quote:Op donderdag 22 september 2011 18:36 schreef Friek_ het volgende:
Moet wel toegeven dat Wilders gelijk had over de selectieve verontwaardiging. Alhoewel die uitspraken van Wilders vrij extreem zijn wil dat niet zeggen dat de rest vrij van zonden is.
Je kan de stream kijken van Politiek24.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef superworm het volgende:
Jezus dat duurde echt een eeuw! Ik heb nóg een keer alle kabelkanalen gecheckt, maar hier in Soest ontvang ik alles behalve NL1. En CNN, ARD, en alle andere kanalen die ze inmiddels geschrapt hebben.
TT wel degelijk aangepast. Van 'doe eens normaal man' naar 'doe zelf es normaal!'quote:Op donderdag 22 september 2011 18:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Niet eens de moeite nemen om de TT aan te passen of mij de mogelijkheid laten het topic te openen.
Flapdrol.
Het ging mij net om Eenvandaag. Dat viel mooi tussen debat en debat in. De herhaling zo kijken kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je kan de stream kijken van Politiek24.
Bij mij hebben ze bijna alles geschrapt, want volgens de pakken folders op naam die ik in de bus krijg, moet ik een kastje aanschaffen...quote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef superworm het volgende:
Jezus dat duurde echt een eeuw! Ik heb nóg een keer alle kabelkanalen gecheckt, maar hier in Soest ontvang ik alles behalve NL1. En CNN, ARD, en alle andere kanalen die ze inmiddels geschrapt hebben.
quote:17:43 Avondschorsing
De Algemene Politieke Beschouwingen zijn geschorst voor de dinerpauze. Het debat wordt om 19.15 uur hervat. Dan begint de tweede termijn en komen eerst alle fractievoorzitters weer aan het woord voor hun politieke conclusies en eventuele moties. Daarna reageert premier Rutte weer. De Algemene Politieke Beschouwingen worden in de loop van de avond afgesloten met stemmingen over de moties.
Hier heb ik nog ongeveer 20 van de ooit 34 kanalen. maar ook debielenzenders te over, zoals TMZ oid, en zo nog een aantal waar geen hond naar kijkt. Maar échte kanalen, BBC bijna alles weg, CNN foetsie, zijn weg. Natuurlijk expres, om je naar digitaal te halen en je tig keer meer per maand te laten betalen. Ik betaal nu een paar euro aan kabelkosten hier. Dan is het doei tv. Hij staat toch al vrijwel niet aan behalve voor nieuws, en nu Ned1 ook al weg is hoeft alleen evt. live-repo van RTL nog geschrapt te worden om maar gewoon streams te gaan gebruiken.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze bijna alles geschrapt, want volgens de pakken folders op naam die ik in de bus krijg, moet ik een kastje aanschaffen....
Ik betaal nog steeds 16,95, en er wordt de hele tijd wat vanaf gehaald...quote:Op donderdag 22 september 2011 18:41 schreef superworm het volgende:
[..]
Hier heb ik nog ongeveer 20 van de ooit 34 kanalen. maar ook debielenzenders te over, zoals TMZ of zo, en zo nog een aantal waar geen hond naar kijkt. Maar échte kanalen, BBC bijna alles weg, CNN foetsie, zijn weg. Natuurlijk expres, om je naar digitaal te halen en je tig keer meer per maand te laten betalen. Ik betaal nu een paar euro aan kabelkosten hier. Dan is het doei tv. Hij staat toch al vrijwel niet aan behalve voor nieuws, en nu Ned1 ook al weg is hoeft alleen evt. live-repo van RTL nog geschrapt te worden om maar gewoon streams te gaan gebruiken.
Ik deel met huisgenotenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik betaal nog steeds 16,95, en er wordt de hele tijd wat vanaf gehaald....
Doe eens normaal man!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef RvLaak het volgende:
OK, kan iemand mij een samenvatting geven vanaf 15:30? Ben er weer... Vanaf 19:15 staat de boel hier (hopelijk, als m'n vrouw meewerkt) weer aan...
Zoals ik het hoor hebben we alleen gezeik over en omtrent Wilders gemist.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef RvLaak het volgende:
OK, kan iemand mij een samenvatting geven vanaf 15:30? Ben er weer... Vanaf 19:15 staat de boel hier (hopelijk, als m'n vrouw meewerkt) weer aan...
Over een tijdje betaal je 16,95 en dan kun je alleen nog naar Appie Verlinde kijken, denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:45 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik deel met huisgenotenMaar idem. Ik zette laatst de tv voor het eerst aan sinds een paar maanden, en opeens was de helft weg.
Dan kunnen ze vanzelf hun rug op. Ik kijk toch al zelden.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Over een tijdje betaal je 16,95 en dan kun je alleen nog naar Appie Verlinde kijken, denk ik.
Ik heb maar gekozen voor digitaal, bij mijn pa, die zeg een halve kilometer verderop woont hadden we iets van 28 kanalen, maar meer dan de helft word niet goed doorgevoerd.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik betaal nog steeds 16,95, en er wordt de hele tijd wat vanaf gehaald....
Wilders tegen Rutte: Doe normaal manquote:Op donderdag 22 september 2011 18:49 schreef superworm het volgende:
Rvlaak, ik kijk nog gauw effe eenvandaag terug.
http://www.eenvandaag.nl/swf/player.swf?videoID=b992&external=0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |