Zijn we ook ik plaag alleen maarquote:
Ik heb een rijbewijs ja.quote:
Hebt ikquote:
Kan motor ook? Niet zo'n brommertje, echt een motor motor.quote:
Jeuh!quote:
Jellyquote:
Wat voorns auto? #nieuwsgierigheid #twitterquote:Op donderdag 22 september 2011 18:33 schreef Ezechielk het volgende:
Rijbewijs en auto van de zaak hebben. Zonder bijtelling, met tankpas.
Mensen die geen step hebbenquote:
MAG IK MAG IK MAG IK???quote:Op donderdag 22 september 2011 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat voorns auto? #nieuwsgierigheid #twitter
True, true. Verschil moet er zijn hè.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ez jij hebt het sowieso te goed.
Bij elke meet heb jij een privechauffeur
Zeg ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat voorns auto? #nieuwsgierigheid #twitter
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True, true. Verschil moet er zijn hè.
[..]
Zeg ik niet.![]()
![]()
Let op mijn post wordt straks gewijzigdquote:
Ik heb geen boot.quote:
Nah, teveel werk.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Let op mijn post wordt straks gewijzigd
Chickies hosselenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:35 schreef Ezechielk het volgende:
Maar, het is er wel een zonder achterbank. Die ligt plat momenteel.
Opladen en posten.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb net nog een foto van mijn auto met boot gemaakt.
C1.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MAG IK MAG IK MAG IK???
Een C1
Ga ik nu doen.quote:
Geniaal man.quote:
De meest briljante ragbakkies ooit gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniaal man.
Kerel van ruim 1.80 die dan uit een C1 stapt
Jij bent de kerel van ruim 1.80?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De meest briljante ragbakkies ooit gemaakt.
Ik zeg toch dat ik m´n ouders auto heb opgeëist, dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Nu wil ik het merk van jullie auto's natuurlijk ook weten hè.
Hyundai Excel uit 1998. Luistert naar de naam George, is groen, prachtige deuken aan de rechterzijachterkant, trilt een klein beetje tijdens het snelwegcrossen en jij weet als geen ander hoe lekker die slaaptquote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Een Volkswagen polo uit 2005 en een Mercedes 190 diesel uit 1984.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb geen C1.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Jij bent de kerel van ruim 1.80?
Jep. Praktisch 1.90 trouwens.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Jij bent de kerel van ruim 1.80?
Nice!quote:
Ik in ieder geval nietquote:Op donderdag 22 september 2011 18:39 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Deze auto heeft mij niet meer gekost dan een fles ruitenwisservloeistof, die ik ook nog had kunnen declareren. Wie uit dit topic rijd er nog meer zo goedkoop?
Ik heb een sugardaddy die regelmatig mn benzine betaaldquote:Op donderdag 22 september 2011 18:39 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Deze auto heeft mij niet meer gekost dan een fles ruitenwisservloeistof, die ik ook nog had kunnen declareren. Wie uit dit topic rijd er nog meer zo goedkoop?
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hyundai Excel uit 1998. Luistert naar de naam George, is groen, prachtige deuken aan de rechterzijachterkant, trilt een klein beetje tijdens het snelwegcrossen en jij weet als geen ander hoe lekker die slaapt
quote:
Weet je al.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Nou dan.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik m´n ouders auto heb opgeëist, dat is niet eerlijk
Tevens ben ik 18 dus als ik m'n ouders auto niet in kon pikken had ik geen auto
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hyundai Excel uit 1998. Luistert naar de naam George, is groen, prachtige deuken aan de rechterzijachterkant, trilt een klein beetje tijdens het snelwegcrossen en jij weet als geen ander hoe lekker die slaapt
Hehe, ik ben bezig zo'n Polo Bluemotion te regelen. Zelfde voorwaarden, nieuwere auto.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een Volkswagen polo uit 2005 en een Mercedes 190 diesel uit 1984.
Jouw autoquote:
Schiet dat al een beetje op? Gaan we dan coca cola vanille halen in Duitsland? Mag ik dan ook een stukje rijdenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou dan.
[..]
[..]
Hehe, ik ben bezig zo'n Polo Bluemotion te regelen. Zelfde voorwaarden, nieuwere auto.
Jij bent uitzondering op de regel.quote:
Nee. Ja. Misschien.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schiet dat al een beetje op? Gaan we dan coca cola vanille halen in Duitsland? Mag ik dan ook een stukje rijden
Bummer. Nais. Okquote:
Bewuste keuze.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef Flippiee het volgende:
Rijbewijsmensen die mainstream gaan en geen motorrijlessen nemen
Heerlijk burgerlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet haten
Maar hier rij ik in dan
Auto
Wat is Bluemotion ook al weer? Iets met zuinig rijden toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou dan.
[..]
[..]
Hehe, ik ben bezig zo'n Polo Bluemotion te regelen. Zelfde voorwaarden, nieuwere auto.
Voor een motor heb je ook een rijbewijs nodig, schat.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef Flippiee het volgende:
Voordat je je dood rijdt he, dan wil ik wel nog een keertje met je touren.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bewuste keuze.
Rij mn eigen wel dood als mn zoon het huis uit is enz. Nu nog niet handig.
Deal. Zal nog minimaal 8 jaar gaan duren hoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voordat je je dood rijdt he, dan wil ik wel nog een keertje met je touren.
De hond hier op het erf heet ook boykequote:Op donderdag 22 september 2011 18:44 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Bartje gaat de labrador boyke en 2 kids ook mee?
Als ik mijzelf dood wilde hebben was ik daar wel aan begonnen.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef Flippiee het volgende:
Da's dan wel weer geinig speelgoed.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet haten
Maar hier rij ik in dan
Auto
Ja, zo'n superschoon en -zuinig ding.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is Bluemotion ook al weer? Iets met zuinig rijden toch?
Inderdaad maar ligt wel als een blok op de weg enzo.quote:
Een kerel die ik nog een keer voor zijn bek wil timmeren heet Boyke.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hond hier op het erf heet ook boyke
Nee man, hij ligt wel lekker op weg en zulks, zeker voor afstanden van 200km + maar dit is niet mijn ding enzo. Anders soberzo nieuwe model vind ik. Achja ik rij er gratis inquote:Op donderdag 22 september 2011 18:44 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Bartje gaat de labrador boyke en 2 kids ook mee?
Oké, wel handig, lekker weinig betalen.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik mijzelf dood wilde hebben was ik daar wel aan begonnen.
[..]
Da's dan wel weer geinig speelgoed.
[..]
Ja, zo'n superschoon en -zuinig ding.
De mijne moet voor 8 oktober naar de keuring. Ik ben bangquote:Op donderdag 22 september 2011 18:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Inderdaad maar ligt wel als een blok op de weg enzo.
Maar ik vind dat pap hem in moet ruilen, volgens mij is dat blok niet helemaal goed meer.. ik vind dat die teveel olie opdrinkt op de lange termijn, dat mag best minder
Zoals ik al zei, ik betaal er nu ook geen rode cent voor. Voor hun alleen maar goedkoper dus.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, wel handig, lekker weinig betalen.
Doe dat dan gewoon. Hulp nodig? Mag ik het filmen? Uiteraard zodanig dat jij niet herkenbaar in beeld komtquote:Op donderdag 22 september 2011 18:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een kerel die ik nog een keer voor zijn bek wil timmeren heet Boyke.
hee hoe was de theequote:
Geen idee waar hij woont of werkt. Denk het niet. Ja hoor. Uiteraard.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon. Hulp nodig? Mag ik het filmen? Uiteraard zodanig dat jij niet herkenbaar in beeld komt
Pics.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef Boterbartje het volgende:
Op mijn vakantiewerk had ik pas een leipe bak
Zoek dat uit danquote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee waar hij woont of werkt. Denk het niet. Ja hoor. Uiteraard.
Jawel maar volgens mij namen de meeste hier aan dat het over auto gingquote:Op donderdag 22 september 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is Bluemotion ook al weer? Iets met zuinig rijden toch?
[..]
Voor een motor heb je ook een rijbewijs nodig, schat.![]()
Beetje overdreven, ik denk dat dat af hangt van wat voor een weggebruiker je bent.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik mijzelf dood wilde hebben was ik daar wel aan begonnen.
[..]
Da's dan wel weer geinig speelgoed.
[..]
Ja, zo'n superschoon en -zuinig ding.
Welke theequote:
Goedenavond.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef Rezania het volgende:
Wie heet er nou Boyke?
[..]
Goede avond.
Oke ff zoeken, had alleen van toen ik in de car zat te wachten hoorquote:
Hij overdrijft en van mij geloof je het zo dat ik me dood rijd als ik motor zou rijdenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel maar volgens mij namen de meeste hier aan dat het over auto ging
[..]
Beetje overdreven, ik denk dat dat af hangt wat voor een weggebruiker je bent.
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef Rezania het volgende:
Mijn scooter btw:
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder die kutspiegel, ik kijk wel achterom.
Ik moest elke dag dijk rijden met 1001 bochten. Mijn spiegel was me heiligquote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef Rezania het volgende:
Mijn scooter btw:
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder die kutspiegel, ik kijk wel achterom.
Kan gebeuren hè.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mijn giecheltje staat in brand van de chilli con carne
Rijst eten.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mijn giecheltje staat in brand van de chilli con carne
Toen ik de TT creëerde had ik alle rijbewijzen in gedachte, het is allemaal hun schuld.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel maar volgens mij namen de meeste hier aan dat het over auto ging
[..]
Beetje overdreven, ik denk dat dat af hangt van wat voor een weggebruiker je bent.
Dingen uit het verleden.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoek dat uit dan![]()
En waarom wil je hem slaan?
"Hoe hard kan dit ding? En hoe hard kan ik dan door de bochten?"quote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje overdreven, ik denk dat dat af hangt van wat voor een weggebruiker je bent.
Alles goed?quote:
Google plaatje is ook goed.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oke ff zoeken, had alleen van toen ik in de car zat te wachten hoor
Jij hebt nog niet eens een rijbewijs.quote:
Ik rijd zonder helm, dan kan ik dus ook gewoon achterom kijken.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest elke dag dijk rijden met 1001 bochten. Mijn spiegel was me heilig
Dan heb ik jouw post anders begrepen dan die van Eze, want dat geloof ik dus niet dat jij dat zou doenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij overdrijft en van mij geloof je het zo dat ik me dood rijd als ik motor zou rijden
Ik wil wetenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dingen uit het verleden.
[..]
"Hoe hard kan dit ding? En hoe hard kan ik dan door de bochten?"
[..]
Alles goed?
[..]
Google plaatje is ook goed.
De auto waar ik tijdens mijn nachtwerk noodgedwongen een dagje mee moest doorkomen:quote:Op donderdag 22 september 2011 18:48 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo van audi A3 2.0 TDI cabrio
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:49 schreef Rezania het volgende:
Jij hebt nog niet eens een rijbewijs.
Nee.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil weten![]()
En ja je moet je motor dan uiteraard ff goed uittesten natuurlijk.
Pff balen manquote:Op donderdag 22 september 2011 18:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De auto waar ik tijdens mijn nachtwerk noodgedwongen een dagje mee moest doorkomen:
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend nog bijna ongeluk in de auto gehadquote:Op donderdag 22 september 2011 18:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb ik jouw post anders begrepen dan die van Eze, want dat geloof ik dus niet dat jij dat zou doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik vond het ook zeer jammer.quote:
Jep lekker tochquote:
Nee is lekkerquote:
Ik voel me kapot moe!!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dingen uit het verleden.
[..]
"Hoe hard kan dit ding? En hoe hard kan ik dan door de bochten?"
[..]
Alles goed?
[..]
Google plaatje is ook goed.
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog bijna ongeluk in de auto gehad
Mij krijg je daar niet bang mee hoor. Heb al meerdere ongelukken meegemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog bijna ongeluk in de auto gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik weet dat je best goed auto rijdt, dus vandaar dat ik het niet zou kunnen denken. Op dat foutje na dan![]()
Ik ken het gevoel. En dan moet ik er morgen om 5 uur weer uitquote:Op donderdag 22 september 2011 18:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik voel me kapot moe!!![]()
![]()
Ik lag vannacht OM FOKKING 3 UUR met de hik in bed
Heb ook echt niet het idee dat je er bang van zou worden hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 18:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mij krijg je daar niet bang mee hoor. Heb al meerdere ongelukken meegemaakt.
Neequote:Op donderdag 22 september 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat vinden jullie van een Smart?
Van mij geloof je wel dat ik mij dood zou rijden?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb ik jouw post anders begrepen dan die van Eze, want dat geloof ik dus niet dat jij dat zou doen
Ga dan ook niet pochen met een filmpje van een scooter die je niet hebt.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Fiets + trein voor de echte bazen.
Trekt echt snel op, best wel grappig.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat vinden jullie van een Smart?
Oh, wat interessant.quote:
Ik 4 uurquote:Op donderdag 22 september 2011 18:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jep lekker toch
[..]
Nee is lekker
[..]
Ik voel me kapot moe!!![]()
![]()
Ik lag vannacht OM FOKKING 3 UUR met de hik in bed
Kwam door de regen. Weg stond blank, had moeite auto recht te houden. 3 of 4 keer last van gehad waarvan 1 keer in een bochtquote:Op donderdag 22 september 2011 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ik weet dat je best goed auto rijdt, dus vandaar dat ik het niet zou kunnen denken. Op dat foutje na dan
ik heb maar 2,5 uur geslapen vannacht vanwege huiswerkquote:
Gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende laat mij godverdomme niet zo happen.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Van mij geloof je wel dat ik mij dood zou rijden?
Nee jij overdrijft volgens haarquote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Van mij geloof je wel dat ik mij dood zou rijden?
Heb jij ook anderhalf uur lang de hik op de meest stomme momenten ?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. En dan moet ik er morgen om 5 uur weer uit
Haha ik hoef er niet uitquote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik 4 uur
Vnv goed slapen, morgen kwart voor 6 eruit
Hij schakelt dan wel weer traag. En het achterover hellen bij het optrekken uit stilstand is ook wel een toffe feature.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Trekt echt snel op, best wel grappig.
Kusjes, liefde, alles.*;quote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende laat mij godverdomme niet zo happen.
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij schakelt dan wel weer traag. En het achterover hellen bij het optrekken uit stilstand is ook wel een toffe feature.
Omg echtquote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik heb maar 2,5 uur geslapen vannacht vanwege huiswerk
En ga je zelf nog een auto aanschaffen? Zo ja wat wordt dat dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:54 schreef Boterbartje het volgende:
Voor de volvo hadden wij :
*een polo
* toyota avensis d4d
* merc c220 estate
en nu volvo![]()
Burgerlijk
Neuh, ik ken mezelf te goed als weggebruiker zijnde.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee jij overdrijft volgens haar
Heel soms. Vaker een soort insomnia. Je weet dat je er vroeg uit moet, maar toch kan je niet slapen.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Heb jij ook anderhalf uur lang de hik op de meest stomme momenten ?
Ben bezig met regelen en zo ja. Mijn vader is nu bezig om me te leren schakelen en zo, dat bespaard me weer 5 lessen.quote:
Een Smart is gewoon een heel leuk wagentje, maar ik onderschat de kracht van de motor altijd.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij schakelt dan wel weer traag. En het achterover hellen bij het optrekken uit stilstand is ook wel een toffe feature.
Hallon.quote:
Uhu.quote:
Stationwagens.quote:
Wel doodeng in de winter en met harde wind trouwens. Wegligging van een pakje boter, achterwielaandrijving.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een Smart is gewoon een heel leuk wagentje, maar ik onderschat de kracht van de motor altijd.
Same here.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh, ik ken mezelf te goed als weggebruiker zijnde.
[..]
Heel soms. Vaker een soort insomnia. Je weet dat je er vroeg uit moet, maar toch kan je niet slapen.
Ja wel af, niet super goed majaquote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
[..]
Omg echt
Heb je het wel af en goed allemaal?
Gwm vroeg slapen vandaag, ik wil nu slapen want ben zoo moe maar heb veel huiswerk en uitstellen kan niet
NTB.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kusjes, liefde en alles terug ja toggg
Inderdaad, maar ik vond het zo grappig in de winter in die wagen.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel doodeng in de winter en met harde wind trouwens. Wegligging van een pakje boter, achterwielaandrijving.
Ja ik vind zo'n oude amerikaanse mustang wel gaaf, uit 1965-1970quote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ga je zelf nog een auto aanschaffen? Zo ja wat wordt dat dan?
quote:
sickquote:Op donderdag 22 september 2011 18:57 schreef Flippiee het volgende:
Net 3 soorten roze ijs gegeten. Hoogtepunt van de dag.
Ik rijd nu in een fransman, na 60.000 km nog geen enkel mankement. Zelfs geen kapot lichtje. En grote beurt is hij ook zonder iets doorgekomen.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:56 schreef coban het volgende:
Als je auto neemt geen frans merk nemenkapot slechte auto's dat. Je gaat janken wenen krijsen.
Wat is er mis met je 30 voelen?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik vind zo'n oude amerikaanse mustang wel gaaf, uit 1965-1970
of een Z4, golf, a3 (beetje jongeren-auto's) want liever niet een volvo ivm ik me dan 30 voel
Maar eerste jaren nog niet want: dit jaar werken/reizen, dan 5 jaar uni met de trein denk ik want gratis en daarna autotje. Of eerder als het uitkomt
Dat kan ik allangquote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben bezig met regelen en zo ja. Mijn vader is nu bezig om me te leren schakelen en zo, dat bespaard me weer 5 lessen.
[..]
Een Smart is gewoon een heel leuk wagentje, maar ik onderschat de kracht van de motor altijd.
Ohja dat heb ik ook wel. lig je maar te draaien en te doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh, ik ken mezelf te goed als weggebruiker zijnde.
[..]
Heel soms. Vaker een soort insomnia. Je weet dat je er vroeg uit moet, maar toch kan je niet slapen.
Niets want jij bent 30/31?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er mis met je 30 voelen?
Soms wel ja. Met een handremmetje inparkeren enzo.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik vond het zo grappig in de winter in die wagen.
Afgelopen maanden verschillende dimlichtjes kapot, god wat een geouwehoer is datquote:Op donderdag 22 september 2011 18:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik rijd nu in een fransman, na 60.000 km nog geen enkel mankement. Zelfs geen kapot lichtje. En grote beurt is hij ook zonder iets doorgekomen.
Haha ga dan stappen, dan slaap je morgen mr lekker hele dagquote:Op donderdag 22 september 2011 18:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja wel af, niet super goed maja![]()
Mja iedereen is me aan het overhalen om op stap te gaanwant ben morgen toch vrij
Jij mag rijden?quote:
Inderdaad. Meestal ga ik er dan maar weer uit, film kijken ofzo. Of een borrel nemen, wil ook nog wel eens helpen.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook wel. lig je maar te draaien en te doen.
Als ik vannacht weer niet kan slapen ga ik aan de slaappil.
Welk merk?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik rijd nu in een fransman, na 60.000 km nog geen enkel mankement. Zelfs geen kapot lichtje. En grote beurt is hij ook zonder iets doorgekomen.
Ja ben aan het twijfelenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:59 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ga dan stappen, dan slaap je morgen mr lekker hele dagdan ben je wel heel brak sowieso
Hahaha zo grappig, ze vroegen in klas of ik mee ging stappen enzozie je mij al in kroeg?
Citroën.quote:
Winterbandvelgen zijn mooierder dan gewonen velgenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ga even mijn winterbandjes eronder gooien binnenkort.
Ohh echt? Rot man, gaat het wel beter nu?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij mag rijden?![]()
Heel flauw ja.
Mijn vader kreeg trouwens een hernia kort na mijn 18de verjaardag, daardoor kon hij een hele lange tijd niet autorijden. Pas sinds kort kan hij het me leren.
Dat is wel kut ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Soms wel ja. Met een handremmetje inparkeren enzo.
Alleen lastig als je een bocht omwil, maar de auto rechtdoor wil. Ik stond minder dan een halve meter voor een sloot stil. Metertje naar beneden vallen is geen pretje in dat ding denk ik.
even duur..quote:Op donderdag 22 september 2011 19:01 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga mijn baas de keuze geven. Winterbanden, of een nieuwe auto.
Die ken ik niet.quote:
Een meisje met hoofddoek in kroeg?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ben aan het twijfelenik ben zo moe nu
mja weetniet hoe je eruit ziet dus is moeilijk te zeggen he
P_z. Kappen. NU.quote:
Heb ik wel eens gezien hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]
Een meisje met hoofddoek in kroeg?
Lol Ja een borrel helpt ook wel. Alleen slaap ik daar soms heel gek van.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Meestal ga ik er dan maar weer uit, film kijken ofzo. Of een borrel nemen, wil ook nog wel eens helpen.
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef Boterbartje het volgende:
Binnenkort maar eens een FOK! abo nemen denk ik
Ah, naja citroen weetikniet zeker mr renault en peugeot enzo allemaal superslechtquote:
Uitleg?quote:
Ja, gaat nu wel beter, maar hij heeft er nog steeds last van. Hij werkt nog geen volle dagen en zo, maar het gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]
Ohh echt? Rot man, gaat het wel beter nu?
Ja nou zelf geleerd, mr ik les nog niet.
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je conscience was ')
Ahaquote:Op donderdag 22 september 2011 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
veel liefs en kusjes, you and me forever
Gewoon doen, schijt aan iedereen.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]
Een meisje met hoofddoek in kroeg?
Hahaha echttt?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gezien hoordus het is een optie
Que?quote:
Ja, eigenlijk is hij echt gewoon een aandachtshoer.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Kwam smegje alleen maar hoi zeggen![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Zijn jullie wel eens dronken op FOK! ?
Ik drink bijna nooit; dus nee.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Jaquote:Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Had hem verzonnen tijdens het typen maar ben hem weer vergetenquote:
Vroeger, toen ik nog onstuimig en onverstandig was.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Soms wel jaquote:Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit; dus nee.
Jij wel zeker?
Wat?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NEE WIJ NIET VAN JOU.
OPGELOST.
SLOTJE.
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is hij echt gewoon een aandachtshoer.![]()
Nee, niet daarom. Het past niet vind ik. Sowieso, wat zou ik daar te zoeken hebbenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon doen, schijt aan iedereen.
Heldquote:Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Had hem verzonnen tijdens het typen maar ben hem weer vergeten![]()
Ah, kijk. Duidelijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoek maar bij je beste vriend google
Daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lol Ja een borrel helpt ook wel. Alleen slaap ik daar soms heel gek van.
Geen idee, grapje, sorryquote:
Nu moet ik googlenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, kijk. Duidelijk.
ZJDG, YMTWTM
[..]
Daar is niets mis mee.
Ik zie nooit iemand met hoofddoek in de kroeg maar /care.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:05 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, niet daarom. Het past niet vind ik. Sowieso, wat zou ik daar te zoeken hebben
Whatsapp.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog onstuimig en onverstandig was.
PMen was ook altijd tof.
Ik voel me heel oud nu. Te oud voor dit taaltjequote:Op donderdag 22 september 2011 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, kijk. Duidelijk.
ZJDG, YMTWTM
[..]
Daar is niets mis mee.
Ik quote mijzelf, ik ben een aandachtshoerquote:Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef Boterbartje het volgende:
P_z weet niet van ophouden
Hij verstoort ons gesprek over cilinderinhouden
Met zijn kut smileys en gejammer
Het is een echte doordrammer
Hopelijk komt de tijd dat hij z'n leven betert
En met kwaliteitspost schittert
Dit lijkt nu nog slecht valse hoop
P_z hoort thuis op de mesthoop
Haha gek slapen wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, kijk. Duidelijk.
ZJDG, YMTWTM
[..]
Daar is niets mis mee.
Gezellig doen met je vrienden, je hoeft niet persé alcohol te drinken hoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:05 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, niet daarom. Het past niet vind ik. Sowieso, wat zou ik daar te zoeken hebben
Ik ookquote:Op donderdag 22 september 2011 19:06 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb wel eens dronken gefokt
Daar hebben we het maar even niet over. Die herinneringen zijn me iets te vers in verhoudng tot PMquote:
http://msn.hebberig.be/afkortingen/quote:Op donderdag 22 september 2011 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, grapje, sorry
[..]
Nu moet ik googlen
Definieer gek slapen.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Haha gek slapen wel.
Ik ga douchen en dan nog eten pakken
Tot later
Alcohol is wel nodig om een goede avond te hebben.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gezellig doen met je vrienden, je hoeft niet per se alcohol te drinken hoor.
Lieverdquote:
Al diequote:
zooi. Y U NO GO AWAY ლ(ಠ益ಠლquote:
Twitter en dan op zondag eerst haar tweets lezen en dan pas iets zeggen erover tegen haarquote:
Gewoon, gezellig tochquote:Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha echttt?wat heeft ze daar te zoeken dan haha
Ik zou nooit naar kroeg ofzo gaan
Gewoon elk uur wakker worden en het gevoel hebben nog niet geslapen te hebben.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
http://msn.hebberig.be/afkortingen/
[..]
Definieer gek slapen.
Succes enz.
Of wakker worden op de vloer van de badkamer.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:07 schreef Boterbartje het volgende:
Altijd als je wat drinkt nemen de smsjes waar van je denkt OHNEE exponentieel toe
Herkenbaar?
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Al die
[..]
zooi. Y U NO GO AWAY ლ(ಠ益ಠლ
Dat is mij ook nog iets te vers in het geheugenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Twitter en dan op zondag eerst haar tweets lezen en dan pas iets zeggen erover tegen haar
Mag ook via PM/DM hoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Gewoon elk uur wakker worden en het gevoel hebben nog niet geslapen te hebben.
Een vreemd dromennee is privé
Kan ook ergens andersquote:Op donderdag 22 september 2011 19:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gezellig doen met je vrienden, je hoeft niet persé alcohol te drinken hoor.
Ik mis het wel hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is mij ook nog iets te vers in het geheugen
Hangt echt enorm van het soort kroeg af.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef coban het volgende:
[..]
Kan ook ergens anders. Vooral snachts dan, dan zijn veel mensen toch aangeschoten enzo?
Nja ik vind niet gepast, mr moet iedereen zelf weten.
Als je dat denkt ben je echt triest.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alcohol is wel nodig om een goede avond te hebben.
Jaaaa.quote:
niet weten dat zak triest ISquote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je dat denkt ben je echt triest.
Mensen die om 5:00 nog nuchter zijn terwijl de rest dronken isquote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je dat denkt ben je echt triest.
Niet nodig, helpt wel erg veelquote:Op donderdag 22 september 2011 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alcohol is wel nodig om een goede avond te hebben.
dag hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Tot strakkies lievies van me![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef coban het volgende:
[..]
Kan ook ergens anders. Vooral snachts dan, dan zijn veel mensen toch aangeschoten enzo?
Nja ik vind niet gepast, mr moet iedereen zelf weten.
Dit dus.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Hangt echt enorm van het soort kroeg af.
Oh ja? Ik had vannacht een droom dat ik mijn M&O leraar in elkaar sloeg, nu jij weer.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Hahaha niemand krijgt vreemdere dromen dan ik
Wedden?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Hahaha niemand krijgt vreemdere dromen dan ik
Zit op dezelfde sitequote:Op donderdag 22 september 2011 19:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
http://msn.hebberig.be/afkortingen/
[..]
Definieer gek slapen.
Succes enz.
Sry ik twitter niet meer dronken, ben eigenlijk nooit meer dronkenquote:
Naja een cafe ben ik wel te vinden, daar is vaak ook gwn alcohol enzo mr bij kroeg denk ik altijd aan die zaakjes waar je nauwelijks naar binnen kan kijken door smoke enzoquote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Hangt echt enorm van het soort kroeg af.
Dat wist ik al, maar die post bevestigd het gewoon even opnieuw.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
niet weten dat zak triest IS
Y U NO STAY ლ(ಠ益ಠლquote:Op donderdag 22 september 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik bent wegt![]()
Kusjes voor hen die ik liefhebt![]()
![]()
Cafe is toch gewoon hetzelfdequote:Op donderdag 22 september 2011 19:10 schreef coban het volgende:
[..]
Naja een cafe ben ik wel te vinden, daar is vaak ook gwn alcohol enzo mr bij kroeg denk ik altijd aan die zaakjes waar je nauwelijks naar binnen kan kijken door smoke enzonaja ik zie het wss verkeerd ofzo
Ik droomde over swj in rok en gerimpeld en hij zou vermoord worden zoals in saw.quote:
Wat drink jij dan op een zaterdagavond? Ranja?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wist ik al, maar die post bevestigd het gewoon even opnieuw.
Als ik dronken wordt ben ik niet eens in de buurt van een pcquote:Op donderdag 22 september 2011 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik weet dat ik echt dronken ga worden trek ik de kabel uit mijn PC.
BIER JIJ KOEKWOUS alleen wij zijn niet zo achterlijk triest zoals uquote:Op donderdag 22 september 2011 19:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat drink jij dan op een zaterdagavond? Ranja?
Zak zuipt alleen op zolderkamertjequote:Op donderdag 22 september 2011 19:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Als ik dronken wordt ben ik niet eens in de buurt van een pc
Bij een café kan je ook eten, bij een kroeg niet. Dat is het verschil toch?quote:
2 mannelijke fokkers die 100% hetero zijn en besloten elkaar te neuken!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ik droomde over swj in rok en gerimpeld en hij zou vermoord worden zoals in saw.
BEAT THAT.
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zak zuipt alleen op zolderkamertje
Nee, ooit kom ik thuis.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zak zuipt alleen op zolderkamertje
Dat mag toch niet meer.quote:
Bij een kroeg kan je ook vaak wat te eten krijgen toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij een café kan je ook eten, bij een kroeg niet. Dat is het verschil toch?
Oh. Gebeurt vaak genoeg. Hoe vaak vraagt een mnl fokker wel niet : neuken?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 mannelijke fokkers die 100% hetero zijn en besloten elkaar te neuken!
Bakkes.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:12 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die in spelletjes altijd enen gooien_____________!
Wie?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 mannelijke fokkers die 100% hetero zijn en besloten elkaar te neuken!
Later.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:12 schreef Boterbartje het volgende:
Doei daag iedereen, tot over 2 uurtjes![]()
![]()
Ik bedoel uitgebreider dan een bittergarnituur.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat mag toch niet meer.
[..]
Bij een kroeg kan je ook vaak wat te eten krijgen toch?
Maar zo interessant is dit niet
Maar dan is het een eetcafe.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Later.
[..]
Ik bedoel uitgebreider dan een bittergarnituur.
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:14 schreef stefanhaan het volgende:
Uhh watIk kom hier en het gaat meteen over fokkers die elkaar anaal vernederen
2quote:Op donderdag 22 september 2011 19:14 schreef Ezechielk het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 4 posts.
Zoals koffieshops?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat mag toch niet meer.
[..]
Bij een kroeg kan je ook vaak wat te eten krijgen toch?
Maar zo interessant is dit niet
Okequote:Op donderdag 22 september 2011 19:14 schreef Ezechielk het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 4 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |