Als 'ie het EK, mag dat een klein wonder genoemd worden. Met zo'n blessure ben je meestal wel bijna een jaar zoet mee, met revalideren erbij. En een tegenslag is ook niet ongewoon.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:57 schreef BasEnAad het volgende:
Nou nou, EK, doe 's niet zo dramatisch zeg.
Laten we eerst maar even afwachten.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als 'ie het EK, mag dat een klein wonder genoemd worden. Met zo'n blessure ben je meestal wel bijna een jaar zoet mee, met revalideren erbij. En een tegenslag is ook niet ongewoon.
Dan moet je ook geen conclusies trekken.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Laten we eerst maar even afwachten.
Zielig ventjequote:Op donderdag 22 september 2011 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Ibi is niet gewend om verplicht elke training 10x expres te vallen. Dit zijn de gevolgen, bij de barça spelers valt het wel mee. Sinds ze bij bij de jeugd kwamen, moesten ze dat verplicht doen. Lichaam is daar aan gewend, die van Ibi niet!
Ibi?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Ibi is niet gewend om verplicht elke training 10x expres te vallen. Dit zijn de gevolgen, bij de barça spelers valt het wel mee. Sinds ze bij bij de jeugd kwamen, moesten ze dat verplicht doen. Lichaam is daar aan gewend, die van Ibi niet!
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:33 schreef HeatWave het volgende:
Appelvlaai, de man van de totale fakeduik.
psv-ajax, bij de achterlijn, stond tegenover Suarez die NIETS deed en "meneer" stortte ter aarde om niets, echt zum kotzen zo walgelijk....quote:
Ohja, bij jullie Suarez die nooit iets doet.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
psv-ajax, bij de achterlijn, stond tegenover Suarez die NIETS deed en "meneer" stortte ter aarde om niets, echt zum kotzen zo walgelijk....
Nee, dat soort ratten hoef ik niet in Oranje nee.,
O die jaquote:Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
psv-ajax, bij de achterlijn, stond tegenover Suarez die NIETS deed en "meneer" stortte ter aarde om niets, echt zum kotzen zo walgelijk....
Nee, dat soort ratten hoef ik niet in Oranje nee.,
Afellayquote:Op donderdag 22 september 2011 23:41 schreef HeatWave het volgende:
Hier dus meteen in het begin, en NEE ik keurde het gedrag van Suarez ook niet goed, maar dat heeft er geen moer mee te maken, het ging om Affelay.
Suarez raakte hem duidelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 23:41 schreef HeatWave het volgende:
Hier dus meteen in het begin, en NEE ik keurde het gedrag van Suarez ook niet goed, maar dat heeft er geen moer mee te maken, het ging om Affelay.
Whatever, die speelt toch gelukkig een tijd nietquote:
En jij bent sportmod?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Whatever, die speelt toch gelukkig een tijd niet.
Ja, en jij bent forumadminquote:
Gelukkig?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Whatever, die speelt toch gelukkig een tijd niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |