Een stille Do is inderdaad beter dan een zingendequote:Op donderdag 22 september 2011 21:38 schreef Geo3kant het volgende:
Stem dan Sylvia weg, Do is tenminste stil, heb je geen last van.. ze doen beide niks, kies dan voor de stille
Waar kan ik boeken?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Je zou maar de hele dag met Sylva in een grot moeten zitten.........
Ik zou 't wel wetenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Zit liever in haar grot.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Je zou de hele dag maar in haar grot moeten zitten.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Als je Do omdraait krijg je Od.... zou het toeval zijn dat je dan Dood krijgt als je het achter elkaar plaktquote:
of RTL dit bepaald..quote:Op donderdag 22 september 2011 21:42 schreef truedestiny het volgende:
Volgende week ook 500.000 kijkers minder. Slimme zet RTL.
roflquote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef Cee het volgende:
Ik kan me geen situatie voorstellen waarin Do wordt verkozen boven Sylvia op dat eiland, behalve een situatie waarin Do verandert in een cheeseburger met cola.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef Cee het volgende:
Ik kan me geen situatie voorstellen waarin Do wordt verkozen boven Sylvia op dat eiland, behalve een situatie waarin Do verandert in een cheeseburger met cola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |