Sowieso heeft Marijnissen wel degelijk kritiek gehad. Wilders noemt echter nergens de context. De context van de "ff dimmen" uitspraak weet ik zo niet meer, maar de "flapdrol" was in een context van "als de minister dit echt vindt, dan...."quote:Op donderdag 22 september 2011 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij noemde het toch op vanmiddag van flapdrol tot ff dimmen dat daar niks over gezegd was
Een heeeeel klein beetje.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:25 schreef Friek_ het volgende:
Overigens had Wilders ook wel gelijk over die selectieve verontwaardiging.
en het schoothondje van Bush ( JP) maar hij noemde vanmiddag dingen opquote:Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Van zowel flapdrol als ff dimmen is toentertijd dezelfde "ophef" ontstaan als nu.
Eh, nee, "flapdrol" werd een keer vanuit het SP-vak geschreeuwd naar Koenders.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso heeft Marijnissen wel degelijk kritiek gehad. Wilders noemt echter nergens de context. De context van de "ff dimmen" uitspraak weet ik zo niet meer, maar de "flapdrol" was in een context van "als de minister dit echt vindt, dan...."
oh oke, ja ik volg jullie hier op FOK leer zo wat meer van Politiekquote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso heeft Marijnissen wel degelijk kritiek gehad. Wilders noemt echter nergens de context. De context van de "ff dimmen" uitspraak weet ik zo niet meer, maar de "flapdrol" was in een context van "als de minister dit echt vindt, dan...."
Net ff nagekekenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:30 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Eh, nee, "flapdrol" werd een keer vanuit het SP-vak geschreeuwd naar Koenders.
Ach, het ging over dat gedoe over iemand een bedrijfspoedel noemen. Dat de PVV in Friesland daar zelfs afstand van nam was helemaal vreemd. Iemand wegzetten in de Kamer als racist, fascist, xenofoob, proleet of weet ik veel wat is allemaal geen haar beter. Dat is niet discussieren of debatteren, maar iemand gewoon in een hokje stoppen en de gewilde discussie saboteren.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker niet. Wilders debatteerde vaak op het randje, net als anderen. Gisteren en vandaag is hij daar ver overheen gegaan. Anderen heb ik dit nooit zien/horen doen.
Werd door Kok gezegd, volgens mij in een interview buiten de Kamer toen Kok volgens mij niet eens meer Kamerlid was. En het was dan een analyse, en niet schofferend. Hoe lang is Kok nog politiek actief geweest na zijn premierschap?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en het schoothondje van Bush ( JP) maar hij noemde vanmiddag dingen op
Ik kan me ook herinneren dat mensen daar over vielen idd.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Van zowel flapdrol als ff dimmen is toentertijd dezelfde "ophef" ontstaan als nu.
Ach, Marijnissen wilde graag inhoudelijk zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:33 schreef Friek_ het volgende:
Maar goed, in mijn ogen verschilt Marijnissen ook behoorlijk weinig met Wilders qua persoon.
Typisch dat iedereen het maar continu heeft over 1 uitspraak van Wilders, terwijl hij er vele heeft gedaan gisteren. Zal wel iets te maken hebben met selectiviteit.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, het ging over dat gedoe over iemand een bedrijfspoedel noemen. Dat de PVV in Friesland daar zelfs afstand van nam was helemaal vreemd.
Kom eens met quotes/filmpjes waarin iemand Wilders in de TK een racist of fascist noemt. Ik kan zo geen voorbeelden bedenken.quote:Iemand wegzetten in de Kamer als racist, fascist, xenofoob, proleet of weet ik veel wat is allemaal geen haar beter. Dat is niet discussieren of debatteren, maar iemand gewoon in een hokje stoppen en de gewilde discussie saboteren.
En daar werd het dan ook voor gebruikt. Nooit rechtstreeks @ Wilders. Itt hij zelf altijd wel doet.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Xenofoob is toch gewoon een accurate beschrijving van Wilders gedachtengoed?
Van de Tweede Kamer heb ik ze inderdaad niet. Dat is inderdaad nog wel een verschil, of men in de media zulke uitspraken doet of ook echt in de Tweede Kamer zelf. Maar je kan toch vaststellen dat niemand vrij van zonden is in de Tweede Kamer en dat ook niet moet pretenderen te zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kom eens met quotes/filmpjes waarin iemand Wilders in de TK een racist of fascist noemt. Ik kan zo geen voorbeelden bedenken.
Nu kan men dat soort opmerkingen maken zonder dat er een paar RMS idioten treinen begint te kapen.quote:
SGP weet altijd wel een mooie morele draai aan dit soort debatten te gevenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef superworm het volgende:
[..]
ino, ik geniet, leuke speech, maar zat borrelnoten te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |