omg... gzquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:24 schreef CocaColaLight het volgende:
En ik maar denken dat ze de droprate veranderd hadden van die mounts.
De season boss twee keer gedaan de eerste keer kreeg ik de remote en de kodo de tweede keer de ram. Blijkbaar is het mijn mazzel week, ook de ravenlord mount was voor mij.
De mijn mazzel voor dit jaar zal nu wel op zijn
Wat je ziet is:quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Gebruik je daar add ons voor? Zo ja, welke?
Netjes voor iemand met 354ivl , al is het niet zo heel moeilijk met die adds eromheen als magequote:Op vrijdag 23 september 2011 12:05 schreef Blistering het volgende:
Haha, net met m'n ogen dicht Coren gedaan op m'n mage en deed 33k dps. 354 ilvl heb ik dus nog niet eens heel hoog.
Halverwege vergat ik bijna m'n rotatie maar ik kon het corrigeren.
Die adds heb ik als arcane niet zoveel mee te maken hahaquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:30 schreef Altron het volgende:
[..]
Netjes voor iemand met 354ivl , al is het niet zo heel moeilijk met die adds eromheen als mage
Zelf zit ik rond de 38k ongeveer op m'n warrior , heb alleen wel een ilvl van 380...
Moet je nagaan als jij ivl 380 hebt als mage![]()
Is er ook een pagina beschikbaar waar je per klasse en itemlevel de gemiddelde dps die je zou moeten halen kunt bekijken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:30 schreef Altron het volgende:
[..]
Netjes voor iemand met 354ivl , al is het niet zo heel moeilijk met die adds eromheen als mage
Zelf zit ik rond de 38k ongeveer op m'n warrior , heb alleen wel een ilvl van 380...
Moet je nagaan als jij ivl 380 hebt als mage![]()
Yep.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:07 schreef Tijntje83 het volgende:
hoeveelheid dps op trash mobs is irrelevant.
Nicequote:Op vrijdag 23 september 2011 13:15 schreef lipjes het volgende:
gisteren bij Coren de kodo mount gescoort
Er is wel een nice site om te zien welke items het beste in slot zijn voor jou class :quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Is er ook een pagina beschikbaar waar je per klasse en itemlevel de gemiddelde dps die je zou moeten halen kunt bekijken?
Ik zit op een ilevel van 344 equiped en doe op een boss gemiddeld 13-15k
Op normale mobs doe ik echter veel minder (6 -9k), meestal tegen de tijd dat ik zealatory en inquisition up heb is de mob dood![]()
Maar ik vraag me af of dat goed of slecht is?
En ik kreeg gister die ram, terwijl ik de kodo wil hebben. Ach, Brewfest is nog lang niet voorbijquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:20 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice
Sja ik als Orc wil graag die ram hebben... kodo's heb ik al zat
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:22 schreef Altron het volgende:
[..]
Er is wel een nice site om te zien welke items het beste in slot zijn voor jou class :
http://www.maxdps.com/
Hier kan je iig wel zien met welke items je de meeste dps zou doen.
Mischien even je rotation checken.
Ja, tot level 15 is questen je beste optie. Dan heb je de keuze om via dungeons te gaan levelen. Dus gewoon queuen en dan achter elkaar dungeons doen. Dat doen de meeste mensen, maar als je de wereld ook een beetje wilt zien, wat ik zou willen als het mijn eerste keer is, dan zou ik lekker questen in de wereld en af en toe een dungeon doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:45 schreef j95 het volgende:
Ik speel sinds net (vanochtend) ook een beetje wow, probeerversie, misschien vind ik het straks wel heel leuk. Maar wat kan ik het beste doen? Doe nu een beetje opdrachtjes bij zo'n mannetje.
let dan wel op dat je dps bent als je zowel wilt verkennen als af en toe een dungeon.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:47 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ja, tot level 15 is questen je beste optie. Dan heb je de keuze om via dungeons te gaan levelen. Dus gewoon queuen en dan achter elkaar dungeons doen. Dat doen de meeste mensen, maar als je de wereld ook een beetje wilt zien, wat ik zou willen als het mijn eerste keer is, dan zou ik lekker questen in de wereld en af en toe een dungeon doen.
Plus als tank en eerste keer spelen gaat de groep niet goed af.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
let dan wel op dat je dps bent als je zowel wilt verkennen als af en toe een dungeon.
want als tank heb je vaak instant queue
Indien je warrior of paladin gaat spelen, neem dan geen protection laten we het zo zeggen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:57 schreef j95 het volgende:
Oh de termen die ik niet ken vliegen me hier weer om de oren
Welke class is je character?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:57 schreef j95 het volgende:
Oh de termen die ik niet ken vliegen me hier weer om de oren
Dan hoef je niet op je rol te lettenquote:
Nice. Ik moet nog even naar het centrum. Uitzendbureau enzo omdat geen werk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:21 schreef TwyLight het volgende:
@jebentzelfeenfiets.
Geupgrade naar Cataclysm
Euhm dat kan je zien als je in het character scherm zit, waar dus aan de rechterkant je characters staan. (Daar heb jij waarschijnlijk nu dus alleen nog die rogue staan) Bovenaan die lijst staat dat.quote:
Werkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:24 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nice. Ik moet nog even naar het centrum. Uitzendbureau enzo omdat geen werk.
Rogue is niet zo moeilijk zodra je het door hebt. In pvp heb je snelle reacties en elke ability op een keybind nodig.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:21 schreef TwyLight het volgende:
Al is rogue best een moeilijke class om te spelen (vind ik)Welke server zit je?
Saurfangquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Euhm dat kan je zien als je in het character scherm zit, waar dus aan de rechterkant je characters staan. (Daar heb jij waarschijnlijk nu dus alleen nog die rogue staan) Bovenaan die lijst staat dat.
Ik ben het eens met het aangepaste bericht (quote:
Ooh dan helemaal, level drie ben je als je één mob doodt. Oh wacht, dat is alleen bij mij en fiets zoquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:27 schreef j95 het volgende:
Ik ben pas level 3, maar ik speel de proefversie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker naar Achindoun gaan dusbovendien, als je door blizzard een "recommended" laat aanraden en daar gaat spelen dan zit je echt kut. Die server die aangeraden worden zijn namelijk altijd hele lege servers waar heen hol te doen is. (zoals mijn oude server Executus)
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:20 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
En ik kreeg gister die ram, terwijl ik de kodo wil hebben. Ach, Brewfest is nog lang niet voorbij
Wat dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:25 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik wordt aangenomen bij mijn nieuwe sollicitatie. Kan ik wow met lag spelen.
Maak een alliance character een op de server Auchindounquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:27 schreef j95 het volgende:
Ik ben pas level 3, maar ik speel de proefversie.
Kan je het ook niet via de post sturen ?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:17 schreef TwyLight het volgende:
Moet hij wel WoW kopen, trials kunnen niet traden
Je kan wel post versturen ja, maar geen idee of je daar gold in kan doen. Er is een reden dat je niet kan traden...quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan je het ook niet via de post sturen ?
Ok, ik ga raiden met mijn Rogue.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:33 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Legendary wapen for rogues....met WINGS!
![]()
![]()
Ik wil ook vleugels!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |