twitter:politiek24 twitterde op donderdag 22-09-2011 om 20:51:43DONDERDAG LIVE: Algemene Politieke Beschouwingen #apb geschorst tot 21.15 uur. Daarna reageert premier Rutte op moties op politiek24.nl reageer retweet
Van mij mag ie hoor, graag zelfs.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Freudiaanse haat omdat ze heimelijk weten dat Pechtold Wilders' kont schopt wat betreft kennis van zaken en debatkunst.
Ik klikte en raakte de draad kwijtquote:
Dat mag. Ik kom er toch wel mee wegquote:Op donderdag 22 september 2011 20:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik klikte en raakte de draad kwijt
Desalniettemin vind ik het nog steeds not done van je.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:01 schreef eriksd het volgende:
En dan stemmingen en dan klaar over tot de orde van de dag.
Ja ik ben wel eens benieuwd hoe het gaat als er geen cameras bij zijn...quote:Op donderdag 22 september 2011 20:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat een of ander debat tot in de avond duurde, totdat de NOS ophield met uitzenden en Verbeet dat aan de kamer mededeelde. Toen kon de rest van dat debat opeens in 5 minuten afgemaakt worden.
Er zijn toch altijd camera's bij?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja ik ben wel eens benieuwd hoe het gaat als er geen cameras bij zijn...
Is dat wel normaal, die camera's overal?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd camera's bij?
Na Prinsjesdag verliest regeringspartij VVD twee zetels en gedoogpartner PVV raakt één zetel kwijt in de politieke barometer ten opzichte van de peiling twee weken eerder.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als de actualiteitenprogramma's de beledigingen van Wilders @ de andere parlementariërs en kabinet integraal uit zouden zenden, denk ik dat hij wel eens een hoop stemmen zou kunnen verliezen.
Zeker stemmers die hoger dan vmbo zijn opgeleid.
Tsja, er zijn toch op zijn minst altijd stenografen aanwezigquote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is dat wel normaal, die camera's overal?
Ach, ze hebben toch niets te verbergen?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is dat wel normaal, die camera's overal?
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ze hebben toch niets te verbergen?
Dat is toch niet normaal meer! Dat is abnormaal!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ze hebben toch niets te verbergen?
Politiek 24 wel, maar daar kijkt relatief geen poedel naar.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd camera's bij?
En de grotere vergaderzalen van het Binnenhofcomplex, op Tweedekamer.nl.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Politiek 24 wel, maar daar kijkt relatief geen poedel naar.
Da's hun probleem, het is wel beschikbaarquote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Politiek 24 wel, maar daar kijkt relatief geen poedel naar.
Ben benieuwd welk percentage Nederlanders geen politek24 kan kijken. Hetzij via internet, dan wel via tvquote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Da's hun probleem, het is wel beschikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |