv als een poster-aan-de-muur en dekbed-puber alleen maar positief ben over mijn club.
Ik zie daadwerkelijk dingen, let op spelers en beoordeel ze op de hele wedstijd, niet op 1 goal en de rest onzichtbaar bijv.
Ik zeg niet slecht, wie moet er nou een bril kopen? Echt, het is zo enorm lastig discussieren met mensen die niet eens kunnen lezen..quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan toch nog zien dat Afellay slecht is, tjah. Misschien een bril kopen?
Zoals?quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg niet slecht, wie moet er nou een bril kopen? Echt, het is zo enorm lastig discussieren met mensen die niet eens kunnen lezen..
Ik zeg dat ik hem niets vind toevoegen en dat ik hem een rat vind. Hij kan best redelijk voetballen, maar we hebben beter en minder irritant.
De mensen die speelden toen we de WK-finale haalden misschien?quote:
Kuyt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mensen die speelden toen we de WK-finale haalden misschien?.
We zullen zien hoe het Rafael vergaat de komende weken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:19 schreef Paul-89 het volgende:
Gewoon een paar sessies bij Dick van Toorn en dan lijk je een tijdje fit om het vervolgens helemaal te vernielen, maar dan wel pas na het Ek.
Die heeft er inmiddels ook een hobby van gemaakt om zijn hamstrings om de paar weken te vernielen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
We zullen zien hoe het Rafael vergaat de komende weken.
Misschien heeft Dickie dat verholpen met zijn magische remspoormethode.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die heeft er inmiddels ook een hobby van gemaakt om zijn hamstrings om de paar weken te vernielen.
Zo ken ik je weer, geen argumenten geven maar briesend een paar persoonlijke aanvallen eruit gooienquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:26 schreef Wereldpijn het volgende:
Zijn er werkelijk mensen die een neuk geven als een wisselspeler van een clubje als Barca wellicht niet kan deelnemen een een EK?
Weer zo'n geweldig argument waardoor ik idd eens ga twijfelen aan mijn meningenquote:
Soms neem je het allemaal iets te serieus.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer zo'n geweldig argument waardoor ik idd eens ga twijfelen aan mijn meningen.
Simpel discussieren hier.
Neuh, ik hou van simpele zielen eruit lullen als ik me verveelquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Soms neem je het allemaal iets te serieus.
Hehe ok.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik hou van simpele zielen eruit lullen als ik me verveel.
Je moet echt niet denken dat ik schuimbekkend dit soort dingen post hoor, het gaat tussen neus en lippen door, het kost geen moeite.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik hou van simpele zielen eruit lullen als ik me verveel.
Je moet echt niet denken dat ik schuimbekkend dit soort dingen post hoor, het gaat tussen neus en lippen door, het kost geen moeite.
Hopelijk komt hij na de zomer dan terecht bij een club van zijn niveau. Een subtopper in Spanje of wellicht Arsenal. Bij Barca zal hij de komende jaren vrijwel zeker bankzitter blijven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Doodzonde van afellay... Net een paar dagen terug van een blessure..
Grote kans dat barca nu alsnog op korte termijn van hem af wil, dat lijkt me voor ibi persoonlijk eigenlijk nog vervelender dan het missen van het ek...
Barca heeft hem dan ook puur als handelswaar gekocht, kost geen fuck in NL en een speler van Barca verkoopt altijd wel voor een redelijk bedrag. Gewoon een redelijke speler die ze konden inzetten bij blessures die verder gemist kan worden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:41 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Hopelijk komt hij na de zomer dan terecht bij een club van zijn niveau. Een subtopper in Spanje of wellicht Arsenal. Bij Barca zal hij de komende jaren vrijwel zeker bankzitter blijven.
Toch willen spelers zich dan nog weleens overschatten en denken ze dat ze op den duur écht van betekenis kunnen zijn voor bijv. Barca. In principe is hij een mooie speler en daarom zou hij gewoon ergens een basisspeler moeten worden. Dat kan bij genoeg mooie clubs, maar niet bij Barca.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Barca heeft hem dan ook puur als handelswaar gekocht, kost geen fuck in NL en een speler van Barca verkoopt altijd wel voor een redelijk bedrag. Gewoon een redelijke speler die ze konden inzetten bij blessures die verder gemist kan worden.
Ik snap best dat hij op het aanbod inging, maar ik hoop toch niet dat ie echt op veel speeltijd rekende.
Tuurlijk, bij een niveau lager kan hij prima terecht denk ik. En ik snap (nogmaals) dat hij hapte op de aanbieding, maar het was idd pure zelfoverschatting, hij had, net als de rest van de wereld, kunnen weten dat hij niet of nauwelijks zou spelen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:46 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Toch willen spelers zich dan nog weleens overschatten en denken ze dat ze op den duur écht van betekenis kunnen zijn voor bijv. Barca. In principe is hij een mooie speler en daarom zou hij gewoon ergens een basisspeler moeten worden. Dat kan bij genoeg mooie clubs, maar niet bij Barca.
Tuurlijk, dat zei ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:48 schreef Paul-89 het volgende:
Achja vrijwel iedere speler zou ja zeggen tegen Barca. Unieke kans.
Dat zeker en je groeit er ook zeker van als voetballer, maar na een tijdje moet je tot het inzicht komen dat je meer geschikt bent voor de Europese subtop, waar je wekelijks kunt spelen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:48 schreef Paul-89 het volgende:
Achja vrijwel iedere speler zou ja zeggen tegen Barca. Unieke kans.
Overall is hij een aantal jaar wel belangrijk geweest voor Psv, maar dat zegt ook niets. De meeste spelers die bij Psv 'bepalend' zijn geweest, zouden bij Barca gewoon op de bank of tribune zitten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:55 schreef HeatWave het volgende:
Hij is bij PSV ook nooit bepalend geweest eigenlijk, dus verwachten dat hij dat bij superploeg barca wel zou worden is een beetje wishfull thinking.
Vond het wel meevallen eigenlijk, zo "bang" was ik niet voor hem als ie tegen Ajax speelde. Nogmaals, hij kan wel wat hoor, maar in mijn ogen was het geen topper.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Hij was met suarez toch wel de meest toonaangevende speler in de eredivisie...
quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen eigenlijk, zo "bang" was ik niet voor hem als ie tegen Ajax speelde. Nogmaals, hij kan wel wat hoor, maar in mijn ogen was het geen topper.
En weer zo iemand die ge-wel-dig kan vertellen waarom het niet zo is, nee echt, hulde!quote:
Mjah, daar denken de professionals die hele dagen met die jongens werken toch heel anders over. En ik kan niet zeggen dat ik hen niet begrijp.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:09 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ajax is voor niemand bang natuurlijk;)
Maar van psv was hij imo. toch wel de meest onberekenbare speler die voor de meeste verrassing kon zorgen. Als hij aan de bal komt heb ik toch altijd even samengeknepen tenen omdat hij echt wel geniale ingevingen heeft..
Alleen in spanje komt hij denk ik beter uit de verf dan bij het lompe fysieke spel dat in de eredivisie gespeeld wordt.
Jammer alleen dat er bij barca nog betere ''tikkertjes'' rondlopen, al zie ik eerlijk gezegd liever ibi dan pedro in de basis...
Maar helaas heet ik geen pep
Mwah, ik zag zijn acties meestal al ver van te voren aankomen, als hij ze al maakte, want meestal bleef ie met de bal aan de voet lopen tot ie zich vastliep.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:09 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ajax is voor niemand bang natuurlijk;)
Maar van psv was hij imo. toch wel de meest onberekenbare speler die voor de meeste verrassing kon zorgen. Als hij aan de bal komt heb ik toch altijd even samengeknepen tenen omdat hij echt wel geniale ingevingen heeft..
Alleen in spanje komt hij denk ik beter uit de verf dan bij het lompe fysieke spel dat in de eredivisie gespeeld wordt.
Jammer alleen dat er bij barca nog betere ''tikkertjes'' rondlopen, al zie ik eerlijk gezegd liever ibi dan pedro in de basis...
Maar helaas heet ik geen pep
Dat ligt aan je karakter, als je gigantisch veel passie voor/plezier in voetbal houdt/heb het tweede, Afellay is blijkbaar niet zo. En kom nu niet met dat slap geouwehoer van "ja je mag met die jongens trainen", ga toch weg man, je moet willen spelen, met je club ver komen in Europa, niet op de bank toekijken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:11 schreef Strani het volgende:
Ik wou dat spelers eens niet direct naar een club als Barcelona of Real Madrid gingen als ze de kans krijgen. Wat heb je nou liever, de grote ster bij Atlético of Sevilla, of bankzitter bij Barcelona of Madrid?
Of het ontbreekt dergelijke spelers aan realiteitszin. Daar hebben veel mannetjes last van in de voetballerij.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:13 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat ligt aan je karakter, als je gigantisch veel passie voor/plezier in voetbal houdt/heb het tweede, Afellay is blijkbaar niet zo. En kom nu niet met dat slap geouwehoer van "ja je mag met die jongens trainen", ga toch weg man, je moet willen spelen, met je club ver komen in Europa, niet op de bank toekijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |