OMGGGGquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:33 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Legendary wapen for rogues....met WINGS!
![]()
![]()
Ik wil ook vleugels!
[ afbeelding ]
Ikke niet hoor, vind daar echt niks aan in raids. Laat staan dat ik ooit die legendary zou krijgenquote:
Wtf zitten die vleugels op hetquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:33 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook vleugels!
[ afbeelding ]
Is denk ik de "Use" die op de wapens zit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:04 schreef Karasta het volgende:
[..]
Wtf zitten die vleugels op de wapdn of zijn het schouders?
Het lijkt onmogelijk, maar dat is het niet. Net weer een ret pally en fury warrior die dacht het wel ff te tanken. Achterlijke lui. Que gewoon lekker als dps das 1 minuut langer dan als tank.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En Sjiznit, een wipe op Coren?Eerste dag hadden we wel een paladin tank die net gerespect had en geen mana had toen de dps alvast aanviel. Nou, dat was leuk healen
Vloog echt alle kanten op!
DK's die deathgrippen als JIJ de tank bent!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:38 schreef TwyLight het volgende:
Damn die DK pulled weer met z'n death grip, en ik dacht jij laat hem ook expres de aggro hebben dus ik heal hem ook expres niet. Ben jij DC en wipen we
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:33 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook vleugels!
[ afbeelding ]
Last online: 1 hour agoquote:Op zaterdag 24 september 2011 02:49 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Onderweg naar m'n 5e 85. Nog een klein stukje en dan is m'n Hunter, die nog uit de TBC launch komt, ook 85. Dan de Paladin die ik level met RAF en dan is het grant level geblazen op alts, he Twy?
Hier nog een healer die de tank healt op een pull, niet de pullende dps'erquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
Daar hoef je mij als healer niet eens voor te whisperen![]()
Als ik zie dat er weer zo'n irritante hunter of DK rond loopt (om mij onbekende reden is het in 99% van de gevallen 1 van die classes die ninja pulled) en de tank blijft staan, dan ik als healer ook.
En als ze echt irritant blijven doen dan lopen ze maar terug, ipv een res.
Hee een the cake is a lie guildiequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:56 schreef TwyLight het volgende:
Mijn interface is echt tof nu
[ afbeelding ]
http://i54.tinypic.com/315hfn4.png
Random level 25 guildquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hee een the cake is a lie guildie
Ja, maar mensen gaan bij guilds om de extra perks, niet om de mensen in het guild. Snap je?quote:
Ja ik weet het, ik wordt daar zo tering ziek van hehquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier nog een healer die de tank healt op een pull, niet de pullende dps'erDat soort dps zou zelf eens moeten gaan tanken om te leren hoe godsgruwelijk irritant dat is.
Ik was gisteren een geruime tijd onlinequote:Op zaterdag 24 september 2011 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De laatste tijden dat ik aan het spelen was, toen was er niemand online
Ik zit er ook aan te denken om weer een lvl 25 guild te joinen...
Tijdens het levelen wel jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar mensen gaan bij guilds om de extra perks, niet om de mensen in het guild. Snap je?
Nou toe maar, 2 hele levelsquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik was gisteren een geruime tijd online, heb mijn dk bijna 60 jung.
Ja daarna werd ik elke keer gespawnkilled dus heb ik een horde aangemaakt om hem uit te schelden en daarna meteen een GM aangesproken, dat dit kan op een PVP serverquote:
Relevant.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja daarna werd ik elke keer gespawnkilled dus heb ik een horde aangemaakt om hem uit te schelden en daarna meteen een GM aangesproken, dat dit kan op een PVP server
quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja daarna werd ik elke keer gespawnkilled dus heb ik een horde aangemaakt om hem uit te schelden en daarna meteen een GM aangesproken, dat dit kan op een PVP server
En daarna ga je dus bij een guild waar ze raids doenquote:
Ga me denk ik meer focussen op PvPquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daarna ga je dus bij een guild waar ze raids doen
quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:/castrandom [nomounted, flyable] Albino Drake, Azure Netherwing Drake, Dark Phoenix, Flameward Hippogryph, Icebound Frostbrood Vanquisher, Ironbound Protodrake, Red Drake, Sandstone Drake, Twilight Drake, Volcanic Stone Drake, Violet Proto-Drake
/dismount
quote:/castrandom [nomounted, flyable] Albino Drake, Azure Netherwing Drake, Dark Phoenix, Flameward Hippogryph, Icebound Frostbrood Vanquisher, Ironbound Protodrake, Red Drake, Sandstone Drake, Twilight Drake, Volcanic Stone Drake, Violet Proto-Drake
/dismount
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:16 schreef Isabeau het volgende:
Eens zien of dat werkt. Toch stom dat de macro het eerst prima deed
Hij werkt weer!
Slimme zakenmanquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:38 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens, ik was gister poor en kon geen flying leren dus ging ik schooien in Trade, geeft iemand me dus 400g maar ipv flying te kopen ging ik naar het AH.
Ik heb nu 500g EN flying
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |