Als het max 4 uur duurt (time limit er op ofzo en aantal kills/towers/bunkers als score gebruikt voor wie de win krijgt) doe ik mee. Zo lang het evenveel honor geeft als 4 uur in AB/WSG/etc is er wel animo voor denk ik.quote:Op zondag 25 september 2011 17:02 schreef Thybalt het volgende:
Ik vond die ellenlange AV's ook altijd heel tof. En die que's zouden ook geen probleem moeten zijn met het feit dat het nu crossrealm is. Weet alleen niet hoe Blizz ervoor kan zorgen dat dit weer terugkomt. Als er überhaupt animo voor is dan.
En de deserter buff bij AV weghalen.quote:Op zondag 25 september 2011 20:31 schreef TwyLight het volgende:
Dat zou tof zijn maar dan moeten ze AV uit de random bg queue halen en alleen toegankelijk maken als je specific doet
Dat was vlot gedaan, maar die andere items die je moet inleveren: wat een grind zeg.quote:Op zondag 25 september 2011 21:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Omg eindelijk iemand zo gek gekregen dat i zich 100 keer bij Halaa laat killen zodat ik een Reins of the Dark War Talbuk kan kopen.
Liep de frustratie te hoog op? Zoiets dus:quote:Op zondag 25 september 2011 23:26 schreef Sjiznit het volgende:
Zo gestopt met raiden bij mijn guild. Heb er genoeg van. Te veel idioten. Misschien ooit eens kijken voor een server transfer. Eerst maar tijdje zonder raiden.
Mja een van de officers die standaard een half uur te laat komt, een dps warrior met 14% hit en 6 expertise, een dk tank met 42 expertise. Guild leader die er nooit is. Ze zijn allemaal heel aardig, maar op raid gebied niet wat ik wil. Ik verwacht dat iedereen het beste probeert te doen voor zijn char voor hij gaat raiden.quote:Op zondag 25 september 2011 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Liep de frustratie te hoog op? Zoiets dus:
Ik denk dat dat al een groot deel van je probleem met dit guild zal wegnemenquote:Op maandag 26 september 2011 06:48 schreef Sjiznit het volgende:
Ooit op zoek naar een guild met wel even goede spelers als ik, of in ieder geval die er net zo over denken als ik.
Naja hij moet 2 a 3 minuten lopen per kill dus je bent nog steeds een aantal uur bezig. Heb al 9 van de andere dus die 11 zijn zo gegrindquote:Op zondag 25 september 2011 22:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was vlot gedaan, maar die andere items die je moet inleveren: wat een grind zeg.
Hoezo 2-3 min lopen per killquote:Op maandag 26 september 2011 08:15 schreef WyriHaximus het volgende:
Naja hij moet 2 a 3 minuten lopen per kill dus je bent nog steeds een aantal uur bezig. Heb al 9 van de andere dus die 11 zijn zo gegrind.
Van de graveyard naar zijn corpsequote:Op maandag 26 september 2011 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo 2-3 min lopen per kill
Ik ga denk ik maar slapen. Voor mij heeft Coren alleen maar 'There is no loot'
....quote:
Waarom? We moeten gewoon 1 avond in de week afsprekenquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De laatste tijden dat ik aan het spelen was, toen was er niemand online
Ik zit er ook aan te denken om weer een lvl 25 guild te joinen...
Join the club. Ik heb hem al verschillende keren voorbij zien komenquote:
Via Darnassus met de bootquote:Op maandag 26 september 2011 09:05 schreef TwyLight het volgende:
Hoe kom ik in Ashenvale als Alliance
Met de boot naar Darnassus vanuit SW, dan met de andere boot vanuit Darnassus naar Ashenvale (Darkshore)quote:Op maandag 26 september 2011 09:07 schreef TwyLight het volgende:
Waar the FU is Darnassus? Ik ben nu in SW
Ja maar dat hangt er vanaf wie Halaa bezit. Als die vriend van TS de aanvallende partij is, heeft hij die verre graveyard aan de andere kant van de brug.quote:Op maandag 26 september 2011 08:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....
Ga je je heel stom voelen als ik zeg dat ik dat gewoon in de graveyard heb gedaan en er erm geen seconden looptijd was
Ik speel er vanavond weerquote:Op maandag 26 september 2011 10:15 schreef internal het volgende:
Wordt er nog actief gespeeld in de FOK! guild? Zit er aan te denken om weer te gaan spelen en dan zou het misschien wel leuk zijn als ik iets nieuws level op Auchindoun.
Ally of Horde?quote:Op maandag 26 september 2011 10:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik speel er vanavond weer
Ok dan ga ik vanavond wel een nieuwe char maken. Het gaat wel falen om te levelen zonder heirloomsquote:
Ik moet het doen zonder RAFquote:Op maandag 26 september 2011 10:47 schreef TwyLight het volgende:
Levelen? Dat gaat toch best snel? Ik ben in drie dagen level 70.
O wacht.
[ afbeelding ]
quote:
Da's zeker waarquote:Op maandag 26 september 2011 11:06 schreef lifeblind het volgende:
Ik vind 'm zelf tof, maar dan nog, 't plaatje is wel grappig
Ik bedoelde het plaatjequote:Op maandag 26 september 2011 11:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja maar het heeft dan een lager item level dan normal difficulty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |