(door blessure uitgeschakeld)
(opgegeven)
(opgegeven)
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:29 schreef ZaZoe het volgende:
Ik gun Tanja wel een samensmelting,..................met de cameraman
Waar is Jan Kooijemans als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:30 schreef Cee het volgende:
Wat een playmobil boot is 't eigenlijk.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Waar is Jan Kooijemans als je hem nodig hebt?
Ik zou ze allebei doen. Maar wel met het geluid uit.quote:
Ik vind dat juist prettig. Wat een grafstem heeft zij zeg. Als ze praat dan.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:33 schreef sjak het volgende:
Ik vind Do heel nietszeggend overkomen. Dat had ik anders verwacht.
Mij verbaast het juist niets.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:33 schreef sjak het volgende:
Ik vind Do heel nietszeggend overkomen. Dat had ik anders verwacht.
En Do heeft al helemaal ingevallen wangen. Zo snel.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:33 schreef ZaZoe het volgende:
De kilootjes vliegen eraf bij Lauretta
Ja, want dan komen die extra lianen niet aan die schommel!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:33 schreef Blistering het volgende:
Nicolas eruit stemmen zou 't domste ooit zijn
Morgen stuct en plaveit hij die hele grot voor Tanya dat de Taj Mahal er niks bij vergeleken is.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt waar zet die man daar 2 maanden en hij bouwt gewoon het paradijs voor je
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen stuct en plaveit hij die hele grot voor Tanya dat de Taj Mahal er niks bij vergeleken is.
En blijft ie daar wonen, is Debby ook weer blijquote:Op donderdag 22 september 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen stuct en plaveit hij die hele grot voor Tanya dat de Taj Mahal er niks bij vergeleken is.
Hangt hij er nog even een schommel in... Gewoon! Omdat het kan!!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Sascha speelt slim!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:36 schreef Geo3kant het volgende:
Sascha heeft ook geen eigen mening
Nee daar zit ik me ook al weken aan te verlekkeren... en er zit ook genoeg in zijn zwembroekquote:Op donderdag 22 september 2011 21:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Nicolas ziet er niet verkeerd uit eigenlijk.
Dit.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:37 schreef Geo3kant het volgende:
Ik had dit ook nooit gedacht van Nicolas. Hij is een ekte baas
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee daar zit ik me ook al weken aan te verlekkeren... en er zit ook genoeg in zijn zwembroek
Een stille Do is inderdaad beter dan een zingendequote:Op donderdag 22 september 2011 21:38 schreef Geo3kant het volgende:
Stem dan Sylvia weg, Do is tenminste stil, heb je geen last van.. ze doen beide niks, kies dan voor de stille
Waar kan ik boeken?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Je zou maar de hele dag met Sylva in een grot moeten zitten.........
Ik zou 't wel wetenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Zit liever in haar grot.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Je zou de hele dag maar in haar grot moeten zitten.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Als je Do omdraait krijg je Od.... zou het toeval zijn dat je dan Dood krijgt als je het achter elkaar plaktquote:
of RTL dit bepaald..quote:Op donderdag 22 september 2011 21:42 schreef truedestiny het volgende:
Volgende week ook 500.000 kijkers minder. Slimme zet RTL.
roflquote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef Cee het volgende:
Ik kan me geen situatie voorstellen waarin Do wordt verkozen boven Sylvia op dat eiland, behalve een situatie waarin Do verandert in een cheeseburger met cola.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef Cee het volgende:
Ik kan me geen situatie voorstellen waarin Do wordt verkozen boven Sylvia op dat eiland, behalve een situatie waarin Do verandert in een cheeseburger met cola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |