Uhuhquote:Op donderdag 22 september 2011 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit even het fragment van Rutte vs Wilders te kijken, dat kan écht niet![]()
Wanneer dringt het nou eens tot Nederland door dat je zo'n man als Wilders niet de Kamer in moet laten?
Mijn vriend vond juist dat ik teveel samenvat wat er gebeurd is, maar dat is toch juist goed als begin?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ben overigens ondertussen je blog aan het lezen, wel ideaal ook, want net als bij Soempie gaat alle nieuws een beetje aan mij voorbij de laatste tijd.
Ik had niet eens meegekregen over die rechtbank in Amsterdam
Nou, het meest stuitend vond ik dat 'man' erachteraan!quote:
Dat vind ik ook stuitend inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, het meest stuitend vond ik dat 'man' erachteraan!
Zó onprofessioneelMaarja, Henk & Ingrid zaten toen waarschijnlijk kwijlend achter de tv
Als je op de hoogte bent van het nieuws, is het misschien saai om een samenvatting te lezen, maar voor mij dus wel fijnquote:Op donderdag 22 september 2011 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vriend vond juist dat ik teveel samenvat wat er gebeurd is, maar dat is toch juist goed als begin?
Zo'n man moet je juist wel in de Kamer hebben. Hij doet hetzelfde als de CD 15/20jaar geleden; de stoffige Kamer keer op keer wakker maken en verplichten om eens na te denken.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Wanneer dringt het nou eens tot Nederland door dat je zo'n man als Wilders niet de Kamer in moet laten?
Ik vind het sowieso handig om iets van een samenvatting te geven, anders is je reactie zo uit het nietsquote:Op donderdag 22 september 2011 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je op de hoogte bent van het nieuws, is het misschien saai om een samenvatting te lezen, maar voor mij dus wel fijnEn ik ben niet zo vreselijk kritisch, zeker niet als het om politiek gaat.... dat zeg ik er ook maar direct bij.
Ik ga dus ook alleen wat zeggen over je schrijfstijl: die vind ik leukLeuke woorden gebruik je, niet alleen maar het standaard vocabulair, dat mag ik wel
quote:
Ik denk van niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:33 schreef MaJo het volgende:
Is die anonieme reactie op mijn site iemand van hier?
In elke hand 1 houden en hem laten kiezenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een vraagje, misschien een rare (onzinnige, triviale, but that's how I role)
Ik heb dus 2 cadeau's voor E. de canvas-foto en de hotelovernachting.
Welke geef ik het eerst
Laten kiezen tussen een pakket van 1 bij 1 en een kleine envelop?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In elke hand 1 houden en hem laten kiezen
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In elke hand 1 houden en hem laten kiezen
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb net mn opiaten genomen. Ik excuseer me nu al als ik het in mijn briljante hoofd haal te gaan posten. ik hoop dat ik braaf ga slapen
Nou enquote:Op donderdag 22 september 2011 22:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het ene is een pak van 50cm bij 70cm groot ofzo, het andere is een kaartje in een envelop
Vicodin tegen het hoesten?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tegen het hoesten en odat ik lekker slaap. yum vicodin
Da's toch raarquote:
ja daar is het voor hoorquote:
Dat zal ook de reden zijn dat het onder de Opiumwet valt.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja daar is het voor hoor
Idem.quote:
Dat doe ik ook niet hoor, zo'n vleesvervanger gaat nooit in de buurt komen van een goede biefstukquote:Op donderdag 22 september 2011 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en WG, de burger met spinazie en kaas is ook goed te doen
Je moet die dingen als vleeseter niet zien als 'een soort stukje vlees maar dan anders', maar gewoon als een lekker extraatje naast je eten, en dan zijn ze inderdaad best lekker
Jezelf, dan pas de andere 2 in willekeurige volgorde...quote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een vraagje, misschien een rare (onzinnige, triviale, but that's how I role)
Ik heb dus 2 cadeau's voor E. de canvas-foto en de hotelovernachting.
Welke geef ik het eerst
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jezelf, dan pas de andere 2 in willekeurige volgorde...
Ik miste onder andere Gertjan Verbeek, Louis van Gaal, José Mourinho, Felix Magath, Arsčne Wenger, Sir Alex Ferguson, Greg Holst, Giovanni Trapattoni, Werner Lorant, Andrew Dice Clay,,,quote:Op donderdag 22 september 2011 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Coachesquote:Op donderdag 22 september 2011 23:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik miste onder andere Gertjan Verbeek, Louis van Gaal, José Mourinho, Felix Magath, Arsčne Wenger, Sir Alex Ferguson, Greg Holst, Giovanni Trapattoni, Werner Lorant, Andrew Dice Clay,,,
Coaches die ook volledig uit hun plaat gaan en hun plezier hebben in het kleineren van anderen. Zet twee van hen tegen Wilders en Rutte en de twee laatstgenoemden worden compleet weggeblazen...quote:
Ha, de bekende lul op een drumstel met een kutgeluid...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Coaches die ook volledig uit hun plaat gaan en hun plezier hebben in het kleineren van anderen. Zet twee van hen tegen Wilders en Rutte en de twee laatstgenoemden worden compleet weggeblazen...
Die kerel van de whisky winkel hier was ook helemaal fan van Indiaase whisky. Zit volgens hem aardig wat tussen met een prima prijs/kwaliteit.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Net een Twitter whisky tasting (twasting) afgerond van de Indiaase (!!) whisky distileerderij Amrut.
Was daar nooit zo kapot van, maar ik heb nu een whisky geproefd die pas rond de Kerst op de markt komt en voorlopig 'Mystery Amrut' heet. Superieur!!
Er komen maar 60 flessen van naar Nederland en ik wil er minstens 2 hebben...![]()
De Druiventuin?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die kerel van de whisky winkel hier was ook helemaal fan van Indiaase whisky. Zit volgens hem aardig wat tussen met een prima prijs/kwaliteit.
Dat is hem idd. En dat zal de reden zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Druiventuin?
Die zijn zelfs ambassadeur van Amrut geworden...
http://www.whiskysite.nl/nl/Whisky/amrut-ambassy-nederland
vroeger, toen je nog een telefooncel op moest zoeken om te kunnen bellen....quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
Speltip 1: vergeet je telefoon niet als je de deur uitgaat
standaard is ie 8 uur, vrij normaal dusquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik was even bang dat jou werkdag korter zou zijn
In de trein vind ik ze nog irritanterquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:54 schreef MadMaster het volgende:
Roemeense muzikanten die menen elke dag hun gejengel te moeten laten horen bij de uitgang van het station...![]()
Ongevraagde muziek is sowieso irritant, zeker als ze er ook nog geld voor willen ontvangen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:08 schreef Mark het volgende:
[..]
In de trein vind ik ze nog irritanter
Gelukkig kom ik ze in de stationshal niet tegen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongevraagde muziek is sowieso irritant, zeker als ze er ook nog geld voor willen ontvangen...
quote:
Weekje vakantie. Ben nu in de 26e zwangerschapsweek en met 36 weken wil ik met verlof. Dus na m'n vakantie nog 9 weken werken. Gaat super snel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vakantie of zwangerschapsverlof?
allochtonen treiter verlof?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wordt er alweer gescholden, of heeft geertje een atv dag?
Op vrijdag zijn er geen vergaderingenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wordt er alweer gescholden, of heeft geertje een atv dag?
Heb je mijn blog nog gelezen?quote:
stelletje ambtenarenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op vrijdag zijn er geen vergaderingen
Waarom heb je de link naar je blog niet als homepage in je FOK!profiel gezet? Nu moet ik telkens zoeken wat de link ook alweer wasquote:
Ik heb hem gewoon in m'n favorieten opgenomen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom heb je de link naar je blog niet als homepage in je FOK!profiel gezet? Nu moet ik telkens zoeken wat de link ook alweer was.
Hier speelt de accordeonist bij de supermarkt al jaren Que sera, sera....quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:15 schreef Bart het volgende:
Toen ik nog in Alkmaar woonde zat er altijd een of andere mondharmonicaspeler voor de Appie. Het irritantste was dat hij de hele tijd hetzelfde deuntje aan het spelen was. Maar dan ook echt altijd. Constant
. En het was een heel kort melodietje, als in de eerste zin van Vader Jacob. Dus de hele tijd Vader Jacob Vader Jacob Vader Jacob Vader Jacob Vader Jacob Vader Jacob Vader Jacob Vader Jacob. En dat dag in dag uit, jarenlang
. Dan leer je jezelf toch eens wat nieuws aan denk ik zo?
Ja maar ik ben lui zit op meerdere locaties dus dat is niet handig!quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon in m'n favorieten opgenomen.Bij de andere blogs.
Ah ja, lekker is dat, hele dag zo'n liedje in je hoofdquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier speelt de accordeonist bij de supermarkt al jaren Que sera, sera....ook maar een kort stukje, en soms wel wat variaties erop, maar ik heb dat liedje dus best heel vaak in mn hoofd
Hoe verzinnen ze hetquote:
Tof.quote:
Ik heb digitale TV, geen satellietontvangst...quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:46 schreef Cobra4 het volgende:
Vergeten jullie niet om vanavond een helm op te zetten?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:48 schreef TradeMarkie het volgende:
hij valt toch zo goed als zeker niet op europa?
quote:De restanten van de satelliet kunnen inslaan op het aardoppervlak of in zee. Waar dat gebeurt, is nog volstrekt onzeker, maar West-Europa ligt in de gevarenzone.
kans van 1 op 3000 geloof ik, ik gok er maar op en laat de helm gewoon in mn auto liggenquote:
welkom terug, aardlingquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:53 schreef Soempie het volgende:
Ik ben gister weer begonnen met het volgen van het nieuws. Begreep de opmerking van C4 dan ook direct en nu ben ik ongelooflijk trots op mezelf.![]()
Sinds gister begrijp ik weer waar mensen het over hebben.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:53 schreef Soempie het volgende:
Ik ben gister weer begonnen met het volgen van het nieuws. Begreep de opmerking van C4 dan ook direct en nu ben ik ongelooflijk trots op mezelf.![]()
Altijd wel prettig als je mensen begrijptquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:53 schreef Soempie het volgende:
Ja, dus?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:51 schreef Whiteguy het volgende:
Gaat weer lekker met onze nationale faalbank.
Gisteren op de beurs ING -10%, inmiddels vandaag weer -5%
4.26 nog maar waard...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
Interessante discussies op internet over die neutrino's die sneller dan het licht zouden gaan.
Ik heb al ik weet niet hoe vaak een zinnig antwoord moeten posten op de vraag: "betekent dat nu dat de neutrino's aankwamen voordat ze vertrokken". Lezen, begrijpend lezen en logisch nadenken is er niet meer bij tegenwoordig
Ja, ook zo'n voorbarige conclusie..die ik overigens wel begrijp. Want er wordt altijd beweerd dat tijdreizen niet kan want E=mc2, dus sneller dan het licht kan niet. Maar als het wel kan...dan zou tijdreizen misschien ook wel een optie zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, ze zijn teruggereisd in de tijd!
Ik betwijfel het, want dan hadden we er allang wat van gemerkt door mensen uit de toekomst die hierheen zijn gekomen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n voorbarige conclusie..die ik overigens wel begrijp. Want er wordt altijd beweerd dat tijdreizen niet kan want E=mc2, dus sneller dan het licht kan niet. Maar als het wel kan...dan zou tijdreizen misschien ook wel een optie zijn.
Die discussie ga ik dus écht niet aan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, want dan hadden we er allang wat van gemerkt door mensen uit de toekomst die hierheen zijn gekomen...
Unileverquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dus?
Noem momenteel een fonds dat recentelijk, gedurende een wat langere periode, wel positief beoordeeld wordt...
Hoezo nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die discussie ga ik dus écht niet aan.
Omdat er zwaarwegende argumenten tegen én vóór zijn. Er zijn duizenden topics over geweest en als je zin hebt in de wellus-nietus discussie wat betreft tijdreizen, dan hoop ik dat je daar gaat kijkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo niet. Als het in de toekomst kan, dan zijn er echt wel gekken in de toekomst die denken met kennis van het verleden lekker te kunnen cashen, of als een of andere god te kunnen leven.
Ik zag net Marty nog lopen, samen met Doc Brownquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo niet. Als het in de toekomst kan, dan zijn er echt wel gekken in de toekomst die denken met kennis van het verleden lekker te kunnen cashen, of als een of andere god te kunnen leven.
Ja preciesquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik zag net Marty nog lopen, samen met Doc Brown
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja precies. Er moeten toch echt wel lui zijn die dan hierheen komen en hun bek niet kunnen houden enzo
.
Oh er zijn ongetwijfeld genoeg argumentenquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat er zwaarwegende argumenten tegen én vóór zijn. Er zijn duizenden topics over geweest en als je zin hebt in de wellus-nietus discussie wat betreft tijdreizen, dan hoop ik dat je daar gaat kijken
Hoeft niet, maar ik denk dat de kans dat het niet zou gebeuren veel te klein is. Net als dat het ook niet had gehoeven dat er wapens gemaakt zouden worden na de uitvinding van buskruit. Maar dat zit gewoon in de natuur van de mens, net als het in de natuur zit om te profiteren, te imponeren, enz enz. En van alle honderden miljarden mensen die in de toekomst nog geboren gaan worden, hoeft maar een piepklein percentage zo gek te zijn en je hebt over de loop van de geschreven geschiedenis al honderden gevallen van 'vermeend misbruik van tijdreizen' om het zo maar te noemenquote:
Als je niet teveel op de semantiek let, dan is tijdreizen naar de toekomst al min of meer mogelijk. Tijd is namelijk relatief en afhankelijk van de aanschouwer zeg maar. Ik kan je wijzen op een fantastische 14(?) delige docu van een vent die het echt kraakhelder uitlegt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh er zijn ongetwijfeld genoeg argumenten. Maar ik blijf erbij dat als het mogelijk zou zijn om naar het verleden te reizen, we dat wel gemerkt zouden hebben
. Over tijdreizen naar de toekomst zou ik niet weten of dat kan, want dat kun je alleen gemerkt hebben als het in het verleden al mogelijk was en dat geloof ik niet
.
Precies..en we hebben het hier over wetenschap. Dus we hebben niet zoveel aan meningen en onderbuikgevoelens. Snap je?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar ik denk dat de kans dat het niet zou gebeuren veel te klein is. Net als dat het ook niet had gehoeven dat er wapens gemaakt zouden worden na de uitvinding van buskruit. Maar dat zit gewoon in de natuur van de mens, net als het in de natuur zit om te profiteren, te imponeren, enz enz. En van alle honderden miljarden mensen die in de toekomst nog geboren gaan worden, hoeft maar een piepklein percentage zo gek te zijn en je hebt over de loop van de geschreven geschiedenis al honderden gevallen van 'vermeend misbruik van tijdreizen' om het zo maar te noemen.
Maar dat is uiteraard mijn mening.
Dat gaat binnen de AEX lastig worden denk ik. Misschien dat ik als ik over de grens mag denken nog wel een paar kanshebbers weet... maar anders ook nietquote:
die van jou staat er bij mij steeds ook nog bij, maar volgens mij gaat er bij het updaten steeds wat misquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon in m'n favorieten opgenomen.Bij de andere blogs.
Op de website van Henk & Ingrid (http://www.henkeningrid.org) staat anders het volgende, zag ik gisteren:quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies..en we hebben het hier over wetenschap. Dus we hebben niet zoveel aan meningen en onderbuikgevoelens. Snap je?
quote:Wetenschap is ook maar een mening.
Henk en Ingrid
Kansrekening is ook wetenschapquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies..en we hebben het hier over wetenschap. Dus we hebben niet zoveel aan meningen en onderbuikgevoelens. Snap je?
Dat bedoel ik, het is alom kommer en kwel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat gaat binnen de AEX lastig worden denk ik. Misschien dat ik als ik over de grens mag denken nog wel een paar kanshebbers weet... maar anders ook niet
Oh maar dat weet ik, ik reis technisch gezien al door de tijd ten opzicht van iemand die zich op de top van de Mont Blanc bevindt, aangezien de snelheid van tijd mede afhankelijk is van de zwaartekrachtquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je niet teveel op de semantiek let, dan is tijdreizen naar de toekomst al min of meer mogelijk. Tijd is namelijk relatief en afhankelijk van de aanschouwer zeg maar. Ik kan je wijzen op een fantastische 14(?) delige docu van een vent die het echt kraakhelder uitlegt.
Oh, dus we zijn nu al opgeschoven naar het berekenen van kansen dat er iemand uit de toekomst zichzelf verraad/kenbaar maakt? Dat is alweer een hele andere discussie. Zoals ik al zei: ik ga de discussie hier niet voeren.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus we zijn nu al opgeschoven naar het berekenen van kansen dat er iemand uit de toekomst zichzelf verraad/kenbaar maakt? Dat is alweer een hele andere discussie. Zoals ik al zei: ik ga de discussie hier niet voeren.
Apple en Intel doen het ook nog wel aardig geloof ik. Dat waren dan ook de enige buitenlandse voorbeelden die zo uit mn hoofd kan noemen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het is alom kommer en kwel.
Totdat de wetenschap met een waterdicht bewijs komt, is kansrekening misschien nog wel het meest betrouwbaarquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus we zijn nu al opgeschoven naar het berekenen van kansen dat er iemand uit de toekomst zichzelf verraad/kenbaar maakt? Dat is alweer een hele andere discussie. Zoals ik al zei: ik ga de discussie hier niet voeren.
Ja, en die zijn daardoor zo gewild dat ze pittig aan de prijs zijn en straks de verliezen, als die fondsen ook gaan kantelen, dus weer extra groot zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Apple en Intel doen het ook nog wel aardig geloof ik. Dat waren dan ook de enige buitenlandse voorbeelden die zo uit mn hoofd kan noemen...
Dan moet je short gaan op die fondsenquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en die zijn daardoor zo gewild dat ze pittig aan de prijs zijn en straks de verliezen, als die fondsen ook gaan kantelen, dus weer extra groot zijn.
Beleggen prima, een plakje kaas of ham op je boterham is nooit weg...
Ga deze kerel maar eens kijken. Het zijn 24 delens zelfs.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Totdat de wetenschap met een waterdicht bewijs komt, is kansrekening misschien nog wel het meest betrouwbaar. Maar goed, we houden er wel over op dan
.
Topquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:50 schreef Bart het volgende:
Interessant, ga ik van het weekend wel eens kijken. Heb thuis een boek van Hawking, vind ik ook erg interessant, die kan het ook redelijk begrijpelijk uitleggen
.
Zo, zijn best lange afleveringen trouwens, althans, als ze allemaal zo lang zijn als die eerste! Ga ik niet redden in een weekendjequote:Op vrijdag 23 september 2011 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje de hele serie gekeken en deze kerel is echt wel goed
Dat klopt, dat redt je nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo, zijn best lange afleveringen trouwens, althans, als ze allemaal zo lang zijn als die eerste! Ga ik niet redden in een weekendje.
Google? Of zijn die niet beursgenoteerdquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Apple en Intel doen het ook nog wel aardig geloof ik. Dat waren dan ook de enige buitenlandse voorbeelden die zo uit mn hoofd kan noemen...
Zou zo maar kunnen, de buitenlandse markten volg ik niet zo...quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Google? Of zijn die niet beursgenoteerd
Ah, je hebt mijn advies dus opgevolgd?quote:Leuk setje gekocht bij Hunkemoller zonet
Deelsquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:11 schreef MadMaster het volgende:
Ah, je hebt mijn advies dus opgevolgd?
Je gaat toch ook niet in je nieuwe setje met de toastjes rond?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Deelswant ik denk niet dat hij me moet gaan uitpakken als al onze vrienden er zitten
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet in je nieuwe setje met de toastjes rond?
Je moet hem 's ochtends gewoon feliciteren, helemaal nog geen cadeau geven en zeggen dat dat later op de dag pas komt...
Kijk, da's ook een optie...quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]nah, ik ga de cadeaus zaterdagnacht geven om 12u
en dan zeg ik er wel bij dat hij later nog iets mag uitpakken
Dan kan heel goed, als je er maar wat overheen draagtquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet in je nieuwe setje met de toastjes rond?
Ik ken plaatsen waar ze wel degelijk met de toastjes rond gaan in slechts een miniscuul setje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kan heel goed, als je er maar wat overheen draagt
Doet me denken aan het verhaal dat mijn vriendje schandalig opgelicht is in een stripclub in Boedapest. Zijn vriend en hij werden benaderd door twee meiden die een drankje wilde. Ze wilden van het gezeik afzijn en bestelde twee drankjes, á 350 euro per meisje bleek laterquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken plaatsen waar ze wel degelijk met de toastjes rond gaan in slechts een miniscuul setje.
Zo kwam ik na een wedstrijd van Ajax in Praag in een lokale 'discotheek' terecht, waar echter betrekkelijk weinig gedanst werd. Lichaamsbeweging was er echter genoeg...
Ja, dat had je daar in Praag ook wel...quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doet me denken aan het verhaal dat mijn vriendje schandalig opgelicht is in een stripclub in Boedapest. Zijn vriend en hij werden benaderd door twee meiden die een drankje wilde. Ze wilden van het gezeik afzijn en bestelde twee drankjes, á 350 euro per meisje bleek later![]()
Lekker! Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:31 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zin om weer eens uit eten te gaan! Oh wacht... dat ga ik vanavond
Tapasrestaurant, met nem en mijn vriendquote:
80% van de "stripclubs"/clubs in Praag is een hoerententquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken plaatsen waar ze wel degelijk met de toastjes rond gaan in slechts een miniscuul setje.
Zo kwam ik na een wedstrijd van Ajax in Praag in een lokale 'discotheek' terecht, waar echter betrekkelijk weinig gedanst werd. Lichaamsbeweging was er echter genoeg...
Tapas, lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tapasrestaurant, met nem en mijn vriendEen nieuw restaurant maar de recensies zijn goed dus ik ben benieuwd
En daarna zuipen
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat had je daar in Praag ook wel...
Staat er bij de deur dat bier omgerekend iets van 3 Euro kost met daarbij de afbeelding van een flesje bier. Ze serveren je na het bestellen van 'een biertje' echter een heel ander soort bier dan afgebeeld en dan vragen ze daar zo'n 20 Euro voor...
Sounds like a plan, Stanquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tapasrestaurant, met nem en mijn vriendEen nieuw restaurant maar de recensies zijn goed dus ik ben benieuwd
En daarna zuipen
Step on the bus Gusquote:
Volgende keer maar een Facebookgroep aanmaken? Met zo'n sneeuwbaleffect is dat snellerquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Step on the bus Gus
Vind je het trouwens goed als F. (van G.) en zijn vriendin M. ook meegaan? Weet het niet zeker maar G. belde of dat gezellig was
Misschien handiger jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgende keer maar een Facebookgroep aanmaken? Met zo'n sneeuwbaleffect is dat sneller
Eten bedoel je of erna?
F. kennende bedenkt hij zich op het laatste moment dus we zien het welquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:30 schreef Soempie het volgende:
Hmpf, ik krijg de playstation niet aan de praat (denk dat ik een instelling niet goed heb staan). Daar gaat m'n middagje series kijken.
En een meisje van het uitzendbureau belde op met de vraag wanneer ik met verlof was gegaan en wat m'n laatste werkdag was geweest. Echt he, ik probeer al 3 weken m'n verlof te regelen bij ze, maar het gaat allemaal langs elkaar.En ik kreeg het die miep zojuist maar niet aan het verstand. Uiteindelijk heeft ze me maar met een collega doorverbonden en die begreep gelukkig wel dat ik gewoon nog aan het werk ben.
6 december m'n laatste werkdag.
En G. ook natuurlijk.quote:MaJo en Nem, veel plezier vanavond!
Ook. Maar die 'ken' ik niet en hij leest hier geloof ik ook niet mee.quote:
Damn, dat is domquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:30 schreef Soempie het volgende:
Hmpf, ik krijg de playstation niet aan de praat (denk dat ik een instelling niet goed heb staan). Daar gaat m'n middagje series kijken.
En een meisje van het uitzendbureau belde op met de vraag wanneer ik met verlof was gegaan en wat m'n laatste werkdag was geweest. Echt he, ik probeer al 3 weken m'n verlof te regelen bij ze, maar het gaat allemaal langs elkaar.En ik kreeg het die miep zojuist maar niet aan het verstand. Uiteindelijk heeft ze me maar met een collega doorverbonden en die begreep gelukkig wel dat ik gewoon nog aan het werk ben.
6 december m'n laatste werkdag.
Thanksquote:MaJo en Nem, veel plezier vanavond!
Zal die ook niet stiekem af en toe lurken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook. Maar die 'ken' ik niet en hij leest hier geloof ik ook niet mee.
Nee echt nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal die ook niet stiekem af en toe lurken?
MaJo?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee echt nietvind ik stiekem wel fijn, heb ik toch iets van mezelf
Nog 3 kwartier en dan mag ik naar huis
Zitten jullie ook de nineties top 100 te luisteren op 3FM? Ik heb hem op het werk aangezet
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal die ook niet stiekem af en toe lurken?
MaJo?
Die komt weer aan de beurt bij het plafond witten...quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:11 schreef Soempie het volgende:
Heb je nog wel tijd voor je vriendin?
Die heb ik voor morgen om gordijnen uitgestuurd, telt dat ook?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:11 schreef Soempie het volgende:
Heb je nog wel tijd voor je vriendin?
MOTHERFUCKER!!!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:17 schreef Etcetera het volgende:
FUCK YOU I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!!
quote:
Gelukkig heeft 'ie Romana ingeruild voor 2 wat beter ogende dames...quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
Speciaal voor PS:
Wat een dwaas is toch. Weer een nieuwe "hit".![]()
hoiquote:
Ja, iedereen is denk ik erg onder de indruk van de nieuwste hit van Rinus.....quote:
Ik ben Nederlandse ondertitels aan het zoeken voor Street Fighter: The Legend of Chun-Li.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, iedereen is denk ik erg onder de indruk van de nieuwste hit van Rinus.....
lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben mijn weekend aan het inluiden met wijn, chocola en Law&Order SVU
Daar kan Diaan je natuurlijk alles over vertellen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
om weer even terug te gaan naar R.E.M, kennelijk worden we genoemd in een van hun nummers
http://www.songfacts.com/detail.php?id=1741
Al staat er in de meeste lyrics 'the other night I dreamt of knives' zeggen sommigen dat het 'the other night I tripped at Knox' was. Kennelijk speelden ze als jonge band hier in de buurt en kregen ze acid in ons TKE house.
The Voice en wat dadels hier. En mijn siroop raakt op.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben mijn weekend aan het inluiden met wijn, chocola en Law&Order SVU
Weet je zeker dat er niets anders op TV was?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
The Voice en wat dadels hier. En mijn siroop raakt op.
Ja, ik weet zeker dat er wel wat anders op tv was.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet je zeker dat er niets anders op TV was?
Yepquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lekker
voel je je een beetje beter?
quote:
Bij terug in de tijd gaan voor persoonlijke winst heb je een paradox. Je leven zuigt, dus je besluit al je spaargeld bij elkaar te sprokkelen en terug in de tijd te gaan om het recht te zetten. Dat lukt, dus je leven zuigt niet. Waardoor je geen reden hebt om in de toekomst terug in de tijd te gaan, dus doe je dat niet. Waardoor je leven helemaal niet tof is, want je hebt jezelf nooit het grote voordeel gegeven. Dus ga je terug in de tijd, zet je het recht waarna je niet terug in de tijd hoeft en dat niet doet, waarna het weer kut is...quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, want dan hadden we er allang wat van gemerkt door mensen uit de toekomst die hierheen zijn gekomen...
Hehehe, jammer voor ze. Hebben ze niet een balkon dat ze kunnen gebruiken of zoiets?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ha, mijn buren hebben zichzelf per ongeluk buitengesloten. De sleutel zit nog aan de binnenkant van de deur en dan kan de deur niet open. Verder zijn ze behoorlijk inbraakproof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Nee. De slotenmaker is wel gebeld hoor...maargoed, dat gaat nog even duren voordat die er is.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hehehe, jammer voor ze. Hebben ze niet een balkon dat ze kunnen gebruiken of zoiets?
Man doet tukje op vluchtstrook A27quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, net even mee majo'tje gedaan
lekker anderhalf uur liggen maffen
Die naam is nog wel eens een leuk grapje. De rest zou ik alleen geven als ik het me kan veroorloven een kutcadeau te kopen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de volgende keer dat je een kado nodig hebt maar geen idee wat: de oplossing van de Bond tegen kiezen. Je geeft ze geld en je krijgt iets in een bepaalde categorie. In het gastenboek staan een paar voorbeelden
Desondanks heb ik vandaag zuurkoolstamppot met rookworst als avondeten gehadquote:
Heeft jullie team het record "verliezen" al binnen?quote:
the poodle price?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft jullie team het record "verliezen" al binnen?
The Company Poodle?quote:
Pff, op Volkel werken ze gewoon van 0800 tot 1700. Het zijn net ambtenaren.quote:Op zondag 25 september 2011 01:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De luchtmacht heeft weekend, ik reed net langs Volkel en het was er donker
Vast Happy Hour.quote:Op zondag 25 september 2011 01:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vrijdagmiddag hadden ze nog een emmertje kerosine over, ze waren toen wel flink aan het vliegen
Da's raar. Met de O2 op 100% zijn ze normaal binnen 10 seconden nuchter.quote:Op zondag 25 september 2011 01:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vond ze al een beetje slingeren
picsquote:Op zondag 25 september 2011 03:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ook goed. Aangekleed e.d. om uit te gaand.w.z ik heb een zebra streep nachthemd aan
Maar dat zou je niet zeggen
riem er omheen, laarzen, pauwenveren oorbellen en ik ben klaar voor het "jungle love" thema feest
ja, huis van vrienden van me geeft vanavond het enige feest op campus. Moet goed komen dusquote:Op zondag 25 september 2011 03:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
pics![]()
Aha een feestje, leuk hopelijk. Studenten?
veel plezierquote:Op zondag 25 september 2011 04:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
2 jaar
Maar mijn vriendin is hier...
hoi Nemquote:Op zondag 25 september 2011 04:09 schreef Nembrionic het volgende:
Als we het dan toch over het thema love hebben..is er al een vervolgdate met die jongen van vorige week?
Gisteren een meet, lag om 01.30 uur in bed dus, ja beetje uitslapen is wel lekkerquote:Op zondag 25 september 2011 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
Waky waky!
[ afbeelding ]
Slapen jullie allemaal uit ofzo?
Dat lekkers kan ik toch niet koud laten worden.quote:Op zondag 25 september 2011 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, jij bent er als de kippen bij!
Niet per ongeluk je vergissen met dat flesje tomatensap er naast en een flinke slok nemen.....quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 10:52 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een commentaar op mijn ontbijtje
quote:Zo ik heb gisteren echt een fijne avond gehadWe hadden repetitiedag, en daarna hebben we gebarbecued bij een van de koorleden in de tuin. Tot 22:00 heerlijk buiten gezeten met lekker eten en wijn
daarom hebben ze het buffet uitgevonden, kan iedereen laden wat hij of zij lekker vindtquote:Op zondag 25 september 2011 10:52 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een commentaar op mijn ontbijtje
Zo ik heb gisteren echt een fijne avond gehadWe hadden repetitiedag, en daarna hebben we gebarbecued bij een van de koorleden in de tuin. Tot 22:00 heerlijk buiten gezeten met lekker eten en wijn
Ik dacht dat dat een fles ketchup was.quote:Op zondag 25 september 2011 10:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet per ongeluk je vergissen met dat flesje tomatensap er naast en een flinke slok nemen.....
Zou ook kunnen. American Breakfast dan.quote:Op zondag 25 september 2011 10:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een fles ketchup was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |