Mijn BG tijden zijn zowat instantquote:Op zondag 25 september 2011 11:26 schreef Karina het volgende:
In de wachttijd tussen de BG's door wel ondertussen de Professor titel gehaald![]()
Voor de queue van AB moest ik af en toe even wachten plus op een gegeven moment ben je even AB moe en MOET je even wat anders tussendoor doenquote:Op zondag 25 september 2011 11:35 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Mijn BG tijden zijn zowat instant
Als je het 10x achterelkaar hebt gedaan dan wil je wel even iets anders doen. Mijn favoriete BG is AV en vooral als het een reinforcement game isquote:Op zondag 25 september 2011 12:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik zal nooit Arathi Basin moe wordenben ook altijd blij als het Arathi Basin weekend is
Blijft leukquote:Op zondag 25 september 2011 13:03 schreef Thybalt het volgende:
Ik had laatst samen met een vriend die Icelord gesummoned. Alliance wist niet wat ze overkwam.
Gz heeft bij mij ook een tijd gekost voordat i proctjequote:Op zondag 25 september 2011 14:38 schreef Peanutnootje het volgende:
Yay
Eindelijk mijn Green-Proto drake uit het ei![]()
De Druids heb ik in geen tijden meer tevoorschijn zien komen, niemand die nog de quests doet helaas.quote:Op zondag 25 september 2011 13:03 schreef Thybalt het volgende:
Ik had laatst samen met een vriend die Icelord gesummoned. Alliance wist niet wat ze overkwam.
Ja, dat dus, heel erg jammerquote:Op zondag 25 september 2011 15:32 schreef Karina het volgende:
De Druids heb ik in geen tijden meer tevoorschijn zien komen, niemand die nog de quests doet helaas.
Was vroeger niet.quote:Op zondag 25 september 2011 16:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hoe kan zo'n AV nou paar dagen duren dan. Reinforcements zijn toch ook wel een keer weg
Idemquote:Op zondag 25 september 2011 12:18 schreef Blistering het volgende:
Op m'n DK 7 dagen op rij ''there is no loot''..
Een AV van een paar dagen is niet een ramp, die queue van minimaal 4 uur was klote. Dat waren nog eens goede tijden. Gewoon op je mount een groep Alliance in rennen en weer een paar meter winst. <3quote:Op zondag 25 september 2011 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat dus, heel erg jammer
Terug naar AV van een paar dagen lijkt me ook niks, want dan stond je ook gerust een dag in de queue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |