abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102273131
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:27 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hij noemde het toch op vanmiddag van flapdrol tot ff dimmen dat daar niks over gezegd was
Sowieso heeft Marijnissen wel degelijk kritiek gehad. Wilders noemt echter nergens de context. De context van de "ff dimmen" uitspraak weet ik zo niet meer, maar de "flapdrol" was in een context van "als de minister dit echt vindt, dan...."
  donderdag 22 september 2011 @ 20:29:29 #27
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_102273136
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:25 schreef Friek_ het volgende:
Overigens had Wilders ook wel gelijk over die selectieve verontwaardiging.
Een heeeeel klein beetje.

Op Marijnisses 'effe dimmen' volgde volgens mij wel degelijk verontwaardiging, en zijn 'flapdrol' was vanuit een bankje amper hoorbaar. Niet fatsoenlijk, nee.

Maar kijk nu eens naar de schofferende en schofferend bedoelde litanieën die die Wilders al met enige regelmaat de Kamer inslingert in zijn spreektijd, en dan kan niemand met droge ogen beweren dat hij een trendvolger is.

De emanicipatie van de proletenschreeuwbek in de TK is wel degelijk begonnen met Wilders.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_102273138
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Van zowel flapdrol als ff dimmen is toentertijd dezelfde "ophef" ontstaan als nu.
en het schoothondje van Bush ( JP) maar hij noemde vanmiddag dingen op
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_102273163
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Sowieso heeft Marijnissen wel degelijk kritiek gehad. Wilders noemt echter nergens de context. De context van de "ff dimmen" uitspraak weet ik zo niet meer, maar de "flapdrol" was in een context van "als de minister dit echt vindt, dan...."
Eh, nee, "flapdrol" werd een keer vanuit het SP-vak geschreeuwd naar Koenders.
pi_102273180
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef RvLaak het volgende:

[..]

oh oke, ja ik volg jullie hier op FOK leer zo wat meer van Politiek
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_102273213
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:30 schreef Poppenkastpop het volgende:

[..]

Eh, nee, "flapdrol" werd een keer vanuit het SP-vak geschreeuwd naar Koenders.
Net ff nagekeken :@, du hast Recht :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2011 20:32:03 ]
pi_102273225
Mjah maar een spotprent heeft dan weer weinig te maken met wat in de kamer gezegd wordt.. hij sleept er vanalles bij en kruipt gigantisch in de slachtofferrol.

Ik had als kind al een hekel aan Calimero.
pi_102273231
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:26 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Zeker niet. Wilders debatteerde vaak op het randje, net als anderen. Gisteren en vandaag is hij daar ver overheen gegaan. Anderen heb ik dit nooit zien/horen doen.
Ach, het ging over dat gedoe over iemand een bedrijfspoedel noemen. Dat de PVV in Friesland daar zelfs afstand van nam was helemaal vreemd. Iemand wegzetten in de Kamer als racist, fascist, xenofoob, proleet of weet ik veel wat is allemaal geen haar beter. Dat is niet discussieren of debatteren, maar iemand gewoon in een hokje stoppen en de gewilde discussie saboteren.
  donderdag 22 september 2011 @ 20:32:01 #34
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_102273235
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

en het schoothondje van Bush ( JP) maar hij noemde vanmiddag dingen op
Werd door Kok gezegd, volgens mij in een interview buiten de Kamer toen Kok volgens mij niet eens meer Kamerlid was. En het was dan een analyse, en niet schofferend. Hoe lang is Kok nog politiek actief geweest na zijn premierschap?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_102273258
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Van zowel flapdrol als ff dimmen is toentertijd dezelfde "ophef" ontstaan als nu.
Ik kan me ook herinneren dat mensen daar over vielen idd.
pi_102273263
ik vind flapdrol een ongenuanceerd woord, fascist is daarintegen een politieke term waar je het gelijk of ongelijk over kunt betwisten, maar is tenminste verdedigbaar als je dat in een debat, in de media of desnoods gerechtelijk, wilt verdedigen.
pi_102273317
Maar goed, in mijn ogen verschilt Marijnissen ook behoorlijk weinig met Wilders qua persoon.
  donderdag 22 september 2011 @ 20:34:33 #38
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102273368
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:33 schreef Friek_ het volgende:
Maar goed, in mijn ogen verschilt Marijnissen ook behoorlijk weinig met Wilders qua persoon.
Ach, Marijnissen wilde graag inhoudelijk zijn.
Wilders accepteert zijn populistische status en omarmt hem.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_102273413
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:31 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ach, het ging over dat gedoe over iemand een bedrijfspoedel noemen. Dat de PVV in Friesland daar zelfs afstand van nam was helemaal vreemd.
Typisch dat iedereen het maar continu heeft over 1 uitspraak van Wilders, terwijl hij er vele heeft gedaan gisteren. Zal wel iets te maken hebben met selectiviteit.

Wilders heeft gisteren mensen persoonlijk aangevallen. Mensen beledigd en geschoffeerd. Het hele "bedrijfspoedel" gebeuren was nog de minste.
quote:
Iemand wegzetten in de Kamer als racist, fascist, xenofoob, proleet of weet ik veel wat is allemaal geen haar beter. Dat is niet discussieren of debatteren, maar iemand gewoon in een hokje stoppen en de gewilde discussie saboteren.
Kom eens met quotes/filmpjes waarin iemand Wilders in de TK een racist of fascist noemt. Ik kan zo geen voorbeelden bedenken.

Xenofoob is wel eens langsgekomen, maar volgens mij niet rechtstreeks @ Wilders, maar @ zijn ideologie.
pi_102273430
Het flapdrol filmpje:

Koenders zie je op het eind verhaal halen bij Marijnissen. Marijnissen zegt daar (volgens Koenders later in een interview) iets van "Ga weg man, je hoort hier niet"
pi_102273467
Xenofoob is toch gewoon een accurate beschrijving van Wilders gedachtengoed? :?

Edit: de Dikke Van Dale geeft als betekenis "vreemdelingenhater", ik denk zelf meer aan de oorspronkelijke Griekse betekenis: "angst/afkeer voor het vreemde".
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_102273530
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Xenofoob is toch gewoon een accurate beschrijving van Wilders gedachtengoed? :?
En daar werd het dan ook voor gebruikt. Nooit rechtstreeks @ Wilders. Itt hij zelf altijd wel doet.
  Redactie Frontpage donderdag 22 september 2011 @ 20:38:18 #43
145738 superworm
is erbij
pi_102273568
Soekarno, wth.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_102273618
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef superworm het volgende:
Soekarno, wth.
Illustratief
pi_102273626
:')
pi_102273628
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Kom eens met quotes/filmpjes waarin iemand Wilders in de TK een racist of fascist noemt. Ik kan zo geen voorbeelden bedenken.
Van de Tweede Kamer heb ik ze inderdaad niet. Dat is inderdaad nog wel een verschil, of men in de media zulke uitspraken doet of ook echt in de Tweede Kamer zelf. Maar je kan toch vaststellen dat niemand vrij van zonden is in de Tweede Kamer en dat ook niet moet pretenderen te zijn.

Maar goed, 't is ook wel de tactiek van Wilders: alsmaar aanvallen, aanvallen en nog eens aanvallen. Ik heb hem vrijwel nooit eens iets horen verdedigen (of zeer kort, om daarna weer vol in de aanval te gaan).
pi_102273636
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef superworm het volgende:
Soekarno, wth.
Nu kan men dat soort opmerkingen maken zonder dat er een paar RMS idioten treinen begint te kapen.
  Redactie Frontpage donderdag 22 september 2011 @ 20:39:50 #48
145738 superworm
is erbij
pi_102273656
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Illustratief
ino, ik geniet, leuke speech, maar zat borrelnoten te eten.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_102273697
Het zijn wel hoogtij dagen voor Wilders. Alle actualiteiten programma's e.d spreken er schande van, ook die schijnheilen als Rottenberg, Mulder e.d.
Denk dat ie nu over de 30 zetels gaat. Er zal geen enkele PVV stemmer wakker liggen van opmerkingen als 'doe even normaal joh'
Gewoon negeren en je niet laten provoceren is het devies maar dat is moeilijk voor droeftoeters als Pechtold en cs.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_102273711
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef superworm het volgende:

[..]

ino, ik geniet, leuke speech, maar zat borrelnoten te eten.
SGP weet altijd wel een mooie morele draai aan dit soort debatten te geven :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')