Klopt, maar dat beïnvloedt de vergadering niet op een manier zoals een live NOS-uitzending doet.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Da's hun probleem, het is wel beschikbaar
Ik gok 80 tot 90.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk percentage Nederlanders geen politek24 kan kijken. Hetzij via internet, dan wel via tv
Het is dan ook onmogelijk om alles uit te zenden bij de NOS. Het vragenuurtje wordt overigens al uitgezonden.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Klopt, maar dat beïnvloedt de vergadering niet op een manier zoals een live NOS-uitzending doet.
Vroeger had je nog de Staatscourantquote:
Da's wat andersquote:Op donderdag 22 september 2011 21:12 schreef superworm het volgende:
[..]
die er uberhaupt nooit naar kijken.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ghostnet99: "Die lucky tv toch, je ziet bijna niet dat dit nagesynchroniseerd is. Chapeau !!"
Die blik van Fleur Agema.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ghostnet99: "Die lucky tv toch, je ziet bijna niet dat dit nagesynchroniseerd is. Chapeau !!"
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:15 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Die blik van Fleur Agema.
Hoe kun je zo boos kijken op een aanval die je onterecht vindt, terwijl de leider van je eigen boevenbende nog veel vaker en erger dat soort aanvallen doet.
Nee, maar da's normaalquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Lindstrøm. het volgende:
waarom heb ik geen geluid? jullie ook geen geluid?
Vergadering is nog niet begonnenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Lindstrøm. het volgende:
waarom heb ik geen geluid? jullie ook geen geluid?
Fleur Agema vind ik ook wel een eng wijf.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:15 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Die blik van Fleur Agema.
Hoe kun je zo boos kijken op een aanval die je onterecht vindt, terwijl de leider van je eigen boevenbende nog veel vaker en erger dat soort aanvallen doet.
Most def. Iets voor als je van SM houdt.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Fleur Agema vind ik ook wel een eng wijf.
met "fluggaenkdechioebolsen" als safety word zekerquote:Op donderdag 22 september 2011 21:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Most def. Iets voor als je van SM houdt.
En dan de stoute bontkraag spelen.
Jan Marijnissen heeft later toegegeven het anders te kunnen doen, dat betekent in de politiek dat het niet handig was en een beetje sorry daarvoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Van zowel flapdrol als ff dimmen is toentertijd dezelfde "ophef" ontstaan als nu.
Fraai is het niet, maar hij geeft het iig nog toequote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef RvLaak het volgende:
Goh, Rutte voor de zoveelste keer door de knieën voor een leugen van hem
Balkenende deed dat idd per definitie niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fraai is het niet, maar hij geeft het iig nog toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |