abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102286251
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Soms neem je het allemaal iets te serieus.
Neuh, ik hou van simpele zielen eruit lullen als ik me verveel :).

Je moet echt niet denken dat ik schuimbekkend dit soort dingen post hoor, het gaat tussen neus en lippen door, het kost geen moeite :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_102286264
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je moet echt niet denken dat ik schuimbekkend dit soort dingen post hoor, het gaat tussen neus en lippen door, het kost geen moeite :).
Hehe ok.
pi_102286269
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

pi_102286372
Doodzonde van afellay... Net een paar dagen terug van een blessure..

Grote kans dat barca nu alsnog op korte termijn van hem af wil, dat lijkt me voor ibi persoonlijk eigenlijk nog vervelender dan het missen van het ek...
pi_102286405
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:39 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Doodzonde van afellay... Net een paar dagen terug van een blessure..

Grote kans dat barca nu alsnog op korte termijn van hem af wil, dat lijkt me voor ibi persoonlijk eigenlijk nog vervelender dan het missen van het ek...
Hopelijk komt hij na de zomer dan terecht bij een club van zijn niveau. Een subtopper in Spanje of wellicht Arsenal. Bij Barca zal hij de komende jaren vrijwel zeker bankzitter blijven.
pi_102286456
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:41 schreef Wereldpijn het volgende:

[..]

Hopelijk komt hij na de zomer dan terecht bij een club van zijn niveau. Een subtopper in Spanje of wellicht Arsenal. Bij Barca zal hij de komende jaren vrijwel zeker bankzitter blijven.
Barca heeft hem dan ook puur als handelswaar gekocht, kost geen fuck in NL en een speler van Barca verkoopt altijd wel voor een redelijk bedrag. Gewoon een redelijke speler die ze konden inzetten bij blessures die verder gemist kan worden.

Ik snap best dat hij op het aanbod inging, maar ik hoop toch niet dat ie echt op veel speeltijd rekende.
Get woke, go broke!
pi_102286502
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Barca heeft hem dan ook puur als handelswaar gekocht, kost geen fuck in NL en een speler van Barca verkoopt altijd wel voor een redelijk bedrag. Gewoon een redelijke speler die ze konden inzetten bij blessures die verder gemist kan worden.

Ik snap best dat hij op het aanbod inging, maar ik hoop toch niet dat ie echt op veel speeltijd rekende.
Toch willen spelers zich dan nog weleens overschatten en denken ze dat ze op den duur écht van betekenis kunnen zijn voor bijv. Barca. In principe is hij een mooie speler en daarom zou hij gewoon ergens een basisspeler moeten worden. Dat kan bij genoeg mooie clubs, maar niet bij Barca.
pi_102286539
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:46 schreef Wereldpijn het volgende:

[..]

Toch willen spelers zich dan nog weleens overschatten en denken ze dat ze op den duur écht van betekenis kunnen zijn voor bijv. Barca. In principe is hij een mooie speler en daarom zou hij gewoon ergens een basisspeler moeten worden. Dat kan bij genoeg mooie clubs, maar niet bij Barca.
Tuurlijk, bij een niveau lager kan hij prima terecht denk ik. En ik snap (nogmaals) dat hij hapte op de aanbieding, maar het was idd pure zelfoverschatting, hij had, net als de rest van de wereld, kunnen weten dat hij niet of nauwelijks zou spelen.

Maar ja, wie wil er nou niet weg bij PSV B-).
Get woke, go broke!
pi_102286555
Achja vrijwel iedere speler zou ja zeggen tegen Barca. Unieke kans.
pi_102286623
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:48 schreef Paul-89 het volgende:
Tuurlijk, dat zei ik ook :). Maar je schiet er eigenlijk niet zoveel mee op, boven je niveau tekenen, zie Urby Emanuelson, speelt ook vrijwel nooit en je hoort ook niets meer van hem.
Get woke, go broke!
pi_102286624
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:48 schreef Paul-89 het volgende:
Dat zeker en je groeit er ook zeker van als voetballer, maar na een tijdje moet je tot het inzicht komen dat je meer geschikt bent voor de Europese subtop, waar je wekelijks kunt spelen.
pi_102286648
Met de blessure van sanchez was juist de komende periode wellicht zijn kans om zijn waarde te bewijzen, ik was erg benieuwd hoeveel speeltijd het hem ging opleveren.. Vind het echt een teleurstelling dit.
Ik heb niet het idee dat barca hem slechts als handelswaar heeft gekocht want ik dacht wel degelijk dat ze hem langzaam maar serieus wilde brengen. Maar op deze manier gaat het voorlopig niets worden... Bij terugkomst van zijn blessure is hij ook ''alweer'' 26 terwijl sanchez en pedro respectievelijk 22 en 23 zijn, dat gaat hem ook niet erg helpen...

Op het middenveld hebben ze ook een overkill met alcantara, xavi, iniesta, sergio, fabregas, mascherano, keita, maar de realiteit leer toch dat ze allen regelmatig aan speeltijd komen..
pi_102286669
Hij is bij PSV ook nooit bepalend geweest eigenlijk, dus verwachten dat hij dat bij superploeg barca wel zou worden is een beetje wishfull thinking.
Get woke, go broke!
pi_102286703
Hij was met suarez toch wel de meest toonaangevende speler in de eredivisie...
pi_102286708
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:55 schreef HeatWave het volgende:
Hij is bij PSV ook nooit bepalend geweest eigenlijk, dus verwachten dat hij dat bij superploeg barca wel zou worden is een beetje wishfull thinking.
Overall is hij een aantal jaar wel belangrijk geweest voor Psv, maar dat zegt ook niets. De meeste spelers die bij Psv 'bepalend' zijn geweest, zouden bij Barca gewoon op de bank of tribune zitten.
pi_102286716
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Hij was met suarez toch wel de meest toonaangevende speler in de eredivisie...
Vond het wel meevallen eigenlijk, zo "bang" was ik niet voor hem als ie tegen Ajax speelde. Nogmaals, hij kan wel wat hoor, maar in mijn ogen was het geen topper.
Get woke, go broke!
  vrijdag 23 september 2011 @ 01:04:59 #92
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_102286782
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vond het wel meevallen eigenlijk, zo "bang" was ik niet voor hem als ie tegen Ajax speelde. Nogmaals, hij kan wel wat hoor, maar in mijn ogen was het geen topper.
:')
pi_102286804
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 01:04 schreef inZanity het volgende:

[..]

:')
En weer zo iemand die ge-wel-dig kan vertellen waarom het niet zo is, nee echt, hulde!
Get woke, go broke!
pi_102286840
Ajax is voor niemand bang natuurlijk;)

Maar van psv was hij imo. toch wel de meest onberekenbare speler die voor de meeste verrassing kon zorgen. Als hij aan de bal komt heb ik toch altijd even samengeknepen tenen omdat hij echt wel geniale ingevingen heeft..
Alleen in spanje komt hij denk ik beter uit de verf dan bij het lompe fysieke spel dat in de eredivisie gespeeld wordt.
Jammer alleen dat er bij barca nog betere ''tikkertjes'' rondlopen, al zie ik eerlijk gezegd liever ibi dan pedro in de basis...
Maar helaas heet ik geen pep
pi_102286858
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 01:09 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Maar van psv was hij imo. toch wel de meest onberekenbare speler die voor de meeste verrassing kon zorgen. Als hij aan de bal komt heb ik toch altijd even samengeknepen tenen omdat hij echt wel geniale ingevingen heeft..
Alleen in spanje komt hij denk ik beter uit de verf dan bij het lompe fysieke spel dat in de eredivisie gespeeld wordt.
Jammer alleen dat er bij barca nog betere ''tikkertjes'' rondlopen, al zie ik eerlijk gezegd liever ibi dan pedro in de basis...
Mjah, daar denken de professionals die hele dagen met die jongens werken toch heel anders over. En ik kan niet zeggen dat ik hen niet begrijp.
pi_102286860
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 01:09 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Mwah, ik zag zijn acties meestal al ver van te voren aankomen, als hij ze al maakte, want meestal bleef ie met de bal aan de voet lopen tot ie zich vastliep.
Get woke, go broke!
pi_102286861
Hij kan wel naar City. Oh wacht, daar zit hij ook op de bank
Dan maar naar United. Oh wacht, daar ook.
Real? Nee.

Ibi is gewoon een subtopper, moet lekker naar Arsenal of Atletico ofzo, Inter kan ook wel als ze daar geen beter hebben op zijn positie, hoewel die volgens mij niet eens spelen met mensen op de vleugels dus dat schiet dan niet op. Bij Chelsea komt hij denk ik ook wel aan een basisplaats als Mata daar nu niet speelt, dat is dan nog wel een zeer goede optie voor hem.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  vrijdag 23 september 2011 @ 01:11:53 #98
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_102286868
Ik wou dat spelers eens niet direct naar een club als Barcelona of Real Madrid gingen als ze de kans krijgen. Wat heb je nou liever, de grote ster bij Atlético of Sevilla, of bankzitter bij Barcelona of Madrid?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_102286890
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 01:11 schreef Strani het volgende:
Ik wou dat spelers eens niet direct naar een club als Barcelona of Real Madrid gingen als ze de kans krijgen. Wat heb je nou liever, de grote ster bij Atlético of Sevilla, of bankzitter bij Barcelona of Madrid?
Dat ligt aan je karakter, als je gigantisch veel passie voor/plezier in voetbal houdt/heb het tweede, Afellay is blijkbaar niet zo. En kom nu niet met dat slap geouwehoer van "ja je mag met die jongens trainen", ga toch weg man, je moet willen spelen, met je club ver komen in Europa, niet op de bank toekijken.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_102286910
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 01:13 schreef Thas het volgende:

[..]

Dat ligt aan je karakter, als je gigantisch veel passie voor/plezier in voetbal houdt/heb het tweede, Afellay is blijkbaar niet zo. En kom nu niet met dat slap geouwehoer van "ja je mag met die jongens trainen", ga toch weg man, je moet willen spelen, met je club ver komen in Europa, niet op de bank toekijken.
Of het ontbreekt dergelijke spelers aan realiteitszin. Daar hebben veel mannetjes last van in de voetballerij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')