Succes en neem iemand mee!quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:50 schreef Peanutnootje het volgende:
Fishing contest in 10 minuten![]()
Hopelijk win ik vandaag is een keertje.
Nah dat hoeft nietquote:
Nou, ik heb gewonnen doordat ik iemand bij me had en dan hoef je nog steeds geen pvp-server te hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:57 schreef Peanutnootje het volgende:
Nah dat hoeft niet
speel niet op een PvP server.
Ik hoop alleen dat er niemand anders op mijn plek komt.
Tsja, moet je maar niet zo'n lootwhore zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:32 schreef Blistering het volgende:
Ok dus doe's ff uitleggen iemand. Ik join een BT run ''nothing is reserved''. Ik ben de enige plate. 2h's droppen, dus ik need ze omdat ik ze eventueel kan gebruiken in 4.3 Leader is pissed op mij omdat hij blijkbaar al weet dat ik ze toch niet ga usen en ze gelijk na de raid vendor. Dus ik zeg hier heb je 500g als je er zoveel problemen mee hebt. Nouja toen was 't opeens wel goed.
Daarna zegt 'ie opeens ''Warglaives reserved voor rogue'' terwijl we al 4 bosses gekilled hebben. Dus ik boos, zeggen dat ik al screenshots heb van z'n ''nothing reserved''. Kickt 'ie me uit de raid omdat ik blijkbaar een loothoer ben die geen glaive kan equippen
.
Wtf!
What the fuck is er mis met mensen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tsja, moet je maar niet zo'n lootwhore zijn.
Mja de boo hoo is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
What the fuck is er mis met mensen?Echt ik sta perplex van de denkwijze van anderen hoor.
Blijkbaar is als enige een item kunnen gebruiken en needen al lootwhoren, omdat men zo een schamele 11g misloopt. Nou boo fucking hoo zeg
Feli!quote:
24quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:41 schreef wickedweirdo het volgende:
Dan krijg je 24 justice points
Icm Crusader Aura gaan die poten echt megasnelquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:59 schreef Thybalt het volgende:
Vanochtend ook de Kodo gekregen. Maar ik vind dat ding zo stront lelijk rennen.
waar?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Swifty gaat een spectral tiger weggeven. Nooit dat ik die win, maar als ik hem win ga ik hem mooi verkopen.
Molten Lords doen een debuff die stacked. Het is dus handig om tussen tanks te switchen als je 4 a 5 stacks hebt oid.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:40 schreef Peanutnootje het volgende:
Ik doe vandaag weer eens een FL trash run en ik zie dat ze het telkens over stacks hebben.
Ik heb alleen geen flauw idee wat ze daarmee bedoelen?
Of is het gewoon iets dat helemaal niks met de raid te maken heeft?
oh zo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:46 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Molten Lords doen een debuff die stacked. Het is dus handig om tussen tanks te switchen als je 4 a 5 stacks hebt oid.
Gewoon even copy paste doen op je USB stick en daarna op je media computer kopiëren. Je hoeft WoW niet perse te installeren maar kan hem gewoon kopiëren naar elk medium.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Probeer Windows 7 op mijn media computer te installeren, WoW spelen op een 107cm scherm![]()
Ik krijg het gewoon alleen niet voor elkaar om Windows 7 via een USB stick te installeren.
Er zit geen CD-speler in de computer
ik heb die BG nog nooit gedaan weet je datquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:48 schreef Peanutnootje het volgende:
bah
Ik haat The Battle For Gilneas BG. De alliance kan het gewoon niet.
Ze snappen het gewoon niet volgens mij.
Ik wil hem ook nooit meer doenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb die BG nog nooit gedaan weet je dat
Molten Corequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:10 schreef Silmarwen het volgende:
Onze guild is weer gaan recruiten en we hebben nu net een team binnen.
Welke van de drie pre-Fireland raids is een beetje leuk om te testen als team, zodat we wat kunnen tweaken, kijken hoe het loopt enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |