Uhuhquote:Op donderdag 22 september 2011 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit even het fragment van Rutte vs Wilders te kijken, dat kan écht niet![]()
Wanneer dringt het nou eens tot Nederland door dat je zo'n man als Wilders niet de Kamer in moet laten?
Mijn vriend vond juist dat ik teveel samenvat wat er gebeurd is, maar dat is toch juist goed als begin?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ben overigens ondertussen je blog aan het lezen, wel ideaal ook, want net als bij Soempie gaat alle nieuws een beetje aan mij voorbij de laatste tijd.
Ik had niet eens meegekregen over die rechtbank in Amsterdam
Nou, het meest stuitend vond ik dat 'man' erachteraan!quote:
Dat vind ik ook stuitend inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, het meest stuitend vond ik dat 'man' erachteraan!
Zó onprofessioneelMaarja, Henk & Ingrid zaten toen waarschijnlijk kwijlend achter de tv
Als je op de hoogte bent van het nieuws, is het misschien saai om een samenvatting te lezen, maar voor mij dus wel fijnquote:Op donderdag 22 september 2011 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vriend vond juist dat ik teveel samenvat wat er gebeurd is, maar dat is toch juist goed als begin?
Zo'n man moet je juist wel in de Kamer hebben. Hij doet hetzelfde als de CD 15/20jaar geleden; de stoffige Kamer keer op keer wakker maken en verplichten om eens na te denken.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit even het fragment van Rutte vs Wilders te kijken, dat kan écht niet![]()
Wanneer dringt het nou eens tot Nederland door dat je zo'n man als Wilders niet de Kamer in moet laten?
Ik vind het sowieso handig om iets van een samenvatting te geven, anders is je reactie zo uit het nietsquote:Op donderdag 22 september 2011 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je op de hoogte bent van het nieuws, is het misschien saai om een samenvatting te lezen, maar voor mij dus wel fijnEn ik ben niet zo vreselijk kritisch, zeker niet als het om politiek gaat.... dat zeg ik er ook maar direct bij.
Ik ga dus ook alleen wat zeggen over je schrijfstijl: die vind ik leukLeuke woorden gebruik je, niet alleen maar het standaard vocabulair, dat mag ik wel
quote:
Ik denk van niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:33 schreef MaJo het volgende:
Is die anonieme reactie op mijn site iemand van hier?
In elke hand 1 houden en hem laten kiezenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een vraagje, misschien een rare (onzinnige, triviale, but that's how I role)
Ik heb dus 2 cadeau's voor E. de canvas-foto en de hotelovernachting.
Welke geef ik het eerst
Laten kiezen tussen een pakket van 1 bij 1 en een kleine envelop?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In elke hand 1 houden en hem laten kiezen
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In elke hand 1 houden en hem laten kiezen
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb net mn opiaten genomen. Ik excuseer me nu al als ik het in mijn briljante hoofd haal te gaan posten. ik hoop dat ik braaf ga slapen
Nou enquote:Op donderdag 22 september 2011 22:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het ene is een pak van 50cm bij 70cm groot ofzo, het andere is een kaartje in een envelop
Vicodin tegen het hoesten?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tegen het hoesten en odat ik lekker slaap. yum vicodin
Da's toch raarquote:
ja daar is het voor hoorquote:
Dat zal ook de reden zijn dat het onder de Opiumwet valt.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja daar is het voor hoor
Idem.quote:
Dat doe ik ook niet hoor, zo'n vleesvervanger gaat nooit in de buurt komen van een goede biefstukquote:Op donderdag 22 september 2011 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en WG, de burger met spinazie en kaas is ook goed te doen
Je moet die dingen als vleeseter niet zien als 'een soort stukje vlees maar dan anders', maar gewoon als een lekker extraatje naast je eten, en dan zijn ze inderdaad best lekker
Jezelf, dan pas de andere 2 in willekeurige volgorde...quote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een vraagje, misschien een rare (onzinnige, triviale, but that's how I role)
Ik heb dus 2 cadeau's voor E. de canvas-foto en de hotelovernachting.
Welke geef ik het eerst
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jezelf, dan pas de andere 2 in willekeurige volgorde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |